Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    NG Rookie
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    513
    koei_home is on a distinguished road
    Post Thanks / Like

    lelaki kemaruk seks cabul wanita

    AMPANG: Seorang lelaki yang kemaruk seks sempat mencabul seorang wanita yang ketika itu melintas jalan berhampiran Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Setiawangsa, malam kelmarin.

    Difahamkan, dalam kejadian jam 9.30 malam itu, mangsa yang berusia 21 tahun dalam perjalanan ke stesen LRT berkenaan dan mahu ke tempat kerja.

    Bagaimanapun, ketika melintas jalan, seorang lelaki yang memandu Perodua Kelisa menghalang laluan mangsa yang ketika itu betul-betul di tengah garisan jalan.

    Menurut sumber polis, wanita berkenaan ketika itu berseorangan dan mahu menyeberangi jalan sebelum berhenti di tengah jalan kerana bimbang dilanggar kereta suspek.

    “Bagaimanapun, mangsa yang tidak menyedari pemandu kenderaan terbabit berniat jahat hanya memerhati kereta itu yang dipandu perlahan kerana menyangkakan suspek mahu memberikan laluan untuk melintas.

    “Namun, sebaik menghampiri mangsa, suspek secara tiba-tiba menghulurkan tangan dan meramas buah dada mangsa sebelum meneruskan perjalanan tanpa rasa bersalah,” katanya.

    Menurutnya, mangsa yang berang dengan kejadian itu hanya mampu menahan geram sebelum ke pondok polis berhampiran untuk membuat laporan.

    “Bagaimanapun, ketika dalam perjalanan membuat laporan ke pondok polis, mangsa diekori suspek sebelum mangsa ‘berlakon’ seolah-olah dia menghubungi polis menggunakan telefon bimbit.

    “Lakonan mangsa ternyata menyelamatkannya daripada kemungkinan menjadi mangsa culik atau rogol oleh suspek berkenaan yang beredar meninggalkannya,” katanya.

    Sumber berkenaan berkata, walaupun mangsa sempat mencatat nombor pendaftaran kereta suspek, namun pemeriksaan mendapati ia nombor palsu.

    Beliau berkata, siasatan mendapati mangsa langsung tidak mengenali suspek yang memang sengaja mengambil kesempatan mencabul kehormatannya.

    “Sehubungan itu, polis kini menjejaki suspek dan sesiapa yang melihat kejadian terbabit atau mempunyai maklumat diminta menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya bagi membantu siasatan,” katanya.

    “Mangsa juga mendakwa dia hanya sempat melihat baju yang dipakai suspek namun gagal mengecam wajah lelaki terbabit,” katanya.

    Difahamkan, suspek memang sudah lama memerhatikan pergerakan mangsa sebelum itu dan mengambil peluang melakukan perbuatan terkutuk terbabit ketika mangsa berjalan berseorangan.

    “Sehubungan itu, polis kini sedang menjejaki suspek dan sesiapa yang melihat kejadian terbabit atau mempunyai maklumat diminta menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) Ampang Jaya bagi membantu siasatan,” katanya.
    PAMM 120x600

  2. #2
    kingnorth
    Guest
    sapa punye keje nie..gile seks tul ler..:042:

  3. #3
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    mcm nie punya gila seks pon ada ke?
    polik2

  4. #4
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like
    macam ni punyer orang pun ada kew
    takut gak lah nak jalan memalam macam ni
    budak tu keluar jam 9.30 pun kene
    hermmmmm

  5. #5
    gato_erse
    Guest
    tak lama lagi sure kereta dia terbalik...
    org mcm ni pon ada ke kat dunia ni...
    memalukan btol la...

    kalo nak sgt kawin la x pyh nak cabul˛...

  6. #6
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    camtu boleh chop kemaruk seks ker???

  7. #7
    radzi74
    Guest
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    sapa punye keje nie..gile seks tul ler..:042:

    yang ni kena tanya kat alonso ngan wakovic ni:005::005::005:

  8. #8
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    hahaha...bila air nek kepala..camni la jadi nyer..
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  9. #9
    shiera
    Guest
    kemaruk thp gaban da 2...tetibe dtg cme nk ramas je...:011::011::011:

  10. #10
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by shiera View Post
    kemaruk thp gaban da 2...tetibe dtg cme nk ramas je...:011::011::011:
    dia da lama target tu weyh:011:


  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts