Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like

    Game :Bina Ayat berpandukan Smiley

    Game neh tak susah senang jek cuma kena pandai sikit ler buat karangan. Karangan tersebut mestilah berpandukan smiley yang anda pilih...smiley tersebut tidak boleh lebih daripada 10 sebab kalau lebih dari 10 jenuh lak korang nak bercerita...


    selepas dah buat karangan, korang letak lak smiley seterusnya dan orang yang kemudian akan bercerita pulak dan selepas itu dia pula meletakkan smiley yang baru mengikut citarasa diri sendiri tapi ingat tidak boleh lebih dari 10 jenis smiley!
    tak kiralah korang nak bubuh nama apa kat smiley tu...kalau nak best gurau senda, usik mengusik, bubuh ler nama kawan2 kat sini cuma karangan tu jangan ler melebihi batas...ahahaha...hope neh semua suka2 jek wokeh!
    paham kan!...hope game neh mempertajamkan lagi penguasaan tatabahasa MELAYU anda...wakakakaka!

    Kalau dah ada game neh boleh ler delete wokeh....!

    meh aku bagi contoh...


    :scooter::happybday::2guns::68::gun_bandana::mad:: eek:

    :donatello::death:
    The Best Spread 160x600ms
    Last edited by cutepumpkin; 07 Nov 2009 at 10:22 AM.
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  2. #2
    DiSc
    Guest
    huhu...ader game baru lagi....:4:

  3. #3
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    [B][COLOR="Purple"]

    :scooter::happybday::2guns::68::gun_bandana::mad:

    :donatello::death:
    Petang tu aku naik motor untuk pergi ke rumah kawan aku sebab dia jemput aku suruh pergi majlis ulangtahun hari lahirnya. Tengah syok aku naik motor tiba2 dari jauh aku nampak seorang lelaki sedang memegang pistol sambil mengacu ke arah aku. Aku berhentikan motor dan dia terus main tembak melulu ke arah aku. Aku terjun dari motor sambil memberi amaran jangan buat aku naik darah.Nasib baik tak kena peluru.Dasar perompak! Perompak itu tidak memeprdulikan amaran aku lalu dia terus menembak lagi. Aku dah tak tahan asyik kena tembak jek dan tanpa berlengah aku terus bertukar menjadi ninja kura2 bernama donatello..ilmu yang selama ini aku tuntut dia Gua tempurung...akhirnya perompak itu aku tumpaskan dengan sebilah parang samurai yang dihadiahkan oleh tuan guru mondok aku semasa ulangtahun lahir aku yang ke 45...wakakaka!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  4. #4
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    :012::044::014::36::74::angry06::dft004:
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  5. #5
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    823
    momok has a spectacular aura about momok has a spectacular aura about
    My Mood
    Relaxed
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    :012::044::014::36::74::angry06::dft004:
    cutepumpkin sangat sedih sehingga mengeluarkan airmata kerana telah putus cinta.. dia berasa amat geram dan dendam rasa nak bunuh diri je..
    pada satu hari dia ke pesta hari jadi kawan baiknya dan menceritakan hal putus cinta tersebut kepada rakannya.. kawan baiknya itu sangat simpati lalu memperkenalkan kawan pompuanya ke cutepumpkin.. selepas itu dia memarahi kawanya seraya berkata "ko ingat aku ni l*****n ke?" dan terus pulang kerumahnya dengan bercucuran airmata seperti hujan menimpa bumi..
    sekian..:048::005:
    No text found

  6. #6
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by momok View Post
    cutepumpkin sangat sedih sehingga mengeluarkan airmata kerana telah putus cinta.. dia berasa amat geram dan dendam rasa nak bunuh diri je..
    pada satu hari dia ke pesta hari jadi kawan baiknya dan menceritakan hal putus cinta tersebut kepada rakannya.. kawan baiknya itu sangat simpati lalu memperkenalkan kawan pompuanya ke cutepumpkin.. selepas itu dia memarahi kawanya seraya berkata "ko ingat aku ni l*****n ke?" dan terus pulang kerumahnya dengan bercucuran airmata seperti hujan menimpa bumi..
    sekian..:048::005:
    :005::005::113:...wakakakaka good2..aku suka ini cerita!


    mana clue seterusnya momok!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  7. #7
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    823
    momok has a spectacular aura about momok has a spectacular aura about
    My Mood
    Relaxed
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post


    mana clue seterusnya momok!
    :039::dft002::tooth::101::tank::clap::eek1::devil2 ::dots:unk:
    No text found

  8. #8
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by momok View Post
    :039::dft002::tooth::101::tank::clap::eek1::devil2 ::dots:unk:

    Momok tengah tido pagi tu tiba2 dia terjaga dari tido terus hilang mimpi2 dia yang sedap2 tu. Momok terus ke bilik air gosok gigi tapi tak mandi.Tidak lama kemudian dia mendapat panggilan telefon dari kawannya ajak keluar pergi jalan2. Tidak lama kemudian momok lihat kawannya datang menaiki kereta kebal dan terkinja-kinja momok dengan penuh rasa gembira sebab dapat naik keta kebal. Tiba2 momok terperanjat sampai mata terjojol. Rumahnya hancur sebab kawannya tertukar gear undur menyebabkan rumahnya hancur berderai. "setan punya orang!" itulah luahan hati kecil momok dan dia terus boikot kawannya sambil memegang sepanduk dan merenung kawannya itu yang sedang menunjukkan aksi2 punk sedangkan waktu itu dia bagaikan mahu telan kawannya itu idup2!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  9. #9
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    :037::033::031::006::77::hammer:
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  10. #10
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    823
    momok has a spectacular aura about momok has a spectacular aura about
    My Mood
    Relaxed
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    :037::033::031::006::77::hammer:
    sewaktu cutepumpkin menyelongkar almarinya sambil makan nasi.. dia terjumpa sebuah tengkorak lalu terperanjat lah beliau dan tersmbur nasi dari mulutnya lalau memaki "sape punya keja la letak benda ni dlam almari aku." tiba2 dia teringat 10 tahun yg lalu dia telah membunuh kawan baiknya dan menyimpan kepala dlm almarinya.. barulah dia sedar padahal dia sendiri yg letak..
    tiba2 keluar satu jelmaan kawanya dari sudut dalam almarinya itu.. cutepumpkin pon takut lalu meminta maaf dengan gaya seakan2 cerita nujum pak belalang (ampunkan kami penunggu gua).. tiba2 CUT!!!!
    rupanya dia sedang bermimpi beliau sedang berlakon kerana sebelom tido tu dia telah praktis belrlakon sebagai latihan utk persmbahan di sekolahnya dulu..
    lalu berguling2lah ketawa seorng diri cutepumpkin seperti anjing menyalak bukit..:011:

    No text found

  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts