Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 21
  1. #1
    mfaxxly_4282
    Guest

    Bila Ibu atau Ayah korang dah takde lagi...

    salam semua buat teman2 NG... Topic ni terbuka pade semue member2 NG meluahkan perasaan mereka tak kira mereka2 yg sudah ketiadaan Ibu atau Ayah... ade Ibu takde Ayah... ade Ayah Xde Ibu... 2-2 ade lagi... atau 2-2 dah takde... mungkin juge ada pesanan atau nasihat anda pada teman dan member2 NG semua...

    semoga dengan pesanan2&nasihat rakan2 NG semua dapat mengurangkan tekanan pada mereka2 yg baru kehilangan... dapat memberikan peringatan pada mereka2 yg mungkin secara tak langsung dah lame tak menghubungi Ibu & Ayah mereka kerana sibuk dgn hal2 kerja dan sebagainye...

    Diharap semua sudi berkongsi ape sahaje yang berkenaan dgn topic ini...

    "KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA, KASIH AYAH TIADA TANDINGANNYE"

    mungkin dgn cara ini kita masih sempat untuk menghargai jase2 mereka insyaAllah... amin...

    renung2kan....

    salam...
    bitcoin 160x600

  2. #2
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    renungan Ibu




    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=RHW-OwoDuDk"]http://www.youtube.com/watch?v=RHW-OwoDuDk[/ame]
    Last edited by Don_corleone; 29 Oct 2009 at 01:13 PM.

  3. #3
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    Alhamdulillah sbb ibu & ayah aku masih ada lg...

  4. #4
    mfaxxly_4282
    Guest
    Quote Originally Posted by Don_corleone View Post
    tq.. :001:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    kepada suma warga nogold................
    hargailah mereka selagi mereka ada.........
    syangilah mereka......
    amiklah peluang yang ada.......
    jgnlah kamu sakiti mereka..........

    yg da berkeluarga 2,rajin2 lah kunjungi mereka........kerana ibubapa sentiasa merindui anak mereka........jengunhlah mereka slagi mereka ada ucaplah syang pada mereka.......ibu sy syg ibu,ayah sy syang ayah.....smentara mereka masih ada.....andai esok mereka dah x ada.......kamu menangis smpai buta mata skali pon dah x da guna lagi.........amik aty mereka mcm mana kamu amik aty buah aty kamu.......pentingkn mereka......jgn derhaka jgn lukai mereka.......

    kerana andai kamu berjaya miliki harta sedunia ini skali pon dan kamu serahkn pada mereka kamu xkn dapat balas jasa mereka walau setitis susu yg ibu mu berikan pada mu.........

    luangkan lah masa bersama mereka....kerana mereka juga inginkn perhatian daripada kamu.........jgnlah kamu sindir mereka.....kerana skali hati ibubapa mu terguris,tercatat nama mu di neraka................

    hormati dan syangilah ibubapa mu sepenuh hati mu.........

  6. #6
    DiSc
    Guest
    syukur sesangat ibu dan abah aku ada lagi...

  7. #7
    mfaxxly_4282
    Guest
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    kepada suma warga nogold................
    hargailah mereka selagi mereka ada.........
    syangilah mereka......
    amiklah peluang yang ada.......
    jgnlah kamu sakiti mereka..........

    yg da berkeluarga 2,rajin2 lah kunjungi mereka........kerana ibubapa sentiasa merindui anak mereka........jengunhlah mereka slagi mereka ada ucaplah syang pada mereka.......ibu sy syg ibu,ayah sy syang ayah.....smentara mereka masih ada.....andai esok mereka dah x ada.......kamu menangis smpai buta mata skali pon dah x da guna lagi.........amik aty mereka mcm mana kamu amik aty buah aty kamu.......pentingkn mereka......jgn derhaka jgn lukai mereka.......

    kerana andai kamu berjaya miliki harta sedunia ini skali pon dan kamu serahkn pada mereka kamu xkn dapat balas jasa mereka walau setitis susu yg ibu mu berikan pada mu.........

    luangkan lah masa bersama mereka....kerana mereka juga inginkn perhatian daripada kamu.........jgnlah kamu sindir mereka.....kerana skali hati ibubapa mu terguris,tercatat nama mu di neraka................

    hormati dan syangilah ibubapa mu sepenuh hati mu.........
    :dft004::dft004::dft004::dft004::dft004::dft004: sedey bebeno teman... subhanallah...

  8. #8
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    823
    momok has a spectacular aura about momok has a spectacular aura about
    My Mood
    Relaxed
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    ayah aku meninggal time aku 2 tahun..
    smpai skrg dah 26 tahun dia meninggal..
    time tu masih x tau apa2..
    x ingat.. ingat pon sikit sgt..
    aku ingat time dia dukung aku.. tu je saat2 yg aku ingat..
    aku ni kira mcm x penah rasa kasih seorang ayah kot..
    syukur ibu masih ade..
    No text found

  9. #9
    DiSc
    Guest
    Quote Originally Posted by momok View Post
    ayah aku meninggal time aku 2 tahun..
    smpai skrg dah 26 tahun dia meninggal..
    time tu masih x tau apa2..
    x ingat.. ingat pon sikit sgt..
    aku ingat time dia dukung aku.. tu je saat2 yg aku ingat..
    aku ni kira mcm x penah rasa kasih seorang ayah kot..
    syukur ibu masih ade..
    saba jelah momok....

  10. #10
    mfaxxly_4282
    Guest
    Quote Originally Posted by momok View Post
    ayah aku meninggal time aku 2 tahun..
    smpai skrg dah 26 tahun dia meninggal..
    time tu masih x tau apa2..
    x ingat.. ingat pon sikit sgt..
    aku ingat time dia dukung aku.. tu je saat2 yg aku ingat..
    aku ni kira mcm x penah rasa kasih seorang ayah kot..
    syukur ibu masih ade..
    ermm... sedey gak citer kamu nie momok... tapi,kamu ade ibu lagi... jage lah ibu kamu bebaik yee... teman tau,ade ramai lagi yg senasib ngan momok atau mungkin lebih sedih lagi.... kongc2kan le bersame... agar teman2 NG yg bernasib lebih baik dari mereka2 yg kurang bernasib baik akan dapat merenung sejenak betape pentingnye kasih sayang sebenar seseorang ibu atau ayah itu sendiri...

    muhasabah diri seketika....


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts