Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 30
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Fazura gementar hampir 'bercium' dengan Aaron Aziz

    BERIKAN apa saja watak buat pelakon jelita ini, dia pasti mampu mencorakkannya dengan baik dalam cara tersendiri. Begitu juga yang boleh disaksikan menerusi wataknya sebagai Intan Mastura di dalam filem, Pisau Cukur.

    'Kegedikan' Fazura menerusi karektor itu ternyata menghiburkan penonton-penonton yang hadir pada sesi tayangan gala filem arahan Bernard Chauly itu, di Cathay Cineplex, Damansara, kelmarin.

    Ramai yang juga tidak menyangka aktres berusia 26 tahun ini sememangnya mampu membawakan watak komedi dengan baik. Ditemui sejurus berakhirnya majlis itu, Fazura sendiri akui, membawakan watak sebagai 'pisau cukur' tidak semudah yang disangkakan.

    "Saya akui, ini adalah lakonan terbaik saya setakat ini. Mungkin ramai yang merasakan karektor ini sangat ringan, tetapi sebenarnya tidak. Watak Intan ini memerlukan saya jadi seorang yang lincah.

    "Saya perlu bekerja keras untuk watak ini dan turut menghadiri bengkel lakonan yang dibuat bersama pelakon-pelakon filem ini.

    "Pada masa yang sama, saya turut membuat kajian sendiri berdasarkan filem-filem luar berkaitan 'pisau cukur' yang saya tonton serta apa yang saya saksikan sendiri di sekeliling saya," kata Fazura.

    Turut membintangi filem yang bakal ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia bermula 5 November ini antara lain ialah Maya Karin, Eizlan Yusof, Aaron Aziz, Shahredza Minhat, Umie Aida, Sharifah Sofia, Datuk Rahim Razali, Liyana Jasmay dan Nas-T.

    Secara ringkasnya, filem terbitan Red Communications ini mengisahkan tentang dua gadis 'pisau cukur' iaitu Intan dan Bella (Maya) yang suka 'memburu' lelaki-lelaki yang memiliki kemewahan.
    Gandingan mantap..Fazura dan Maya Karin sebagai gadis 'pisau cukur'

    Intan dan Bella yang pergi bercuti di atas sebuah kapal percutian mewah kemudiannya berdepan dengan kisah dan konflik masing-masing.

    Bella cuba memikat Datuk Hisham (Eizlan) dan pada masa yang sama gadis itu turut diminati oleh Faqir (Shahredza).

    Intan pula terjebak di dalam kes penyiasatan kematian Datuk Zakaria (Rahim Razali) di atas kapal itu bersama dengan seorang penyiasat persendirian, Ari (Aaron Aziz).

    Membawakan watak sebagai seorang gadis pisau cukur, Fazura tidak terlepas dengan tanggapan banyak pihak yang mengaitkan dirinya juga tidak jauh berbeza dengan watak tersebut.

    "Saya tidak bimbang jika orang cakap saya adalah pisau cukur. Saya malas ambil pusing benda-benda macam itu," ujarnya, ringkas.

    Ditanya tentang pengalamannya membintangi filem ini, kata Fazura, dia amat menyukai semua babak yang ada di dalam filem tersebut.

    Namun, satu babak yang benar-benar mencabar buatnya ialah ketika adegan yang menunjukkan seolah-olah dia hampir 'dicium' oleh Aaron Aziz.

    "Memang susah sangat ketika adegan tersebut. Gementar pun ada juga pada awalnya. Tapi kami asyik ketawa saja sehingga menyukarkan lagi penggambaran untuk babak itu.

    "Apapun, pengalaman bekerja dengan semua pelakon terlibat memang menyeronokkan. Malah, saya seronok dapat bergandingan dengan Maya Karin. Kami sama 'kepala' dan senang bekerjasama dengannya," tutur pelakon kelahiran Pekan, Pahang, ini
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    agaknya aaron aziz tlalu macho
    tu yg neves tuh:011::011:

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    agaknya aaron aziz tlalu macho
    tu yg neves tuh:011::011:
    tu nak bgtau dia tengah berlakon je tu..
    kat luar tak tau camne :011:

  4. #4
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    tu nak bgtau dia tengah berlakon je tu..
    kat luar tak tau camne :011:
    kat lua lain cite
    MILF Apartment
    :011::011:

  5. #5
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    fazura memang wokeh ape kalau dibandingkan pashamon tu
    fuh jauh beza beb!
    i like u fazura!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  6. #6
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    we want pic...
    we want pic..
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  7. #7
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    fazura memang wokeh ape kalau dibandingkan pashamon tu
    fuh jauh beza beb!
    i like u fazura!
    betol..gedikmu bukan dibuat2
    kalo ade depan mata
    da lama aku terkam
    :011::011::011:

  8. #8
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    betol..gedikmu bukan dibuat2
    kalo ade depan mata
    da lama aku terkam
    :011::011::011:
    kang kena swing ngan kasut tumit dia baru tau!:011:
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  9. #9
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    betol..gedikmu bukan dibuat2
    kalo ade depan mata
    da lama aku terkam
    :011::011::011:
    chaittt..
    ko tak kira mangsa..
    keje nak terkam jerk..kekeke
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  10. #10
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    chaittt..
    ko tak kira mangsa..
    keje nak terkam jerk..kekeke
    aku terkam dgn pertanyaan kabar.."da makan ke lom?":005:


  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts