Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like

    Botol Air Dalam Kete (PERINGATAN UNTUK SEMUA)

    Hai para wanita, air dalam botol plastik di dlm Kereta Anda, sangatlah
    berbahaya!!! !

    Dengan cara inilah Sheryl Crow mengalami kanser payudara. Dia tampil di acara
    Ellen show dan mengatakan hal yang sama persis. Hal ini telah
    diidentifikasikan sebagai penyebab paling utama pada kanser payudara,
    terutama di Australia ...

    Seorang teman yang ibunya didiagnosa mengidap kanser payudara baru-baru ini.
    Doktor berkata : wanita tidak boleh meminum minuman yang sudah lama berada
    di dalam Kereta.

    Doktor berkata bahwa hawa panas yang memanaskan bahan plastik dalam botol
    memiliki bahan kimia tertentu yang dapat menyebabkan kanser payudara. Jadi tolong
    berhati-hatilah dan jangan minum air dalam botol plastik yang sudah ditinggalkan
    di dalam Kereta, dan kirimkan ke teman-teman wanita Anda.

    Informasi seperti ini sangatlah kita perlukan dan kita harus berhati-hati, dan mungkin
    akan menyelamatkan hidup kita. Hawa panas dapat menyebabkan toksin/racun dari
    plastik menjadi bocor dan bercampur dengan air dan mereka telah menemukan racun
    ini pada jaringan payudara. Sebisa mungkin gunakan gelas stainless steel atau botol kaca.

    Biarlah semua orang yang mempunyai isteri atau teman wanita atau anak
    perempuan mengetahui ini semua.
    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by fasTiffany View Post
    Hai para wanita, air dalam botol plastik di dlm Kereta Anda, sangatlah
    berbahaya!!! !

    Dengan cara inilah Sheryl Crow mengalami kanser payudara. Dia tampil di acara
    Ellen show dan mengatakan hal yang sama persis. Hal ini telah
    diidentifikasikan sebagai penyebab paling utama pada kanser payudara,
    terutama di Australia ...

    Seorang teman yang ibunya didiagnosa mengidap kanser payudara baru-baru ini.
    Doktor berkata : wanita tidak boleh meminum minuman yang sudah lama berada
    di dalam Kereta.

    Doktor berkata bahwa hawa panas yang memanaskan bahan plastik dalam botol
    memiliki bahan kimia tertentu yang dapat menyebabkan kanser payudara. Jadi tolong
    berhati-hatilah dan jangan minum air dalam botol plastik yang sudah ditinggalkan
    di dalam Kereta, dan kirimkan ke teman-teman wanita Anda.

    Informasi seperti ini sangatlah kita perlukan dan kita harus berhati-hati, dan mungkin
    akan menyelamatkan hidup kita. Hawa panas dapat menyebabkan toksin/racun dari
    plastik menjadi bocor dan bercampur dengan air dan mereka telah menemukan racun
    ini pada jaringan payudara. Sebisa mungkin gunakan gelas stainless steel atau botol kaca.

    Biarlah semua orang yang mempunyai isteri atau teman wanita atau anak
    perempuan mengetahui ini semua.
    TQ fast...nice info...

  3. #3
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    TQ fast...nice info.:011:

  4. #4
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    laki boleh kena x fast???... :032:

  5. #5
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by fitrie View Post
    laki boleh kena x fast???... :032:

    laki pun mesti bleh kene dah nama pun barah dada.....
    tak kan laki tak de dada
    tapi yang tu khas untuk wanita sebab 80% yang menghidapinyer adalah wanita :013:

  6. #6
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Kg Tangga Cina
    Posts
    13,269
    Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    Dah lama dah sebenarnya cite nih neway tq gak kt TT coz remind hal2 camni yg kebanyakan orang take 4 granted.. Slain pencegahan, jgn lupa perancangan kewangan juga kerana malang x berbau..

  7. #7
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    hmmm.... dah nak kena nak wat camne... pasti botol air anda anda logo PET... ni yang sebenarnya

  8. #8
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tokputih View Post
    hmmm.... dah nak kena nak wat camne... pasti botol air anda anda logo PET... ni yang sebenarnya

    PET tu apa tok???

  9. #9
    NG Newbies
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    42
    bird is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    seriously TQ fas. :047:

    Quote Originally Posted by fasTiffany View Post
    Hai para wanita, air dalam botol plastik di dlm Kereta Anda, sangatlah
    berbahaya!!! !

    Dengan cara inilah Sheryl Crow mengalami kanser payudara. Dia tampil di acara
    Ellen show dan mengatakan hal yang sama persis. Hal ini telah
    diidentifikasikan sebagai penyebab paling utama pada kanser payudara,
    terutama di Australia ...

    Seorang teman yang ibunya didiagnosa mengidap kanser payudara baru-baru ini.
    Doktor berkata : wanita tidak boleh meminum minuman yang sudah lama berada
    di dalam Kereta.

    Doktor berkata bahwa hawa panas yang memanaskan bahan plastik dalam botol
    memiliki bahan kimia tertentu yang dapat menyebabkan kanser payudara. Jadi tolong
    berhati-hatilah dan jangan minum air dalam botol plastik yang sudah ditinggalkan
    di dalam Kereta, dan kirimkan ke teman-teman wanita Anda.

    Informasi seperti ini sangatlah kita perlukan dan kita harus berhati-hati, dan mungkin
    akan menyelamatkan hidup kita. Hawa panas dapat menyebabkan toksin/racun dari
    plastik menjadi bocor dan bercampur dengan air dan mereka telah menemukan racun
    ini pada jaringan payudara. Sebisa mungkin gunakan gelas stainless steel atau botol kaca.

    Biarlah semua orang yang mempunyai isteri atau teman wanita atau anak
    perempuan mengetahui ini semua.

  10. #10
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like
    wellcome
    wellcome
    so sesama lah
    kita mencegah
    :dft012:


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts