Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    NG Rookie
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    513
    koei_home is on a distinguished road
    Post Thanks / Like

    tetak kerana kucing mati

    KAJANG: Puncanya hanya kerana seekor kucing yang mati sebelum berlaku pertengkaran antara dua lelaki berjiran.

    Pertengkaran terbabit bagaimanapun merebak menjadi satu pergaduhan besar hingga seorang daripada jiran berkenaan ditetak dengan parang di Taman Bangi Indah, dekat sini, akhir bulan lalu.

    Mangsa yang cedera di kepala dan tangan itu serta bekerja sebagai pengawal peribadi kemudian mengambil pistol dari dalam rumahnya untuk menembak jirannya itu, namun ditenteramkan beberapa jiran yang kebetulan melihat pergaduhan terbabit.

    Dalam kejadian jam 12 tengah hari, 29 Oktober lalu, mangsa memarahi anak jirannya itu kerana menuduh anaknya memukul kucingnya hingga mati. Bagaimanapun, anak jirannya itu tidak berpuas hati sebelum mengadu kepada ayahnya.

    Menurut sumber, suspek yang tidak berpuas hati dengan tuduhan itu bergegas keluar dari rumahnya dan tanpa usul periksa terus memarahi mangsa menyebabkan berlakunya pertengkaran antara mereka.

    “Ketika bertengkar, suspek yang belum berpuas hati masuk ke rumah sebelum keluar semula dengan membawa parang dan menetak kepala serta tangan mangsa.

    “Mangsa yang berang dengan tindakan suspek dalam keadaan berlumuran darah mengeluarkan pistol dan cuba menembak lelaki berkenaan untuk mempertahankan dirinya,” katanya.

    Menurut sumber terbabit, suspek yang panik melihat pistol itu kemudian lari ke dalam rumahnya menyelamatkan diri, malah dia sempat membuang parang yang digunakan untuk menetak mangsa ke dalam tong sampah berhampiran untuk menghilangkan bukti.

    “Mujur kejadian itu dilihat beberapa jiran yang kemudian mententeramkan keadaan daripada menjadi lebih buruk dan tiada tembakan dilepaskan dalam pergaduhan itu.

    “Mangsa dikejarkan ke Hospital Kajang menggunakan ambulans yang tiba di tempat kejadian sebaik dimaklumkan penduduk setempat sebelum menghubungi polis,” katanya.

    Difahamkan, mangsa yang berusia 37 tahun itu kini dilaporkan beransur pulih manakala jiran yang menyerangnya itu ditahan polis di rumahnya sebaik menerima laporan penduduk untuk membantu siasatan.

    Pemeriksaan polis turut menemui parang milik suspek yang dicampakkan dalam tong sampah di tempat kejadian.

    Sementara itu, Ketua Polis Kajang, Asisten Komisioner Shakaruddin Che Mood, ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan, selain memaklumkan pihak hospital turut menyerahkan sepucuk pistol dan enam butir peluru hidup milik mangsa kepada polis.

    “Difahamkan, mangsa sendiri memaklumkan memiliki senjata api itu ketika dimasukkan ke hospital. Ia kemudian diserahkan kepada polis untuk disimpan.

    “Pistol itu akan diserahkan semula kepadanya selepas semakan rekod mendapati beliau pemilik senjata api berdaftar,” katanya.

    Beliau turut memaklumkan siasatan terperinci sedang dijalankan berhubung kejadian itu
    bitcoin 160x600

  2. #2
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    kenapa x tembak teros....
    tentu lagi best citenya...........
    hehehehe

  3. #3
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like
    nasib baik tak tembak
    klu di tembak nyer
    lagi panjang lah cerita nyer
    kucing tu dah mati pun
    nak salah kan sape
    tak kan bebudak tu nak
    mengaku lak
    yang tua ni
    tak nak selesaikan cara orang tua
    ikut sangat panas baran nyer
    tak patut tak patut

  4. #4
    kingnorth
    Guest
    tak aman dah duduk mesia nie...:041::041::041: mau balik melbeng lah lagu nie..

  5. #5
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    tak aman dah duduk mesia nie...:041::041::041: mau balik melbeng lah lagu nie..
    uits jauhnyer hang tinggal....aman ke kat sane?:011::011:

    aku pon nak ikut gak la....:011::011:

  6. #6
    radzi74
    Guest
    Quote Originally Posted by don_corleone View Post
    uits jauhnyer hang tinggal....aman ke kat sane?:011::011:

    Aku pon nak ikut gak la....:011::011:

    hujan emas di negara org, hujan batu di negara sendiri......kalau semua org dah pi ambik emas biar aku je ambik batu tu:005::005::005:


  7. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts