Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32
  1. #1
    kingnorth
    Guest
    Quote Originally Posted by mariahassan View Post
    king cam frust tonggeng ni...xper hidup xleh ada paksaan,
    apa pun biar berlalu dgn sukarela...jadila sukarelawan...:21::4:
    tgh sukarelawati lar nie... biasa jer mana ada frust2... me hepi jer... cik maria lak camne? :021:
    Trade_on_STP_accounts-ENG_160x600

  2. #2
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    tgh sukarelawati lar nie... biasa jer mana ada frust2... me hepi jer... cik maria lak camne? :021:
    me...hepy go lucky...cewahh..
    xder lah biasa2 jer...as human being
    yg rajin buat kerja kerana minat...:048:

  3. #3
    kingnorth
    Guest
    Quote Originally Posted by mariahassan View Post
    me...hepy go lucky...cewahh..
    xder lah biasa2 jer...as human being
    yg rajin buat kerja kerana minat...:048:
    citer arr sket pasal pakwe idaman... :021:

  4. #4
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    SP > Ampang > Nilai > Ipoh
    Posts
    1,059
    komengpyoc has a spectacular aura about komengpyoc has a spectacular aura about
    My Mood
    Fine
    Post Thanks / Like
    nyebok jap....
    selalunya, bila kita dah jmpa "pasangan" kita, mesti akan ada yg ke-3 muncul...
    walaupun dia tak bagi apa2 harapan, tp trasa mampu menggugat perasaan tu...

    KELIRU~~~
    haish.......

  5. #5
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by komengpyoc View Post
    nyebok jap....
    selalunya, bila kita dah jmpa "pasangan" kita, mesti akan ada yg ke-3 muncul...
    walaupun dia tak bagi apa2 harapan, tp trasa mampu menggugat perasaan tu...

    KELIRU~~~
    haish.......
    ni mcm nk minta pandangan jer...:dft012:
    ok ...kita share sikit...
    dr pengamatan sy ,kalo ada kes mcm ni..
    as wanita....biar kita lebihkan yg menyayangi kita...
    yg sanggup segala untuk kita..
    sebab apa.... org laki ni
    kalo kita trover sygkan dia, walhal dia biasa2 jer..
    ini kan jadi kes 'naya' bila da kawin nnti...
    dah byk terjadi...so berhati2 dalam soal memilih
    pasangan hidup....

  6. #6
    kingnorth
    Guest
    ya itu dia.. kpd sesiapa yg ada soklan lagi boleh kemukakan kpd pakar kita sekarang...:048::048:

  7. #7
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    ya itu dia.. kpd sesiapa yg ada soklan lagi boleh kemukakan kpd pakar kita sekarang...:048::048:
    ambui pandai duk buat iklan pulak ni, sapa nak sponsor minum ...
    kalo kering rengkung...kerana byk cakap.?:21::21:

  8. #8
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    pada yg penah merasa apa tu ..cinta...dia tau ada beza nya...:034:
    mcmana nak bercakap ada kelainan caranya....hanya dia yg mengerti....:023:

  9. #9
    jellybelly
    Guest
    Quote Originally Posted by mariahassan View Post
    pada yg penah merasa apa tu ..cinta...dia tau ada beza nya...:034:
    mcmana nak bercakap ada kelainan caranya....hanya dia yg mengerti....:023:
    ni petua saya kalau nak tau apa tuh cinta..tapi HARAM disisi agama..boleh guna mata atau tangan..

    MATA- kalau kita pandang org tuh hati degup2,pastu bila bertentang mata ada elektrik..tuh cinta..tgh tensen,tgk gambar dia,hati tenag tuh cinta..

    TANGAN plak - kalau pegang tangan orang lain,baik kawan lelaki atau perempuan,tak rasa gementar maupun menaikkan nafsu,itu normal..sbb tak cinta kan..kalau pegang rasa gementar,lembut dan menaikkan adik,maka cinta lah tuh..

    kalau suka plak, bergantung pada mood..time mood baik,suka lah tgk dia..kalau mood tak baik, dia ada depan mata pun tak jadi apa..beza dengan cinta,mood baik atau tak,kita pasti gumbira dan tenang disampingnya..

  10. #10
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by jellybelly View Post
    ni petua saya kalau nak tau apa tuh cinta..tapi HARAM disisi agama..boleh guna mata atau tangan..

    MATA- kalau kita pandang org tuh hati degup2,pastu bila bertentang mata ada elektrik..tuh cinta..tgh tensen,tgk gambar dia,hati tenag tuh cinta..

    TANGAN plak - kalau pegang tangan orang lain,baik kawan lelaki atau perempuan,tak rasa gementar maupun menaikkan nafsu,itu normal..sbb tak cinta kan..kalau pegang rasa gementar,lembut dan menaikkan adik,maka cinta lah tuh..

    kalau suka plak, bergantung pada mood..time mood baik,suka lah tgk dia..kalau mood tak baik, dia ada depan mata pun tak jadi apa..beza dengan cinta,mood baik atau tak,kita pasti gumbira dan tenang disampingnya..
    wah2...jelas terperinci huraian tentang perbezaan nih...
    mesti dah penah rasa gegaran elektrik tu.....:045:


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts