Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

Closed Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 29
  1. #1
    afif1978insaf
    Guest

    sape ahli nogold yg ade pegi ujibakat AF 4?

    ade tak sesape ahli nogold sini yg ade pergi ujibakat af4 bebaru ni?
    bitcoin 160x600

  2. #2
    NG Rookie
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Banting
    Posts
    202
    dhomnirhahs is on a distinguished road
    My Mood
    Cheeky
    Post Thanks / Like
    hahaha... ngape? ko nak undi ke? hahahahaa
    [COLOR="Magenta"].:: [COLOR="Blue"]
    PS member ID : 8976 upgrade ID 19936,26130 PSpr0 member ID : #298

  3. #3
    pcboy
    Guest
    hehe..bagus soalan ko tu afif...aku memang kaki AF..kalo ada sapa2 budak nogold yg masuk ujibakat, konfem aku sokong..konfem aku afundi

  4. #4
    Shahnnor
    Guest
    Quote Originally Posted by afif1978insaf
    ade tak sesape ahli nogold sini yg ade pergi ujibakat af4 bebaru ni?
    Ko pegi ker??? Afundi apa nama ko erk? Meh aku tlg afundi ko!!!

  5. #5
    NG Rookie
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Banting
    Posts
    202
    dhomnirhahs is on a distinguished road
    My Mood
    Cheeky
    Post Thanks / Like
    afundi afif... yey yeah
    [COLOR="Magenta"].:: [COLOR="Blue"]
    PS member ID : 8976 upgrade ID 19936,26130 PSpr0 member ID : #298

  6. #6
    NG Rookie
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Kota Kinabalu, Penampang, Tenom, Klang, Lowyat Plaza
    Posts
    1,103
    yuyuaaron is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    afundi ron
    Meet The Teachers : www.GuruMalaysia.org
    :rolleyes:


  7. #7
    fairrull
    Guest

    aku nak gie kot...

    aku nak gie bulan 4 nie... just give a shot... mana tau ada rezeki kita sapa tau sapa lg nak gie jom gie reramai...

  8. #8
    NG Newbies
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    0
    realmxme is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by fairrull
    aku nak gie bulan 4 nie... just give a shot... mana tau ada rezeki kita sapa tau sapa lg nak gie jom gie reramai...
    Hehe.. mesti sedap suara hang eh... kalau dapat tu cakaplah... kitorang afundi hang... kiki... tapi tulunlah topup kan bleh!!

  9. #9
    picozoo
    Guest
    hehehe~

    tak penah aku mengundi AF sejak ia mula diwujudkan...

    pasal aku block sms third party... heheheh~

  10. #10
    OsIRIs
    Guest
    Aku tak pernah vote pasal aku tak tgk AF. Aku tak tgk AF pasal aku takde Astro. Aku takde Astro pasal aku takde duit. Aku takde duit pasal aku rugi 12dp. Aku rugi 12dp pasal aku bangang. Wakakakakkak


  11. TenkoFX Crypto

 
Closed Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts