Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Sebutan Kes Cerai Ida Nerina 23 November ini

    SEBUTAN kes cerai aktres veteran Ida Nerina Hussein dengan suaminya, Shahrin Razali, bekas pemain drum kumpulan Black Rose akan didengar pada 23 November ini, pukul 9 pagi di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.

    Menurut sumber, kes yang akan disebut di Dewan 4 di mahkamah itu masih belum diwakili oleh mana-mana peguam.

    Sehingga kini, Shahrin mahupun Ida masih membisu tentang isu penceraian mereka.

    Pada Hari Raya Puasa kedua lalu, suami Ida didakwa telah melafazkan cerai terhadap pelakon filem ‘Susuk’ dan ‘Anak’ itu.

    Episod penceraian itu dilaporkan berlaku akibat pergaduhan yang tidak berkesudahan dan berlanjutan sehingga suami Ida tidak mampu mengawal amarahnya sehingga melafazkan cerai terhadapnya.

    Dimaklumkan, selepas Shahrin melafazkan cerai terhadap Ida, beliau telah keluar meninggalkan rumah Ida.

    Pada 9 Oktober lalu, Shahrin atau nama sebenarnya Sha'arin Mohammed Razali telah mengisi borang pengesahan lafaz cerai di mahkamah itu.

    Pada 21 Jun lalu, Ida Nerina yang juga bekas tenaga pengajar Akademi Fantasia musim ke-7 ini telah menjalani rawatan membetulkan tulang belakangnya di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) selepas terjatuh di rumahnya.

    Kemalangan itu berlaku ketika menaiki tangga di ruang tamu dalam rumahnya yang terletak di Persiaran Syed Putra, Kuala Lumpur, kira-kira pukul 3 pagi.

    Sebelum ini, pengurus peribadinya, Fizaruddin Harun atau Fizar menafikan khabar angin yang mengatakan aktres itu dipukul sehingga menyebabkan dia terjatuh.

    Fizar juga mendakwa Ida tidak mungkin terjatuh disebabkan hilang pertimbangan kerana 'mabuk' memandangkan aktres itu baru pulang dari umrah.

    Katanya, Ida tergelincir lalu terjatuh apabila sedang menaiki tangga dengan tergesa-gesa.

    Fizar juga turut menafikan yang Ida mungkin lumpuh akibat kecederaan tulang belakang yang dialaminya selepas insiden itu kerana sehingga kini doktor belum mengeluarkan laporan itu.

    Ida, aktres kelahiran Middlesex, England, dan Shahrin telah berkahwin pada 2 Jun 2006. Ini merupakan perkahwinan kedua bagi pasangan ini.

    Pasangan ini tidak mempunyai anak manakala Shahrin mempunyai dua orang anak iaitu Narissa, 14, dan Arman, 8, hasil perkahwinan pertamanya.
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    PEACE YO!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    root
    Posts
    3,437
    angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold
    My Mood
    Dead
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    hehehe... video die mantap sehhhhh

  3. #3
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6,322
    mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of
    Post Thanks / Like
    huhuhu... itu yg ko ingat yek...

    Quote Originally Posted by angelus View Post
    hehehe... video die mantap sehhhhh

  4. #4
    PEACE YO!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    root
    Posts
    3,437
    angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold
    My Mood
    Dead
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mattop View Post
    huhuhu... itu yg ko ingat yek...
    ala abg mattop nih... cam x biase plak... :009::009::009:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by angelus View Post
    hehehe... video die mantap sehhhhh
    btul ke bideo dia kak :011:
    meh pas nak tgk kesahihan nye :011:

  6. #6
    PEACE YO!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    root
    Posts
    3,437
    angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold
    My Mood
    Dead
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    btul ke bideo dia kak :011:
    meh pas nak tgk kesahihan nye :011:
    ntah la... kwn2 aku buat kajian berdasarkn rantai berloket plus subang kat perut... kat situ la persamaannye... :011:

    sori la bideo tu dah xde... hilang... uwaaaaaa :dft004:

  7. #7
    NG Rookie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    770
    IcedTea will become famous soon enough
    My Mood
    Cheeky
    Post Thanks / Like
    aku pon penah tgk.. mmg mantop.. :011:

  8. #8
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    da sihat ke dia ni?

  9. #9
    kingnorth
    Guest
    rasanya yg bedeo tu bukan dia kot

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    770
    IcedTea will become famous soon enough
    My Mood
    Cheeky
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    rasanya yg bedeo tu bukan dia kot
    mungkin yer mungkin tidak.. :011: sapa yg wat mcm muka2 iras dia mmg terrer btui..


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts