Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Red Warriors terima ‘durian runtuh’ RM52,000

    KOTA BHARU - Sebagai penghargaan ke atas kejayaan pasukan ‘The Red Warriors’, setelah layak ke peringkat suku akhir Piala Malaysia, Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) menghadiahkan habuan kepada semua pemain seperti yang telah dijanjikan setelah berjaya mencapai sasaran itu.

    Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa berkata, penyampaian cek bernilai RM52,000 itu diberi kepada pemain sebagai penghargaan ke atas kecemerlangan yang telah dipamerkan pemain Kelantan sepanjang saingan berkenaan.

    “Bayaran tersebut sebagai bonus kepada pemain di atas komitmen yang telah diberikan pemain yang telah berusaha dengan cemerlang. Rasanya, Kelantan adalah pasukan pertama yang menerima bonus dan sudah menjadi dasar kepada KAFA pemain diutamakan setelah memberi yang terbaik kepada kejayaan pasukan.

    “Mulai sekarang kita perlu berikan tumpuan sepenuhnya kepada perlawanan suku akhir. Setiap peringkat merupakan perlawanan yang berbeza kerana kelapan pasukan yang berjaya memasuki peringkat suku akhir adalah pasukan terbaik dalam negara,” katanya.

    Menurutnya, kejayaan Kelantan dalam Piala Malaysia suatu yang telah dijangkakan dengan syarat semua pemain perlu beraksi bersungguh-sungguh.

    “Pasukan Kelantan sudah bersedia dengan sentuhan B. Sathianathan. Kami akan memastikan dapat layak ke peringkat yang lebih tinggi,” katanya.

    Menurutnya lagi, kutipan tiket perlawanan Kelantan bertemu PLUS FC di suku akhir bakal disumbangkan kepada kutipan Tabung Gempa.

    “Saya menyeru agar penyokong datang memberikan sokongan sambil buat kebajikan. Tiket perlawanan suku akhir akan di jual dengan harga RM 12 bagi tiket biasa dan RM 25 bagi tiket tempat duduk astaka.

    “Harapan saya agar pasukan Red Warriors beraksi cemerlang dan berikan tumpuan kepada segala usaha demi kejayaan pasukan Kelantan,” katanya.
    bitcoin 160x600

  2. #2
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    cube tanya ejal,dia dpt habuan gak ke???:011:

  3. #3
    sparrow
    Guest
    red warior????

    bukan si kijang ker :011:

    zck sila wt pembetulan

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    cube tanya ejal,dia dpt habuan gak ke???:011:
    penyokong tegar kelantan tu..
    siap wat demo kuar muka ejal kat tv3 time tu :011:

  5. #5
    hanif
    Guest
    Quote Originally Posted by akay View Post
    penyokong tegar kelantan tu..
    siap wat demo kuar muka ejal kat tv3 time tu :011:
    ooo yo ko hebat betul si ejal ni..ganah betul :dft007:

  6. #6
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    penyokong tegar kelantan tu..
    siap wat demo kuar muka ejal kat tv3 time tu :011:
    aku ingat aku sorg je nampak kat tv3 tuh:005:

  7. #7
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by hanif View Post
    ooo yo ko hebat betul si ejal ni..ganah betul :dft007:
    yg bakar keta polis tu dia gak kot:014:




    lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:005:

  8. #8
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    chaittt...
    haku tak buat keje jahat2 camtu lonso..
    klu nak bakar..haku bakar stadium terus..wakakaka
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  9. #9
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    chaittt...
    haku tak buat keje jahat2 camtu lonso..
    klu nak bakar..haku bakar stadium terus..wakakaka
    ade jugak ko kat sini











    lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:011:

  10. #10
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    ade jugak ko kat sini











    lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:011:
    chaittt..ko nak lari pi maner...



    haku malas nak kejar r..

    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts