Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    nurmalam
    Guest

    jom tangkap hantu

    Pocong

    Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masak ni memang mudah cari
    kelemahannya. Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dan
    tarik kain balutannya. Sudah tentu dia akan berasa malu kerana dia tidak
    pakai apa apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

    Langsuir

    Hantu Pompuan ni suka pandang muka kita, jadi beranikan diri anda tenung
    balik muka dia sambil jelir-jelir lidah. Kalau tak pun tunjuk cermin
    muka kat dia, pasti dia tersipu-sipu malu.

    Pontianak

    Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengan dia, kita pun mestilah
    ketawa sama. Kalau boleh kita cuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu
    dia boring.

    Hantu Raya

    Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi tuan dia. Cara
    mengalahkannya senang saja, sambutlah hari raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya,
    ajak main meriam buluh, suruh kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia tak
    kacau kita sebab banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

    Hantu Galah

    Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau terjumpa dia, kita
    hendaklah meniarap. Pasti dia tak perasan kita ada disitu.

    Jerangkung

    Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja, dan paling mudah untuk
    menewaskannya. Kita hanya perlu tunjal dahinya dengan telunjuk dan lihat
    gerak-gerinya mengimbangi badan untuk berdiri tegak.

    Toyol

    Hantu ni Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen
    berguni-guni. .nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik
    bagi tuannya... lepas tu sah-sah lah dapat penampauJepun dari tuannya
    kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu

    Hantu Ponteng

    Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu ni cam u all
    lerrr..takder kerja lain asyik ponteng kerja, mc, lepaih tu nengok nogold..macam
    sekarang nih..sah-sah tengah baca thread nie..macamana nak jawab..korang sendiri
    gak jadik hantu..Sapa yg akn maluuuu?......kamu dan kamu Sdn hehehehe...........!!! jadi bawak-bawaklah buat kerja .......Wat le yg mane patut bile Boss nengok ek....jgn mare ek.

    :005::005::005:
    bitcoin 160x600

  2. #2
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    kalau hantu posting lak mcm mana nak tangkap???... :005::005::005:

  3. #3
    nurmalam
    Guest
    Quote Originally Posted by fitrie View Post
    kalau hantu posting lak mcm mana nak tangkap???... :005::005::005:
    buleh tgk kat top posters lists...nama kita xde...:005::005::005:...bukan hantu lagi nih...:dft011:


  4. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts