Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: 1000 ciuman

  1. #1
    nurmalam
    Guest

    1000 ciuman

    Zaman ni zaman susah. Harga minyak naik terus, akibatnya terjadi
    pemberhentian di berbagai syarikat. Salah satunya yg terkena
    pemberhentian ialah Suparjo dari Semarang, Indon. Bulan ni dia tak
    dapat kirim wang utk isterinya di kampung halaman. Hanya dapat kirim
    surat yg isinya demikian:

    Isteriku tercinta,

    Maafkan kanda sayang, bulan ni kanda tak dapat kirim wang utk keperluan
    keluarga di rumah. Kanda hanya dapat mengirimkan buatmu 1000 ciuman.

    paling cinta,
    Kanda Suparjo

    Seminggu kemudian Suparjo mendapat surat balasan dari isteri
    tercintanya

    Kanda Suparjo tersayang,

    Terima kasih atas kiriman 1000 ciumanmu. Utk bulan ini Dinda akan
    menyampaikan laporan perbelanjaan keluarga:

    Tukang minyak bersedia menerima 2 ciuman setiap kali membeli 5 liter
    minyak tanah.

    Tukang letrik mahu dibayar dengan 4 ciuman setiap 10hb setiap bulan.

    Tuan rumah mahu sewanya dibayar ansuran 3 kali ciuman setiap hari.

    Tokeh kedai runcit tak mahu dibayar pakai ciuman. Dia mintak yg lain
    jadi Dinda terpaksa berikan saja.

    Hal yg sama juga kepada Guru Besar dan guru kelas sekolah di Nanang yg
    dah
    3 bulan tertunggak.

    Besok Dinda nak ke pajak gadai utk tukar 200 ciuman dgn wang tunai
    sebab Tokeh pajak gadai dah sedia tukarkan 200 ciuman dan gadaian yg
    lain dgn wang Rp650 ribu. Lumayan buat belanja sebulan.

    Keperluan peribadi Dinda bulan ni mencapai 50 ciuman. Kanda tersayang..
    bulan ni Dinda merasa menjadi org paling kaya di kampung kita kerana
    Dinda berikan hutang ciuman kepada ramai pemuda di kampung dan siap
    ditukar dengan apa pun keperluan Dinda.

    Yang dari kanda masih berbaki 125 ciuman, kanda ada fikiran bagaimana
    mahu dihabiskan? Atau Dinda simpan dululah dalam tabung yer??

    Paling sayang,
    dari Dinda Suti Nirwingsih

    ....gedebuk. .. Suparjo pengsan!!!!
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    nurmalam dah post rasanya lawak ni
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  3. #3
    Glory Glory United
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ampang Ulu Kelang
    Posts
    2,648
    royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about
    My Mood
    Busy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    nurmalam dah post rasanya lawak ni
    ye ke??? kalo gitu aku delete je lah :021:

  4. #4
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    byk saving ciuman dia...

  5. #5
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2,246
    maraippo will become famous soon enough maraippo will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    lenkali takde duit nak hantar kampung jgn pandai2 kirim yg bukan2...kui3 :011:

  6. #6
    nurmalam
    Guest
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    nurmalam dah post rasanya lawak ni
    dah ade ke? rasanya skali je post...xde org reply...kalau salah,delete je la...huhu...sorry...:013:

    Quote Originally Posted by maraippo View Post
    lenkali takde duit nak hantar kampung jgn pandai2 kirim yg bukan2...kui3 :011:
    nak buat cane...bini dia pun bendul...huahaha...:011::011:


  7. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts