Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 16
  1. #1
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like

    Penjaga gol Jerman, Enke maut dilanggar kereta api

    [B]
    HANOVER: Penjaga gol antarabangsa Jerman, Robert Enke terbunuh selepas dikatakan melintas ketika kereta api sedang memecut, semalam.

    “Dia terbunuh ketika melintas di lintasan Neustadt am Rubenberge,” menurut jurucakap polis Martina Stern.

    “Dia melonjakkan badannya di bawah kereta ketika sedang bergerak dan maut di tempat kejadian. Ia adalah satu cubaan bunuh diri," katanya.

    Rakan rapat Enke, Jorg Neblung, yang juga penasihat kepada penjaga gol itu juga mengesahkan bahawa Enke membunuh diri.

    “Robert bertindak mengakhiri nyawanya pada jam 6 petang," katanya.

    Satu sidang akhbar di Hannover lewat hari ini dijangka mendedahkan lagi kejadian membabitkan penjaga gol yang kini mempunyai enam cap permainan untuk Jerman.

    Bersuai 32 tahun, Enke juga bermain untuk Hannover 96. Dia meninggalkan isteri dan seorang anak angkat perempuan berusia lapan bulan yang diambil Mei lalu - tiga tahun selepas kematian anak perempuannya berusia dua tahun kerana sakit jantung.

    Enkemeo-And-Juliet-Poster.jpg[/img]
    Gnomeo And Juliet 2011 DVDRip XviD AMIABLE (New+very hot!)

    Plot:Garden gnomes Gnomeo (voice of McAvoy) and Juliet (voice of Blunt) have as many obstacles to overcome as their quasi namesakes when they are caught up in a feud between neighbors...
    Director:
    Kelly Asbury
    Writers:
    Kelly Asbury (screenplay), Mark Burton (screenplay), and 8 more credits »
    Stars:
    James McAvoy, Emily Blunt and Maggie Smith
    Animation | Adventure | Comedy


    [/center]

    Download Links:FILESONIC
    Code:
    http://www.filesonic.com/file/598381281/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part1.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381291/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part2.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381301/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part3.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381311/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part4.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381321/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part5.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381331/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part6.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381341/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part7.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381351/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part8.rar
    Thank you for downloading and buy account premium movies!
    Wishing you moments of fun and pleasure!
    Please welcome the next view of the Hollywood movie
    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    sparrow
    Guest
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post

    HANOVER: Penjaga gol antarabangsa Jerman, Robert Enke terbunuh selepas dikatakan melintas ketika kereta api sedang memecut, semalam.

    “Dia terbunuh ketika melintas di lintasan Neustadt am Rubenberge,” menurut jurucakap polis Martina Stern.

    “Dia melonjakkan badannya di bawah kereta ketika sedang bergerak dan maut di tempat kejadian. Ia adalah satu cubaan bunuh diri," katanya.

    Rakan rapat Enke, Jorg Neblung, yang juga penasihat kepada penjaga gol itu juga mengesahkan bahawa Enke membunuh diri.

    “Robert bertindak mengakhiri nyawanya pada jam 6 petang," katanya.

    Satu sidang akhbar di Hannover lewat hari ini dijangka mendedahkan lagi kejadian membabitkan penjaga gol yang kini mempunyai enam cap permainan untuk Jerman.

    Bersuai 32 tahun, Enke juga bermain untuk Hannover 96. Dia meninggalkan isteri dan seorang anak angkat perempuan berusia lapan bulan yang diambil Mei lalu - tiga tahun selepas kematian anak perempuannya berusia dua tahun kerana sakit jantung.

    Enke dikeluarkan daripada skuad Jerman dua hari sebelum pasukan itu mencatat kemenangan 4-0 terhadap Azerbaijan pada kelayakan Piala Dunia, awal September lalu.

    Bagaimanapun, dia kembali bersama skuad kebangsaaan dan berlatih sejak bulan lalu. - AFP




    cam nama sport rim jer......

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    baru je nak letak brita ni td

  4. #4
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    baru je nak letak brita ni td
    ko nak copy katne??:011:

  5. #5
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    K Ell-Pekan-Rawang-Kodiang-Abu Dhabi
    Posts
    0
    smie6975 is on a distinguished road
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    Dah penat jadi jaga pintu gol kot..hehe..

  6. #6
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    ko nak copy katne??:011:
    copy je yg alonso buat ni... pastu tukar la part 2... :005:

    robert enke ni pun tip top gak... tp ada yg kata dia nk cuba bunuh diri...

  7. #7
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    salah diving kot:005:

  8. #8
    ajax932
    Guest
    Seb baik bukan islam kalau x x masuk syurga ler..

  9. #9
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Gitaris Berapi View Post
    copy je yg alonso buat ni... pastu tukar la part 2... :005:

    robert enke ni pun tip top gak... tp ada yg kata dia nk cuba bunuh diri...
    dia ade pinjam dgn along jerman kot:005:

  10. #10
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    SP > Ampang > Nilai > Ipoh
    Posts
    1,059
    komengpyoc has a spectacular aura about komengpyoc has a spectacular aura about
    My Mood
    Fine
    Post Thanks / Like
    berita tadi n sumber2 internet mmg kata dia bunuh diri...
    sbb masih tak stabil psl kematian anak dia 2-3 tahun lepas...
    dan tempat dia kena langgar ketapi tu pun tak jauh dr kubur anak dia tu....


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts