Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    shadowclone09
    Guest

    Pelanggaran Planet tahun 2065

    saintis dunia telah menemui sebuah planet sebesar saiz bulan dlm perjalanan menuju kebumi...

    dikatakan akan tiba pada tahun 2065. pelanggaran antara planet itu dan planet bumi akan menyebabkan kemusnahan 20% daripada bumi.

    Kesan dari pelanggaran itu akan menyebabkan tanah dan batu2 naik hingga mencecah beribu-ribu kilometer keudara.

    Apa yang lebih menakutkan batu2 yg berterbangan itu akan menjunam balik ke bumi dan di katakan akan memusnahkan dunia.

    Bumi akan terbakar dan perubahan suhu berlaku secara mendadak.

    Apa yang menambahkan lagi kengerian...

    laut dikatakan akan mendidih kerana magma dari perut bumi akan terkeluar dan mendidihkan laut.

    laut akan tersejat dan meninggalkan bumi kering-kontang.. Hidupan2 dibumi tidak akan dapat menahan perubahan suhu yang mendadak dan akan mati...

    dikatakan tiada satu pun hidupan yang akan tinggal ketika itu. Kemusnahan yang berlaku akan berlarutan hingga berkurun-kurun lamanya.

    Bumi akan menjadi suria kedua dlm sistem solarnya sendiri..

    Sila tengok video ini.. Simulasi kesan pelanggaran...

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=yfVwGahtF6g[/ame]
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600
    Last edited by shadowclone09; 17 Oct 2009 at 03:35 AM.

  2. #2
    little_lily
    Guest
    is this planet nibiru?

  3. #3
    shadowclone09
    Guest
    Quote Originally Posted by little_lily View Post
    is this planet nibiru?
    tah.. tp pihak saintis jepun ad mencipta satu simulator tok tgk kesan pelanggaran.. ad klip video die.. tp lupe lak kt mne...

  4. #4
    shadowclone09
    Guest
    sile tengok video simulasi di atas

  5. #5
    NG Ace
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    kelana jaya
    Posts
    7,884
    zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    bohong je nih.....
    planet X / planet nibiru xwujud pun..........

  6. #6
    NG Superstar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Near Puchong
    Posts
    3,540
    qree is a jewel in the rough qree is a jewel in the rough qree is a jewel in the rough
    My Mood
    Asleep
    Post Thanks / Like
    aku xpnah layan pon mende nih.
    ye la, planet???
    come on.
    tiap2 planet ada orbit la.
    amende yg tetibe ada planet terjah ke bumi lak nih???
    komet pon ada orbit & peluang nk terjah bumi sgt kecik, ni lak planet.
    |huh|

  7. #7
    kingnorth
    Guest
    inilah yg berlaku kpd planet superman dan planet optimus prime...

  8. #8
    shadowclone09
    Guest
    Quote Originally Posted by qree View Post
    aku xpnah layan pon mende nih.
    ye la, planet???
    come on.
    tiap2 planet ada orbit la.
    amende yg tetibe ada planet terjah ke bumi lak nih???
    komet pon ada orbit & peluang nk terjah bumi sgt kecik, ni lak planet.

    tah la brader... 2 sume kuasa tuhan.. klo betul2 terjadi kite nk wat cmne??
    agy pown time tuh korang sume da x de da.... yg ade pown cume keturunan korang sume..

  9. #9
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Depan PC
    Posts
    1,307
    zatarra will become famous soon enough
    My Mood
    Angelic
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by shadowclone09 View Post
    tah la brader... 2 sume kuasa tuhan.. klo betul2 terjadi kite nk wat cmne??
    agy pown time tuh korang sume da x de da.... yg ade pown cume keturunan korang sume..
    2065 kan..

    skrg ni dh 2010, maknenye ade lg 55 thn..

    aku ble hidup lg kot smpi thn ni.. InsyaAllah klu kesihatan baik lg.. :011:


  10. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts