Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 55
  1. #1
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like

    sapa yang kelentong ni...?

    salam pagi...
    Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad menjelaskan bahawa jumlah kerosakan dan kerugian yang dituntut Perbadanan Stadium Nasional, Bukit Jalil akibat kelakuan ganas penyokong Kelantan pada perlawanan akhir Piala Malaysia, Sabtu lalu cuma RM138,150......

    Beliau mengulas pendedahan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Ahmad Shabery Cheek ketika menggulung perbahasan peringkat dasar Bajet 2010 di Dewan Rakyat, kelmarin bahawa nilai kerosakan di stadium akibat kejadian itu mencapai RM214,000 dengan yang terbesar melibatkan tempat duduk penonton iaitu RM112,000.

    jadi sekarang sapa yang kelentong besar dalam parlimen? sabery bagi angka2 tu rujuk pada siapa? sabery patut disiasat oleh parlimen dan sprm.

    so fikir2kan...
    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mariahassan View Post
    salam pagi...
    Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad menjelaskan bahawa jumlah kerosakan dan kerugian yang dituntut Perbadanan Stadium Nasional, Bukit Jalil akibat kelakuan ganas penyokong Kelantan pada perlawanan akhir Piala Malaysia, Sabtu lalu cuma RM138,150......

    Beliau mengulas pendedahan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Ahmad Shabery Cheek ketika menggulung perbahasan peringkat dasar Bajet 2010 di Dewan Rakyat, kelmarin bahawa nilai kerosakan di stadium akibat kejadian itu mencapai RM214,000 dengan yang terbesar melibatkan tempat duduk penonton iaitu RM112,000.

    jadi sekarang sapa yang kelentong besar dalam parlimen? sabery bagi angka2 tu rujuk pada siapa? sabery patut disiasat oleh parlimen dan sprm.

    so fikir2kan...
    Yang pasti dua2 tetap mahal utk sebuah kerusi
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  3. #3
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    haha.. siap ada ucapan salam pagi.. mcm baca berita plak... :011:

    nape x senaraikan je apa yg rosak tu?? kerusi ke, lantai ke... kasi bukti sikit... jgn main sebut angka je.. org mana nmpak...

    nmpak sgt mcm nk amik kesempatan...

  4. #4
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    ahahaha...apa pun amalan merusuh dan merosakkan harta awam
    memang tetap dipandang salah walaupun kos membaiki tidak munasabah!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    sebiji kusi kena bakar je nak ganti ngan harga rm500

  6. #6
    NoGold Football Club
    Join Date
    May 2007
    Location
    Selayang-Kota Damansara-Kajang-Muar
    Posts
    4,170
    putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice
    My Mood
    Confused
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    ish biasa la tu kos terselindung lagi mahal dari harga sebuah kerusi
    Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
    I'm good friend like a computer
    I 'enter' ur life,
    'save' u in my heart,
    'format' ur problems,
    'shift' u 2 opportunities
    and never 'delete' u from my memory

  7. #7
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    hahaha..tapi bukan yang bakar tu kena bayar
    kelab gak yang kena bayar
    penyokong tetap tidak ada displin!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    hahaha..tapi bukan yang bakar tu kena bayar
    kelab gak yang kena bayar
    penyokong tetap tidak ada displin!
    yg bakar tu da bayar tiket nak tgk :011:

  9. #9
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    bakat jgn tak bakar..
    kerusi kedai mattop lagik best duduk...
    tak sampai pun 500 rats.
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    bakat jgn tak bakar..
    kerusi kedai mattop lagik best duduk...
    tak sampai pun 500 rats.
    ko bakar brapa biji kusi mlam tu :011:


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts