Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: Dia mabuk lagi

  1. #1
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like

    Dia mabuk lagi

    TIDAK habis-habis CAK dihidangkan dengan cerita mengenai seorang artis ini. Barangkali, jika CAK ceritakan siapa empunya diri, pasti ramai tidak terkejut dengan perangai jeliknya.

    Bagaimanapun, cukup jika CAK mengatakan si empunya diri ini adalah adik seorang penyanyi popular tanah air. Malah, sifatnya yang kaki minum sehingga mabuk tidak tentu hala itu juga sering didengari.

    Apapun, bukan CAK mahu menyelak kain si dia. Sebaliknya sebagai hamba Allah, tidak elok rasanya jika CAK terus berdiam diri, lebih-lebih lagi kita masih di bulan Syawal yang penuh keberkatan ini.

    Menurut cerita teman CAK, sebelum penyanyi ini naik ke pentas untuk mengadakan persembahan, dia masih lagi sempat berfoya-foya bersama temannya di sebuah pusat hiburan. Bukan setakat menari terkinja-kinja malah meneguk air kencing syaitan tanpa rasa bersalah di depan temannya.

    Nak dijadikan cerita, penyanyi ini bagai hilang pertimbangan apabila meneguk minuman keras sehingga mabuk, walhal sebelum itu dia sedar ada tugas yang perlu dilaksanakan.

    Mahu atau tidak, dia terpaksa juga menyanyi meskipun dalam keadaan terhoyong-hayang. Lebih memalukan, bukan teman CAK saja yang perasan tingkah lakunya, tetapi kebanyakan penonton juga naik menyampah dengan perangainya yang memualkan.

    Barangkali si penyanyi ini sudah jauh hanyut dan sukar dilentur. Bukan CAK tak tahu sudah berbuih mulut keluarga menegur sikap tak senonohnya.

    Apa boleh buat, bak kata orang tua dalam setandan kelapa tidak semestinya semua elok. Dalam soal ini berbalik kepada diri sendiri, orang lain hanya boleh memberi teguran dan nasihat. Kalau telinga dah tebal 14 inci, cakaplah sampai berbuih mulut pun belum tentu dia mahu dengar.

    Sebagai pemerhati dunia hiburan tanah air, CAK berharap sangat penyanyi ini sedar satu hari nanti. Kasihan pada kakak dan keluarganya kerana turut terkena tempias sikap liarnya itu.
    bitcoin 160x600

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    kasi kuar terus la gambar ke 3gp ke artis tu tengah togok arak tu kan senang takyah susah2 nak tulis panjang2

  3. #3
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    klu..punyai seorang kakak
    kakak seorang penyanyi popular tanah air


    takkan anuar zain...! tak caya aku
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  4. #4
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    kasi kuar terus la gambar ke 3gp ke artis tu tengah togok arak tu kan senang takyah susah2 nak tulis panjang2
    hahah..tau takper...
    kasik r..nak makan sorang jerk lonso ni..
    tak leh blah langsung..kekeke
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  5. #5
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    adeh...pepagi jumaat dah bergosip!

    sapa lagi ek adik beradik penyanyi


    hmmm atok t
    adiknya..siti saerah

    bukan jugak!

    ziana zain
    adiknya anuar zain

    lagi ler bukan!

    blur!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  6. #6
    bangzaf
    Guest
    tak kena rotan ke ni....?

    klu kena rotan kita tau le sape....

  7. #7
    NG Newbies
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    58
    powells is on a distinguished road
    My Mood
    Fine
    Post Thanks / Like
    btol gak. x kna rotan ker? bg jer dorang ni rotan 2,3 kali. bru insaf. tpi ikut islam pnya la. jgn yg biaser 2. truk sgt cm kes rogol la plak.


  8. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts