Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 8 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 71
  1. #1
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Cinta Terlarang.... dah jadi trend

    Cinta terlarang antara suami orang dan isteri orang dah jadi macam trend kini.
    Bila ada masalah rumahtangga anda nak cuba menangguk di air yang keruh.
    Kat tempat aku ni pun ada kes nih, tak malu ker. kalau dengan orang bujang itu masalah lain. Tapi dengan isteri orang.... sukar diterima, ataupun aku yang ketinggalan zaman!
    PAMM 120x600
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  2. #2
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    Cinta terlarang antara suami orang dan isteri orang dah jadi macam trend kini.
    Bila ada masalah rumahtangga anda nak cuba menangguk di air yang keruh.
    Kat tempat aku ni pun ada kes nih, tak malu ker. kalau dengan orang bujang itu masalah lain. Tapi dengan isteri orang.... sukar diterima, ataupun aku yang ketinggalan zaman!
    sebab cinta terlarang ni lah...
    maka timbul istilah2 menarik ..
    teman tapi mesra...
    Kekasih gelap...

  3. #3
    azmimazda
    Guest
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    Cinta terlarang antara suami orang dan isteri orang dah jadi macam trend kini.
    Bila ada masalah rumahtangga anda nak cuba menangguk di air yang keruh.
    Kat tempat aku ni pun ada kes nih, tak malu ker. kalau dengan orang bujang itu masalah lain. Tapi dengan isteri orang.... sukar diterima, ataupun aku yang ketinggalan zaman!
    huh sungguh mengerikan.. dunia sudah hampir kiamat.. kt opis kwn aku ada isteri org sibuk bercinta dgn laki org kt opis wife aku pun sama dia selalu balik duk citer.. takut sungguh benda2 ni berlaku.. mintak jauh la....

  4. #4
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    cinta terlarang dengan kaum sejenis pun bahaya jugak,... kalau kes diatas hanya iman sahaja pembekal didada... sebabtulh kurangkan pergaulan dengan isteri/suami orang.. biarlah berpada-pada... pantang sekali masalah rumah tangga janganlah diberitahu...

  5. #5
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tokputih View Post
    cinta terlarang dengan kaum sejenis pun bahaya jugak,... kalau kes diatas hanya iman sahaja pembekal didada... sebabtulh kurangkan pergaulan dengan isteri/suami orang.. biarlah berpada-pada... pantang sekali masalah rumah tangga janganlah diberitahu...
    dari caring yg sikit2 tu mnjadi sharing...ye tok...:035:

  6. #6
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    baru smlm bace paper kes adik rogol kakak..lalu kakak pon ngandung..incest betol

  7. #7
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by azmimazda View Post
    huh sungguh mengerikan.. dunia sudah hampir kiamat.. kt opis kwn aku ada isteri org sibuk bercinta dgn laki org kt opis wife aku pun sama dia selalu balik duk citer.. takut sungguh benda2 ni berlaku.. mintak jauh la....
    bermula dari masalah rumahtangga, lepas tu cari tempat mengadu, kemudian memberi dan mendapat kepercayaan.... kemudian bak kata maria teman tapi mesra.
    kekadang lebih percayakan org lain dari suami atau isteri sendiri......
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  8. #8
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    bermula dari masalah rumahtangga, lepas tu cari tempat mengadu, kemudian memberi dan mendapat kepercayaan.... kemudian bak kata maria teman tapi mesra.
    kekadang lebih percayakan org lain dari suami atau isteri sendiri......
    dosa tolak ketepi..nikmat dibawa ke tgh:011:

  9. #9
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    dosa tolak ketepi..nikmat dibawa ke tgh:011:
    apa maksudnya?
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mariahassan View Post
    dari caring yg sikit2 tu mnjadi sharing...ye tok...:035:
    tula.... cth kalau mariah ngan tok selalu berhubung lama-lama cinta jugak hua hua hua.. kelas gitu...:011::011::011:


  11. TenkoFX Crypto

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 8 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts