Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 16
  1. #1
    kruleznickzam
    Guest

    Awie Sound Akhil



    PUTRAJAYA: Bengang dengan kritikan Akhil Hayy, penyanyi rock, Ahmad Azhar Othman atau Awie, 42, mahu penceramah itu tutup mulut dan mencermin diri sendiri sebelum cuba mentarbiah artis yang kononnya terpengaruh dengan ajaran sesat.

    Malah, penyanyi kumpulan Wings itu mengakui telinganya ‘panas’ apabila mendengar nama artis berkenaan dan memberi amaran kepada Akhil supaya tidak lagi bercakap mengenai dunia artis atau mengaitkan golongan itu dengan sebarang bentuk ajaran sesat.

    Awie mendakwa gelaran ‘ustaz’ yang diberikan masyarakat terhadap Akhil tidak wajar kerana penceramah itu sepatutnya mencerminkan kredibiliti dirinya terlebih dulu.

    Tanpa berselindung, Awie mempertikaikan kewibawaan Akhil untuk mentarbiah golongan artis berdasarkan kredibiliti kehidupan rumah tangganya yang boleh dipertikaikan bukan saja di kalangan penggiat seni, malah masyarakat umum.

    apa pendapat korang? :032:
    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kruleznickzam View Post
    Awie mendakwa gelaran ‘ustaz’ yang diberikan masyarakat terhadap Akhil tidak wajar kerana penceramah itu sepatutnya mencerminkan kredibiliti dirinya terlebih dulu.

    Tanpa berselindung, Awie mempertikaikan kewibawaan Akhil untuk mentarbiah golongan artis berdasarkan kredibiliti kehidupan rumah tangganya yang boleh dipertikaikan bukan saja di kalangan penggiat seni, malah masyarakat umum.
    ukur baju badan sendiri.
    idup Awie....................
    (kisah rumahtangga Awie sama jer ngan Akhil)
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  3. #3
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    ok ler tu...
    awie buat kerja dia sendiri...

  4. #4
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    mmg akil ada sebut nama awie ke?

  5. #5
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    ahh poyo la akhil.....
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  6. #6
    kruleznickzam
    Guest
    Quote Originally Posted by Gitaris Berapi View Post
    mmg akil ada sebut nama awie ke?
    sapa yg makan cili die yg rasa pedas.. :011: :011:


    sepatutnya kita tgk aper yg dinasihatkan bukan org yg menasihati.. :045:

  7. #7
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Depan PC
    Posts
    1,307
    zatarra will become famous soon enough
    My Mood
    Angelic
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Gitaris Berapi View Post
    mmg akil ada sebut nama awie ke?
    tak faham aku nape awie perlu tegur akhil..

    bknnye aku nk backup akhil, die pun ade masalah die jgk..

    tp aku rs tkde plak akhil sebut nama awie, nape die perlu melenting plak

    tp yg aku nmpk la ni pun, mmg artis selambe je dok teguk arak, clubbing etc..

  8. #8
    kruleznickzam
    Guest
    Quote Originally Posted by zatarra View Post
    tak faham aku nape awie perlu tegur akhil..

    bknnye aku nk backup akhil, die pun ade masalah die jgk..

    tp aku rs tkde plak akhil sebut nama awie, nape die perlu melenting plak

    tp yg aku nmpk la ni pun, mmg artis selambe je dok teguk arak, clubbing etc..
    biasa la tu.. :011: :011:

    benda benar mesti org xsuke.. :045: :045:

  9. #9
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by zatarra View Post
    tak faham aku nape awie perlu tegur akhil..

    bknnye aku nk backup akhil, die pun ade masalah die jgk..

    tp aku rs tkde plak akhil sebut nama awie, nape die perlu melenting plak

    tp yg aku nmpk la ni pun, mmg artis selambe je dok teguk arak, clubbing etc..
    kira awie terasa la tu... mcm krule kata, sape makan cili dia terasa pedasnya..

    amy search gak yg best...

  10. #10
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    bgaduh plak dorg ni
    battle of the band tgk
    :011::011::011:


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts