Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    esok aku reply thread neh
    aku nak siapkan keje aku dulu
    nak cerita pasal maruah neh kena ambik masa sikit
    Estonian Forex 160x600en
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  2. #2
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    maruah ni penting... tgkler pasal nila setitik habis rosak sebelanga... dengan menjaga maruah orang itu lebih dipercayai dan dihargai.. kalau tak bermaruah lagi ler teruk

  3. #3
    mfaxxly_4282
    Guest
    Quote Originally Posted by tokputih View Post
    maruah ni penting... tgkler pasal nila setitik habis rosak sebelanga... dengan menjaga maruah orang itu lebih dipercayai dan dihargai.. kalau tak bermaruah lagi ler teruk
    betoi tu tok putih... :045:

  4. #4
    nur kaseh
    Guest
    pada aku maruah ni pentingla... xdela orang senang or suka2 hati je nak pijak2 kitekan....:028:

  5. #5
    ellyn85
    Guest
    mmg maruah nie sgt penting tuk sume org... tanpa maruah,xde nilai lgsg seseorg tu. dgn adenye maruah,fikiran kita akan sentiasa kearah perkara yg positif.. :048:


  6. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts