Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Baik korang bid jam tangan kat NG Mart

    KISAH JAM TANGAN

    Seorang pemuda sedang dalam perjalanannya kembali ke Kuala Lumpur
    dengan menaiki keretapi Mel-malam. Antara penumpang yang ramai ada
    seorang tua yang duduk disebelahya. Setelah lama berdiam diri, sambil
    menguap si pemuda bertanya kepada orang tua tersebut, " Pakcik, pukul
    berapa sekarang?"

    Satu pertanyaan yang biasa, yang kadangkala kita tujukan kepada
    sesiapapun kan? Dan selalunya kita akan mendapat jawapan. Namun kali
    ini sungguh diluar dugaan, orang tua tadi berdiam diri sahaja. Mungkin
    orang tua ini kurang pendengaran, berkata pemuda tersebut di dalam
    hati. Dia mengulanginya sampai 3 kali. Namun orang tua itu tetap
    berdiam diri tanpa sebarang riak dari wajahnya.

    Pemuda tersebut mencuit orang tua tersebut dan berkata, "Saya hairan
    mengapa pakcik tidak menjawap pertanyaan saya? Salahkah saya bertanya?

    Orang tua itu menoleh sambil berkata, "Bukannya saya tidak mahu
    menjawap,tapi nanti kalau saya jawap, kita pasti akan bersoal jawap
    mengenai soal ini soal itu, dan akhirnya kita akan bertambah mesra."

    Si pemuda termangu mendengar ceramah orang tua itu. Terus dia bertanya
    lagi, "Lalu apa salahnya kalau kita menjadi lebih mesra?"

    Orang tua itu berkata lagi, "Apabila kita bertambah mesra ketika anak
    gadis dan isteri saya menjemput saya di Kuala Lumpur, nanti kita akan
    turun sama-sama.Dan saya pasti mengenalkan mereka kepada kamu."

    Si pemuda itu tambah bingung dan tidak tentu arah. "Jadi?" tanyanya lagi.

    "Isteri saya orangnya baik sekali kepada semua orang, takut nanti dia
    mempelawa anda ke rumah. Nanti kamu akan mandi dan berehat di rumah
    saya,dan juga akan kami jamu di rumah saya. Setelah itu kamu boleh
    menjadi rapat dengan anak gadis saya dan kamu akan menjadi teman
    lelaki anak saya. Lama-lama kamu akan menjadi menantu saya," katanya
    lagi.

    Si pemuda yang tadi sudah bingung sekarang semakin bingung.Terus dia
    bertanya, "Pakcik, apakah hubungannya semua ini dengan pertanyaan saya
    yang pertama?

    Sambil berdiri orang tua tersebut menjawap dengan lantang,
    "Masalahnya? , SAYA TIDAK MAHU MEMPUNYAI MENANTU SEPERTI KAMU. JAM
    TANGAN PON TAKDERRR! CIKAI BETUL!! "
    Estonian Forex 160x600en
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  2. #2
    Mr.President
    Guest
    kalau aku ...aku tangankan je pokcik tu......:030:

  3. #3
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Mr.President View Post
    kalau aku ...aku tangankan je pokcik tu......:030:
    Jangan. Buat anaknya cun :005:
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  4. #4
    kingnorth
    Guest
    sib baek aku da menang jam nga jahar ari tu.. lehle jadi menantu pokcik:011:

  5. #5
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kingnorth View Post
    sib baek aku da menang jam nga jahar ari tu.. lehle jadi menantu pokcik:011:
    tapi ko kena fight dengan lagi sorang pemenang :011:
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  6. #6
    Glory Glory United
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ampang Ulu Kelang
    Posts
    2,648
    royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about
    My Mood
    Busy
    Post Thanks / Like
    huhuhuhu
    kalau aku pon aku tgnkan aje pak cik ni
    :030:

  7. #7
    kingnorth
    Guest
    Quote Originally Posted by royce5061 View Post
    huhuhuhu
    kalau aku pon aku tgnkan aje pak cik ni
    :030:
    anak dara dia cantik oooo...:011:

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    jam tangan aku dok lam beg bukan kat tangan leh ke jd menantu pokcik tu :011:

  9. #9
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    jam tangan aku dok lam beg bukan kat tangan leh ke jd menantu pokcik tu :011:
    lagi tak dapat. Mesti dia cakap tu jam tangan bukan jam beg. jamban tol lah budak ni :011:
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    lagi tak dapat. Mesti dia cakap tu jam tangan bukan jam beg. jamban tol lah budak ni :011:
    kena rejek gak ke


  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts