Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    hong kong, bangi
    Posts
    5,884
    jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice
    My Mood
    In Love
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Dua lelaki menyamar polis dan rogol remaja ditahan

    Dua lelaki menyamar polis dan rogol remaja ditahan

    23/10/2009 8:47pm

    PULAU PINANG 23 Okt. Polis menahan dua lelaki berusia 19 dan 36 tahun yang disyaki menyamar sebagai anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pulau Pinang sebelum merogol seorang remaja semalam.
    Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Ayub Yaakob berkata, mereka ditahan selepas mangsa berusia 19 tahun itu membuat laporan polis di Balai Polis Slim River mendakwa dilarikan dua lelaki yang mengaku anggota polis dan dirogol.
    "Kira-kira pukul 1 pagi semalam, dua lelaki berkenaan dikatakan datang ke bilik hotel yang disewa remaja terbabit bersama teman lelakinya berusia 17 tahun di Jalan Patani.
    "Kedua-dua lelaki yang mengaku anggota polis itu memeriksa pasangan berkenaan dan meminta remaja perempuan terbabit mengikut mereka ke IPK kerana dikehendaki polis dan teman lelakinya ditinggalkan di hotel berkenaan, katanya.
    Ayub berkata, seorang daripada lelaki itu yang berusia 36 tahun turut membuat laporan polis menafikan merogol mangsa sebaliknya mendakwa melanggan remaja berkenaan.
    "Sebaik lelaki itu membuat laporan polis, kami menahan dia bagi membantu siasatan dan menurut rekod dia mempunyai 13 kesalahan lampau termasuk mencuri kenderaan, katanya.
    Beliau berkata, rakan lelaki berkenaan ditahan kira-kira pukul 3 pagi ini di Pulau Pinang. - Bernama
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    fuh,ade kuar brita tv3 td neh

  3. #3
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    1malaysia.....

    senang giler taktik tuk jadi jenayah skng ni..
    nyamar jerk jadi polis...dah leh rogoll...ayarkkk
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  4. #4
    kingnorth
    Guest
    sikit2 rogol... sikit2 rogol... sikit2 rogol..... apa daaa... :dft005:

  5. #5
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Rasa nye ada cara untuk kita pastikan dorang polis btol ke tak... leh minta dorang nye ID polis kan...

    tapi tu le..kekadang kalau panik... main ikut je...tak hingat dah

  6. #6
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2,246
    maraippo will become famous soon enough maraippo will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    mamat saspek tu siap kata dia melanggan dak pmpuan tu lagi...keh3...apa punya kantoi la
    da la sewa hotel dgn pakwe...terang2 nak ehem2...ish2...rosak2

  7. #7
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by maraippo View Post
    mamat saspek tu siap kata dia melanggan dak pmpuan tu lagi...keh3...apa punya kantoi la
    da la sewa hotel dgn pakwe...terang2 nak ehem2...ish2...rosak2
    hahah..tektik tak menjadi ler tu...makan diri sendiri.......apa daaa..
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  8. #8
    NG Rookie
    Join Date
    May 2009
    Location
    shah alam
    Posts
    380
    ambo5511 is on a distinguished road
    My Mood
    Hungover
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    hahah..tektik tak menjadi ler tu...makan diri sendiri.......apa daaa..


    tu laa,.lain kali kena pikir taktik tu dulu,..

  9. #9
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    hong kong, bangi
    Posts
    5,884
    jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice jahar79 is just really nice
    My Mood
    In Love
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by ambo5511 View Post
    tu laa,.lain kali kena pikir taktik tu dulu,..
    strategi untuk merogol...:042:

  10. #10
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    kalau menda dah dilarang...tapi buat jugak.... balsan tak dapat kat dunia... kat akhirat nanti...

    Kalau apa yang jadi ni..dorang tak insaf juga..tak tahu le:029: bukan untuk dornag je..kita yang baca pun..jadikan iktibar:dft012:


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts