Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 30
  1. #1
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like

    Cara2 Membuat Selipar (BERGAMBAR)











    SIAP!!!... :011:
    Kalau siapa berani cuba la... :048::048::048:
    bitcoin 160x600

  2. #2
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    otak ko......
    aq yg membujang nie nak rembat menda nie kat mana...
    nk g kedai beli.....uits gler r.....

  3. #3
    shiera
    Guest
    Quote Originally Posted by fitrie View Post










    SIAP!!!... :011:
    Kalau siapa berani cuba la... :048::048::048:
    haku brani pe..jenama ape yg paling bagus
    yang x cepat koyak..??
    haku nk try la nati..muley jual..tmbahkn pendapat haku nih..:015:

  4. #4
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    otak ko......
    aq yg membujang nie nak rembat menda nie kat mana...
    nk g kedai beli.....uits gler r.....
    adezzz...
    beli jer kat kedai...
    kalo cashier tu senyum2 ko ckp la nak buat tugasan pendidikan seni...
    :011::011::011:

  5. #5
    gato_erse
    Guest
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    otak ko......
    aq yg membujang nie nak rembat menda nie kat mana...
    nk g kedai beli.....uits gler r.....
    la takkan tu pon nak malu beb??
    takde sape nak peduli ar kalo ko beli pon...
    nak beli benda ni malu,g beli K _ _ _ _ M kat 7E tu x malu plak??
    hehehehehe...

    * dia pakai pad ape ar??


  6. #6
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    adess....patut akak ko bising semalam. dier punyer T**t hilang....

  7. #7
    shiera
    Guest
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    otak ko......
    aq yg membujang nie nak rembat menda nie kat mana...
    nk g kedai beli.....uits gler r.....
    mak ngn adek2 pompuankn ade..rembat je la..:011::011:

  8. #8
    gato_erse
    Guest
    Quote Originally Posted by shiera View Post
    haku brani pe..jenama ape yg paling bagus
    yang x cepat koyak..??
    haku nk try la nati..muley jual..tmbahkn pendapat haku nih..:015:
    ko ni tamak la dol..
    one drop perfume ko dah jual ni sliper pad pon ko nak jual gak ke??
    adehh..
    mesti kene tambah lagi satu fon ni...
    hehehehehe
    :011::011:


  9. #9
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by shiera View Post
    haku brani pe..jenama ape yg paling bagus
    yang x cepat koyak..??
    haku nk try la nati..muley jual..tmbahkn pendapat haku nih..:015:
    Quote Originally Posted by gato_erse View Post


    la takkan tu pon nak malu beb??
    takde sape nak peduli ar kalo ko beli pon...
    nak beli benda ni malu,g beli K _ _ _ _ M kat 7E tu x malu plak??
    hehehehehe...

    * dia pakai pad ape ar??

    Quote Originally Posted by Don_corleone View Post
    adess....patut akak ko bising semalam. dier punyer T**t hilang....
    woit...
    aku mana ada akak la...
    kakak ipar adala... :011:

    mne aku tau pakai jenama apa ke...
    aku x penah buat lagi... :011:
    tu yg aku bg gambar... :011:

  10. #10
    shiera
    Guest
    Quote Originally Posted by gato_erse View Post


    ko ni tamak la dol..
    one drop perfume ko dah jual ni sliper pad pon ko nak jual gak ke??
    adehh..
    mesti kene tambah lagi satu fon ni...
    hehehehehe
    :011::011:

    huihh..agk kurng sopan..mne kaw taw nih gato..ko skodeng ehh...
    ikot haku la nk wat pe pn..sebokk...:014::014:


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts