Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    NG Girl Power
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    5,131
    fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about fasTiffany has a spectacular aura about
    My Mood
    Bitchy
    Post Thanks / Like

    kisah bulan di satu malam

    Kejadian berlaku berlaku pada mlm 30hb Sept 2009..
    Pd ketika itu waktu lbh krg 9.15 mlm..Kawanku mula mengundurkan kereta
    drp porch utk memulakan perjalanan menuju kubang kerian. Tiba2 dia
    ternampak bulan yg nmpk cantik dari biasa. Bulan tsebut dikelilingi
    pelangi beserta satu bintang di sebelahnya. Dia x brp kisah kerana sangka
    mungkin bulan pd masa tu dah berusia 11 hari Syawal..selalunya 15 hari
    akan mengambang penuh.Dia meneruskan perjalanan...

    Dlm perjalanan ak terima beberapa panggilan dan sms drp teman2 &
    keluarga yang bertanyakan tentang fenomena bulan pd mlm itu. Sampai di
    Besut dia memberhentikan kereta dtepi jln dan keluar utk melihat keadaan
    bulan yang dikatakan lain drp mlm2 sebelumnya.Dia cuba mengambil
    beberapa shot menggunakan h/p tapi sebagaimana teman2 yg lain, ianya
    xdpt dirakam dgn sempurna. Gambarnya agk krg jelas...
    Dia pun teruskan lg perjlnan sesampai di Tok Bali, satu lg panggilan diterima
    lalu sekali lg dia berhentikan kereta dan mendongak ke langit....
    Nampak spt biasa tetapi di sebalik itu ...
    SUBHANALLAH ....lihatlah

    gambar yg dirakam di bwh ini oleh saudaraku...Kejadian ini hanya berlaku
    sekitar Terengganu sahaja..

    Maha Suci Allah saja yg mengetahui segala apa yg tersirat maupun
    tersurat. Tak dapat kita sebagai hambaNYA yg kerdil lagi hina nak mentafsir
    semua yg DIA tunjukkan. Sebaliknya kita wajib mengagungkan kebesaran
    dan keesaanNYA tanpa mempersoalkan sikit pun apa saja yg DIA jadikan.






    Ni adalah gambar yg diambil oleh kawan fast tu di lokasi berlainan iaitu di
    Kg. Padang Midin. Dah mintak izin tuan gambar ni nak letak gambar kat sini
    utk tatapan kita bersama.. Nampak gak kan kalimah Allah di bahagian atas bulan tu
    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    gambar x nampak pon...

  3. #3
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    823
    momok has a spectacular aura about momok has a spectacular aura about
    My Mood
    Relaxed
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    mana gambonya fast?
    No text found

  4. #4
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    mana gambarnya??

  5. #5
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    mana gambvarnye.............
    x da pon............
    send skali lagi pls............


  6. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts