Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like

    Lawak un tuk 18 thn ke atas....

    Untuk keselamatan

    Azmi dan Azma sudah lama berkahwin. Tetapi tidak dikurniakan anak. Mereka pun pergi berjumpa pakar sakit puan.

    Doktor : Setelah membuat pemeriksaan, saya dapati awak berdua normal dan boleh dapat anak. Macam mana awak melakukan hubungan kelamin?

    Azmi : Macam biasalah Doktor pancut luar.

    Doktor : Laa, napa awak pancut luar, patut le tak dapat anak

    Azmi : Itu kawan saya le ajar masa sekolah dulu, dia kata untuk keselamatan.

    Doktor : Patut lah…..:dft011:
    bitcoin 160x600

  2. #2
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Main sampai lencun


    Ali dan Abu sedang berjalan-jalan di waktu senja mereka ternampak Ahmad berpeluh-peluh lencun satu badan, mereka bertanya apsal Ahmad berpeluh sampai begitu sekali.

    Ali: Apsal kau berpeluh gila babi ni?
    Abu: Nak kata hujan tak..
    Ahmad: Aku baru lepas main dengan Nana la

    Ali dengan Abu terkejut.

    Ali: Nana budak baru yang lawa tu??
    Abu: Kau dah main dengan dia!?
    Ahmad: Yelah best dowh main dengan dia, tip top ma.. Aku nak balik mandi tadi giler-giler aku main ngan dia sampai tak larat nak main lagi, dia cakap esok pulak wah tak sabar aku macam-macam aksi aku nak wat nanti, k la guys see you later..

    Ali dengan Abu tak puas hati diorang mahu bukti yang kukuh lalu mereka bertanya Nana di tempat tuisyen.

    Ali: Weyh Nana..
    Nana: Nak ape?
    Abu: Betul ke kau dengan Ahmad dah main?
    Nana: Yelah petang tadi kat rumah aku dia main..
    Ali: Jadi betullah Ahmad bagitau kitorang
    Abu: Sakit tak?
    Nana: Sakit ape?
    Ali: Main dengan Ahmad la..
    Nana: Sakit lah sebab dia pukul kuat sangat sampai terjatuh aku

    Dalam fikiran Ali dan Abu terjatuh dari atas katil.

    Nana: Dia selalu dapat masuk geram aku, rasa macam nak masuk kat tempat dia kuat-kuat esok kasi dia penat huhu

    Ali: Kitorang nak join boleh? (Dalam fikiran dapatlah tumpang sekaki)
    Nana: Boleh tapi korang jangan pukul kuat-kuat sangat ek?
    Abu: Jangan risau kitorang masukkan slow-slow jer.. (Bisik)
    Nana: Kalau macam tu esok jangan lupa bawak raket
    Ali dan Abu: Raket!??
    Nana: YELAH KITORANG MAIN BADMINTON LAH ESOK
    Ali dan Abu: Lor...

  3. #3
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    kangkung


    di sebuah kg, ada seorang lelaki dan wanita yang lurus bendol baru melangsungkan perkahwinan.. sbelum malam pertma itu, si lelaki meminta nasihat kepada ayahnya apa yang perlu d lakukan pada malam pertama nanti?? lalu ayahnya berkata..

    'wahai anakku, pada malam prtama nanti, cara pertama terbaik memulakan action adalah menggunakan kaki.. gunakan kaki ko untuk mengacau anu isterimu nanti.. tapi ingat, syarat pertama padamkan lampu dan jangan ada cahaya..' nasihat ayahnya..

    'baiklah ayah,, kata anaknya sambil penuh keyakinan untuk melakukanya..

    si perempuan pula meminta nasihat kepada emaknya, 'mak apa yang saya nak buat malam 2 nanti mak..?' tanya anaknya.. 'begini anakku, pada malam itu, ko renunglah mata suamimu dengan penuh nafsu keghairahan, setelah itu pasti suamimu akan memadamkan lampu dan menunggu tindak balas mu.. dengan segera, gunakan mulutmu untuk menghisap batang suamimu, pasti malam itu akan menjadi hangat dngan intro yang mak ajarkan ini.. mak bukan pa, mak banyak pengalaman.. hehehe..

    selepas itu tibalah masa yang ditunggu mereka, setelah berenung mata, maka si suami pun memadamkan lampu.. maka kedua2 pun melakukan apa yang di suruh.. tiba2 kedua2nya pun berteriak panjang lalu tersentak diam.. keadaan menjadi sunyi lalu kedua pun tertidur.. keesokan paginya, si suami bergegas jumpa ayahnya, ayahhhhhhh, anu istriku ada gigi, dia hendak memakan kakiku semalam..!!! teriak anaknya.. 'BODOH.... ko lah orang paling bodoh.. 12 kali ayah kahwin, x pernah pun ayah jumpa yang ada gigi dan pandai makan.. semuanya manual ja.. xda yang auto.. kata bapanya,, baiklah, ayah x percaya mari kerumah saya sekarang..

    lalu mereka pun pergilah..

    si isteri pulak mengadu kepada emaknya, 'mak, btang dia besar sangat, x muat mulut saya, keras plak tue..' 'booooodohh.. ko 2 dah kira beruntung nak oi,, ayah ko punya dulu, kecik ja, pastu kental, xlah keras sangat,, tapi bleh tahan goyang bapak engko 2, dekat 2jam gak.. dahhhh, ko blik skang, sampai kat umah ko telanjang terus, biar suami ko wat pa yang dia nak jer.. ko ikut jer k.. cepat!!!!" emaknya menggegas.. lalu pulanglah si isteri ke rumah.. stelah siap telanjang dia menunggu suaminya pulang..

    berlalu 15minit menunggu, dia terfikir untuk memasak sayur dahulu untuk makan malam mereka.. lalu dia pun memotong sayur kangkung sambil duduk berkangkang.. asyik memotong, tiba2 pintu rumahnya ditendang dan jatuh ke lantai.. lalu si istri menarik kesemua kangkung itu untuk menutup kemaluanya.. ''' ayah tengok skrang, semalam nak makan kaki saya, hari nie plak dia bagi makan kangkung.. ayahnya lalu pengsan.. hahahahah.. habis dah..

  4. #4
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    UBAT SAKIT KEPALA

    Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala

    Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanya

    Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja

    Yalah Mat, kepala aku ni sakit sangat, kata bos

    Dua hari lepas saya pun sakit kepala juga bos

    Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil, peluk dan mencium saya

    Lepas itu kami bercumbuan

    Habis saja kami bercvmbu,

    sakit kepala terus hilang


    aya rasa bos pun patut buat macam tu juga, terang Mat

    Betul ke?

    Kalau macam tu, mari ita jumpa isteri engkau sekarang..

  5. #5
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    GUARD DAN SEX

    Hari pertama mahmood kerja jadi Pak Guard, dia dapat tangkap 2 org staf sebab melakukan sex di dalam pejabat dalam keadaan kedua-duanya telanjang bulat.

    mahmood: Aha! Ini dah menyalahi undang-undang syarikat!

    Lelaki: Undang-undang apa?

    mahmood: Tak pakai uniform!.

  6. #6
    NG Newbies
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    16
    rajalawak is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    double meaning punya citer lawak giler haha...

  7. #7
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    aku pon ader nak pecah perut ketawa...ader citer lawak 18sx leh kongsi sini...
    Quote Originally Posted by rajalawak View Post
    double meaning punya citer lawak giler haha...

  8. #8
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    sapa lagi terer...


    leha (sombong skit) ngan ali merupakan dua orang sahabat baik tapi sering bertekak dalam sesuatu perkara... satu hari diorang bertekak pasal apa ntah....

    leha: li hang tau tak... sekarang orang perempuan dah boleh buat apa yang laki2 buat.... malahan lagi bagus dan cepat dari lelaki

    ali: mana ada ... orang perempaun mana leh lawan org laki... dah la buat keja lembab... terhegeh2 lak tue...

    leha: kepala hotak hang.... aku tak caya... hang bagi contoh apa yang orang pompuan tak leh celen laki.... kita buat pertandingan...

    ali: ok jerrr..... kalau hang berani sangat ... jom la bertanding ngan aku ... kita lawan kencing dalam botol.... siapa yang menang...

    leha: #$%^&&

  9. #9
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    budak bawah 18 syoh syoh g main jauh2 bahaya ni

  10. #10
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tokputih View Post
    budak bawah 18 syoh syoh g main jauh2 bahaya ni
    uits...btul tu tok....bahaye tol...:030::030::011:

    Last edited by Don_corleone; 21 Oct 2009 at 12:55 PM.

  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts