Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 25

Thread: Kenapa?

  1. #1
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like

    Kenapa?

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=AZ2L8k3sAcM[/ame]

    Mungkin tak ramai dekat sini tidak pernah melihat video di atas ini dan tidak pernah kenal dengan orang ini.
    Beliau adalah rakyat Malaysia yang bernama Hisham dan mungkin orang tertentu sahaja yang mengenali beliau.

    Saya buka thread ini untuk kita berbincang kenapa orang berbakat macam ini tidak diberi publisiti padahal bakat beliau sama taraf atau lebih berbakat dari orang luar.
    PAMM 120x600
    Last edited by fitrie; 14 Oct 2009 at 08:37 PM.

  2. #2
    NG Rookie
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1,138
    tokputih will become famous soon enough tokputih will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    dia ni dah lama tok tengok ni... tapi tak berapa nak glamoir... maklumlah mungkin tiada comersial value kot

  3. #3
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tokputih View Post
    dia ni dah lama tok tengok ni... tapi tak berapa nak glamoir... maklumlah mungkin tiada comersial value kot
    mungkin juga x de comersial value...
    tapi omputih tu muke buruk pon femes... :016:

  4. #4
    Zarul Umbrella
    Guest
    memang berbakat-standing ovation saya bg!!

  5. #5
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Zarul Umbrella View Post
    memang berbakat-standing ovation saya bg!!
    betul tu...
    tapi kenapa pihak media atau sewaktu denganya ketengahkan bakat beliau???...

  6. #6
    kruleznickzam
    Guest
    kerana industri musik malaysia memandang pada luaran jer..
    itu la yg membezakan kita ngan luar..

  7. #7
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    patut dia lah kene usaha tuk pomote diri dia..

    betul ke hapa y haku cakap ni..kekeke
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  8. #8
    kruleznickzam
    Guest
    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    patut dia lah kene usaha tuk pomote diri dia..

    betul ke hapa y haku cakap ni..kekeke
    dia promote bakat dia bukan diri dia bro.. :011: :011:

  9. #9
    ║█║▌║█║▌│║▌║▌█║
    Join Date
    May 2009
    Location
    Di mana tapak kaki ku berpijak di situ lokasi ku...
    Posts
    1,369
    fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice fitrie is just really nice
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kruleznickzam View Post
    kerana industri musik malaysia memandang pada luaran jer..
    itu la yg membezakan kita ngan luar..
    tu la pasal... :dft006:

    Quote Originally Posted by Ejal_Kronik View Post
    patut dia lah kene usaha tuk pomote diri dia..

    betul ke hapa y haku cakap ni..kekeke
    Quote Originally Posted by kruleznickzam View Post
    dia promote bakat dia bukan diri dia bro.. :011: :011:
    tapi betul gak Ejal cakap...
    kalo x tolong diri sendiri sapa nak tolong kita...

  10. #10
    kruleznickzam
    Guest
    dulu mmg payah nak promote bakat kita.. skarang byk medium yg boleh digunakan terutama internet.. byk website yg boleh membantu seperti Youtube, Myspace, FBook, dan x terlupa NoGold gak.. hehe..


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts