Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like

    Perkara yang berlaku dalam kehidupan yang sukar untuk korang terima?

    Meh kongsi2 menda2 yang berlaku dalam kehidupan masyarkat atau kehidupan orang yang korang kenali..yang tak dapat korang terima.

    macam Zu...bebaru ni.. ada sorang member datang ke rumah... bercerita dan lepas geram tentang seseorang....ala..orang cerita..dengar je lah...tapi...bila dengar..terkejut juga..tak sangka benda yang biasanye berlaku dalama drama je..btol2 berlaku pada orang yang kita kenal.

    Ceritanye pasal perbuatan seorang suami pada isterinya... yang tak sepatutnye berlaku dan dilakukan org seorang yang bergelar suami.

    Citernye.. Si suami ni.. sibuk berchatting di opis (opis sendiri)..lantak dia le kan...

    tapi..yang menaikkan kemarahan tu... ada ke patut..si suami ni berchatting dan menyamar jadi isterinye.... Dah tu... siap letak pic bogel isteri ketika berchatting...astagfirullah... pe nak jadi ngan manusia zaman sekarang ni...

    Ada ke patut memalukan isteri sendiri sampai mcm tu.... sudah le tu..siap beritahu teman2 kat situ " isteri aku ni..ramai peminat juga rupanye"..... mmg keterlaluan...

    Kesian btol isteri dia tu..yg sekarang bergelar Bekas isteri... sampai kurus kering...jiwa merana dengan perbuatan suami ...

    tak tahu le kalau benda mcm ni biasa korang dengar..tapi...zu pertama kali dengar benda mcm ni btol2 berlaku...mmg geram..dan simpati dengan pompuan tu.:041:
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    NG Dr. Love
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    berpijak dibumi nyata...
    Posts
    6,036
    mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light mariahassan is a glorious beacon of light
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by zureyna View Post
    Meh kongsi2 menda2 yang berlaku dalam kehidupan masyarkat atau kehidupan orang yang korang kenali..yang tak dapat korang terima.

    macam Zu...bebaru ni.. ada sorang member datang ke rumah... bercerita dan lepas geram tentang seseorang....ala..orang cerita..dengar je lah...tapi...bila dengar..terkejut juga..tak sangka benda yang biasanye berlaku dalama drama je..btol2 berlaku pada orang yang kita kenal.

    Ceritanye pasal perbuatan seorang suami pada isterinya... yang tak sepatutnye berlaku dan dilakukan org seorang yang bergelar suami.

    Citernye.. Si suami ni.. sibuk berchatting di opis (opis sendiri)..lantak dia le kan...

    tapi..yang menaikkan kemarahan tu... ada ke patut..si suami ni berchatting dan menyamar jadi isterinye.... Dah tu... siap letak pic bogel isteri ketika berchatting...astagfirullah... pe nak jadi ngan manusia zaman sekarang ni...

    Ada ke patut memalukan isteri sendiri sampai mcm tu.... sudah le tu..siap beritahu teman2 kat situ " isteri aku ni..ramai peminat juga rupanye"..... mmg keterlaluan...

    Kesian btol isteri dia tu..yg sekarang bergelar Bekas isteri... sampai kurus kering...jiwa merana dengan perbuatan suami ...

    tak tahu le kalau benda mcm ni biasa korang dengar..tapi...zu pertama kali dengar benda mcm ni btol2 berlaku...mmg geram..dan simpati dengan pompuan tu.:041:
    nilah sebenarnya asam garam kehidupan,
    yg kita tidak akn sangka berlaku...
    berlaku jua...
    sikap atau attitude seseorg tu kita
    xboleh kenalpasti...wlaupun dia suami kita..
    ni juga berbalik pd jodoh dan ajal maut...
    semuanya ditgn Allah, dah begitu tersurat
    nasib kawan Zue akn berakhir jodoh ngan
    suami dia cara demikian...ku turut simpati...
    tapi so far lum ada benda yg sukar diterima dlm
    kehidupanku...semuanya alhamdulillah baik....

  3. #3
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Dok dengar citer2 mcm ni le yang jadi takut nak kawin:005:

  4. #4
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by zureyna View Post
    Meh kongsi2 menda2 yang berlaku dalam kehidupan masyarkat atau kehidupan orang yang korang kenali..yang tak dapat korang terima.

    macam Zu...bebaru ni.. ada sorang member datang ke rumah... bercerita dan lepas geram tentang seseorang....ala..orang cerita..dengar je lah...tapi...bila dengar..terkejut juga..tak sangka benda yang biasanye berlaku dalama drama je..btol2 berlaku pada orang yang kita kenal.

    Ceritanye pasal perbuatan seorang suami pada isterinya... yang tak sepatutnye berlaku dan dilakukan org seorang yang bergelar suami.

    Citernye.. Si suami ni.. sibuk berchatting di opis (opis sendiri)..lantak dia le kan...

    tapi..yang menaikkan kemarahan tu... ada ke patut..si suami ni berchatting dan menyamar jadi isterinye.... Dah tu... siap letak pic bogel isteri ketika berchatting...astagfirullah... pe nak jadi ngan manusia zaman sekarang ni...

    Ada ke patut memalukan isteri sendiri sampai mcm tu.... sudah le tu..siap beritahu teman2 kat situ " isteri aku ni..ramai peminat juga rupanye"..... mmg keterlaluan...

    Kesian btol isteri dia tu..yg sekarang bergelar Bekas isteri... sampai kurus kering...jiwa merana dengan perbuatan suami ...

    tak tahu le kalau benda mcm ni biasa korang dengar..tapi...zu pertama kali dengar benda mcm ni btol2 berlaku...mmg geram..dan simpati dengan pompuan tu.:041:
    uits agaknyer selama ni aku chating ngan suami orang la ni...scam btul...(gurau jer) :011::011:


    back to topic.....mmg x patut laki dier wat camtu...sepatutnye insan yg bernama lelaki ni menjaga dan meletakkan maruah & martabat wanita di tempat yg tinggi agar x boleh di cemari....

    so kepada kaum hawa kenal hati budi pasangan masing2 dahulu sebelum meletak sepenuh kepercayaan (macam thread mariah hassan tu..) :001:

  5. #5
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Don_corleone View Post
    uits agaknyer selama ni aku chating ngan suami orang la ni...scam btul...(gurau jer) :011::011:


    back to topic.....mmg x patut laki dier wat camtu...sepatutnye insan yg bernama lelaki ni menjaga dan meletakkan maruah & martabat wanita di tempat yg tinggi agar x boleh di cemari....

    so kepada kaum hawa kenal hati budi pasangan masing2 dahulu sebelum meletak sepenuh kepercayaan (macam thread mariah hassan tu..) :001:
    btol tu... tapi... bukan mudah gak nak kenal hati budi org... ada yang makan masa bertahun..dan ada yang ambil seumur hidup :011:


    Doa je lah yang terbaik...

  6. #6
    DiSc
    Guest
    giler ah....apa motifnya dia buat camtue....

  7. #7
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by DiSc View Post
    giler ah....apa motifnya dia buat camtue....
    tak tahu lah disc..... pe yang dia pikir ntah le... tapi..sebelum tu..dia pernah kawin..sebelum wife yg ni le..but wife dia dulu lari ngan lelaki lain...

    Takkan tu cara nak balas dendam kot......umur dah almost 50-an rasanye.. tak kan tak leh fikir elok2 kot:002:

  8. #8
    DiSc
    Guest
    Quote Originally Posted by zureyna View Post
    tak tahu lah disc..... pe yang dia pikir ntah le... tapi..sebelum tu..dia pernah kawin..sebelum wife yg ni le..but wife dia dulu lari ngan lelaki lain...

    Takkan tu cara nak balas dendam kot......umur dah almost 50-an rasanye.. tak kan tak leh fikir elok2 kot:002:
    mungkin sebab dia buat perangai camtue kot...sebab tu bini dia lari...

  9. #9
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by DiSc View Post
    mungkin sebab dia buat perangai camtue kot...sebab tu bini dia lari...
    Tak tahu nak kata le....

    Tapi..pelik btol manusia zaman skrang ni...buat maksiat..suka heboh2..mcm bangga lak...

    Satu menda lagi yang tak leh nak terima... boleh pulak dia offer kunci opis kat staff..kot2 nak wat projek:035:

  10. #10
    DiSc
    Guest
    Quote Originally Posted by zureyna View Post
    Tak tahu nak kata le....

    Tapi..pelik btol manusia zaman skrang ni...buat maksiat..suka heboh2..mcm bangga lak...

    Satu menda lagi yang tak leh nak terima... boleh pulak dia offer kunci opis kat staff..kot2 nak wat projek:035:
    mmg nampak kepelikan dia tue....


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts