Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Glory Glory United
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ampang Ulu Kelang
    Posts
    2,648
    royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about
    My Mood
    Busy
    Post Thanks / Like

    Repot kad kpi menteri kita

    Hari ini akan ada mesyuarat khas dengan Menteri-Menteri berkenaan KPI.

    Kalau setakap hari ini, Cikgu Najib sudah ada tersedia repot kad. Semua, selain Rais yang anak Yatim, dipinta datang dengan ibu bapa bertemu Cikgu Najib untuk mengambil kad repot.

    Berikut adalah komen-komen dalam kad repot masing-masing:

    Khalid Nordin: Baik dan tertib dalam kelas. Tumpukan kepada tugas dalam pengajian tinggi dan bukan jadi kontraktor membina pengajian dalam negeri. Rekomen tukar kelas.

    Hishamuddin: Murid yang berhati-hati dalam kerja. Sebagai Pengawas, kurangkan beri amaran dan lebihkan bertindak.

    Zahid Hamidi: Baiki bahasa Inggeris. Suka main-main. Kurangkan mengampu Cikgu.

    Ong Tee Keat: Baik dalam pelajaran. Masaalah pergaulan. Kurangkan kelahi sesama sendiri.

    Liow Tong Lai: Jauhkan diri dari bergaul dengan kumpulan yang masaalah bergaul. Sudah menunjukkan kecenderongan untuk kelahi.

    Shahrizat Jalil: Tumpukan kerja dan kurangkan menarik perhatian. Isteri Dato Sahak lagi cantik.

    Noh Omar: Baiki sebutan bahasa Inggeris. Sebut profesional bukan fofesyenal.

    Nazri Aziz: Kurangkan bercakap-cakap dalam kelas. Rekomen tukar kelas.

    Ismail Sabri: Terlalu pendiam. Penglibatan dalam darjah kurang menonjol. Rekomen tukar kelas.

    Rais Yatim: Sangat baik dalam mata pelajaran bahsa dan sastera. Perlu perbaiki matapelajaran sains.

    S Subramaniam: Baik dalam pelajaran dan pengetahuan. Tingkatkan ko korrikulum dan jawatan dalam persatuan. Sedang dipertimbangkan tukar kelas.

    Shabery Cheek: Prestasi baik tetapi sedang dipertimbangkan untuk tukar kelas untuk beri laluan Menteri muda.

    Koh Tsu Koon: Tingkatkan prestasi. Tidak cukup dengan markah kasihan sahaja.

    Nor Mohamad Yakcop: Ulangan peringatan supaya hentikan pembaziran dan berblanja sesuka hati. Sepatutnya ditukar kelas.
    Nukilan Husin Lempoyang
    aku dapat kat mana aku lupa, tapi macam menarik ja nak post kat sini :048:
    renung2kanlah....
    PAMM 120x600

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    sian KSK..
    dpt markah kesian

  3. #3
    kingnorth
    Guest
    ingatkan terrer sgt menteri2 kita:011::011::011: hampess

  4. #4
    NG Ace
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    kelana jaya
    Posts
    7,884
    zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Hari ini akan ada mesyuarat khas dengan Menteri-Menteri berkenaan KPI.

    Kalau setakap hari ini, Cikgu Najib sudah ada tersedia repot kad. Semua, selain Rais yang anak Yatim, dipinta datang dengan ibu bapa bertemu Cikgu Najib untuk mengambil kad repot.

    Berikut adalah komen-komen dalam kad repot masing-masing:

    Khalid Nordin: Baik dan tertib dalam kelas. Tumpukan kepada tugas dalam pengajian tinggi dan bukan jadi kontraktor membina pengajian dalam negeri. Rekomen tukar kelas.

    Hishamuddin: Murid yang berhati-hati dalam kerja. Sebagai Pengawas, kurangkan beri amaran dan lebihkan bertindak.

    Zahid Hamidi: Baiki bahasa Inggeris. Suka main-main. Kurangkan mengampu Cikgu.

    Ong Tee Keat: Baik dalam pelajaran. Masaalah pergaulan. Kurangkan kelahi sesama sendiri.

    Liow Tong Lai: Jauhkan diri dari bergaul dengan kumpulan yang masaalah bergaul. Sudah menunjukkan kecenderongan untuk kelahi.

    Shahrizat Jalil: Tumpukan kerja dan kurangkan menarik perhatian. Isteri Dato Sahak lagi cantik.

    Noh Omar: Baiki sebutan bahasa Inggeris. Sebut profesional bukan fofesyenal.

    Nazri Aziz: Kurangkan bercakap-cakap dalam kelas. Rekomen tukar kelas.

    Ismail Sabri: Terlalu pendiam. Penglibatan dalam darjah kurang menonjol. Rekomen tukar kelas.

    Rais Yatim: Sangat baik dalam mata pelajaran bahsa dan sastera. Perlu perbaiki matapelajaran sains.

    S Subramaniam: Baik dalam pelajaran dan pengetahuan. Tingkatkan ko korrikulum dan jawatan dalam persatuan. Sedang dipertimbangkan tukar kelas.

    Shabery Cheek: Prestasi baik tetapi sedang dipertimbangkan untuk tukar kelas untuk beri laluan Menteri muda.

    Koh Tsu Koon: Tingkatkan prestasi. Tidak cukup dengan markah kasihan sahaja.

    Nor Mohamad Yakcop: Ulangan peringatan supaya hentikan pembaziran dan berblanja sesuka hati. Sepatutnya ditukar kelas.
    Nukilan Husin Lempoyang
    hahaa....ada kaitan tuh...........
    great post......thnks TT.

  5. #5
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2,246
    maraippo will become famous soon enough maraippo will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    dulu sebok canang2 masa PRU nak tunjuk KPI apa bagai...skali senyap je. da KPI sumer tak achieve target...ke diorg tak tau KPI diorg..kekekeke

  6. #6
    Glory Glory United
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ampang Ulu Kelang
    Posts
    2,648
    royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about
    My Mood
    Busy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    sian KSK..
    dpt markah kesian
    tu la tu,.. nak wat macam mana,..
    tak dak kawasan nak di jaga,... :011:

    Quote Originally Posted by maraippo View Post
    dulu sebok canang2 masa PRU nak tunjuk KPI apa bagai...skali senyap je. da KPI sumer tak achieve target...ke diorg tak tau KPI diorg..kekekeke
    dah tak capai target. semua hampeh2 belaka,..
    jadi gitu lah. tak kan nak kuaq kat KPI yang buruk2 belaka.
    jatuh la kredebiliti org2 be end :011:

  7. #7
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2,246
    maraippo will become famous soon enough maraippo will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    org2 be end dah end dah pun...kui3.


  8. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts