Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like

    lakukan aksi panas atas dasar profesional kekdahnya


    "Saya lakukan aksi itu atas dasar profesional. Saya adalah seorang pelakon dan bagi saya, itu hanyalah sebahagian daripada seni," kata Elaine


    SAYA bukannya *****. Bukannya saya sengaja nak tayang 'body'. Saya bukannya pelakon lucah," luah aktres dan model, Elaine Daly ini dalam nada kesal setelah merasakan banyak pihak telah menyalahtafsir kenyataannya berhubung lakonan 'separuh bogel' yang dilakukannya di dalam filem Cahaya.

    Menurut wanita berusia 32 tahun ini, dia sememangnya sudah lama bersedia dengan sebarang kutukan atau kritikan yang akan singgah dalam dirinya gara-gara babak 'panas' itu, namun dia tidak mahu masyarakat salah faham niat sebenarnya berbuat demikian.

    "Saya sedih bila terbaca sebuah laporan di media baru-baru ini yang mengatakan saya pernah keluarkan kenyataan bahawa saya perlu berlakon seperti itu sebagai cara untuk menembusi pasaran luar.

    "Bukan itu yang saya maksudkan. Apa yang saya cuba sampaikan ialah filem ini mempunyai jalan cerita yang menarik serta realistik dan mampu pergi jauh. Tetapi tidak sangka pula ada yang salah tafsir apa yang saya katakan.

    "Saya lakukan aksi itu atas dasar profesional. Saya adalah seorang pelakon dan bagi saya, itu hanyalah sebahagian daripada seni," kata Elaine yang mengakui menerima banyak panggilan daripada rakan-rakannya selepas artikel tersebut disiarkan.

    Ingin membetulkan persepsi masyarakat terhadap salah faham itu, ujar Elaine bagaimanapun, dia akui sukar untuknya membuat penjelasan ketika ini apatah lagi filem tempatan arahan Johan John itu masih belum ditayangkan di pawagam sebelum itu perlu melalui proses tapisan.

    Filem yang turut menampilkan Khir Rahman sebagai pelakon itu mengisahkan tentang kehidupan dua individu berbeza. Seorang merupakan pakar refleksologi lelaki yang buta manakala seorang lagi adalah wanita cantik yang menjadi teman sosial.

    Walaupun belum ditayangkan, filem ini hangat diperkatakan apabila 'teaser' daripada filem tersebut telah tersebar menerusi laman web YouTube yang mana ia antara lain memaparkan babak-babak Elaine dalam keadaan 'separuh bogel' dengan menunjukkan bahagian belakang badannya.

    "Aksi itu menunjukkan bahagian belakang saja. Untuk babak-babak itu, saya sebenarnya menutup bahagian depan badan saya dan sudah tentu ia nampak seperti saya berbogel jika dilihat dari belakang.

    "Saya pun tak sanggup senang-senang mendedahkan tubuh badan saya. Takkanlah saya nak musnah karier saya sendiri. Bukan disebabkan saya bukan Islam, jadi saya boleh suka-suka hati lakukannya kerana apapun, saya tetap menghormati budaya kita.

    "Sebelum menerima tawaran tersebut, saya ada bertanya terlebih dahulu pada rakan-rakan.

    "Saya juga awal-awal lagi sudah beritahu John, bahawa saya tidak akan lakukan adegan itu secara terbuka dan dia beritahu saya tidak perlu risau, boleh dilakukan dengan cara selamat.

    "Ini bukanlah filem lucah. Ia mempunyai mesej yang bagus untuk penonton di penghujung ceritanya. Saya yakin, filem ini boleh menambat hati penonton, bukan disebabkan 'adegan-adegan' itu, tetapi lebih kepada mesej disebalik apa yang ingin disampaikan," katanya lagi.

    Apapun, tutur Elaine, dia tetap bersedia dengan kritikan yang akan terus diterimanya apabila filem ini ditayangkan kelak.

    "Saya bersedia untuk berdepan dengan apa saja kerana saya lakukannya atas dasar cinta kepada bidang ini. Bukan mahu mendabik dada, tetapi saya memang berpuas hati dengan hasilnya," kata Elaine.

    umur da lanjut sedor2 la diri sket..nak ter:020::042:
    bitcoin 160x600

  2. #2
    Bowling for Soup..
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    BuKiT JaLiL KeYHeLL
    Posts
    176
    deale30 has a spectacular aura about deale30 has a spectacular aura about deale30 has a spectacular aura about
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    seni sungguh...hehehehhehe

  3. #3
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    "Saya lakukan aksi itu atas dasar profesional. Saya adalah seorang pelakon dan bagi saya, itu hanyalah sebahagian daripada seni," kata Elaine
    uits...mmg betul2 berseni la....

  4. #4
    Glory Glory United
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ampang Ulu Kelang
    Posts
    2,648
    royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about royce5061 has a spectacular aura about
    My Mood
    Busy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by deale30 View Post
    seni sungguh...hehehehhehe
    berseni sungguh tubuh badannya itu,.. hu hu hu...
    aku pon tak berapa paham sangat artis2 nih,... he he he

  5. #5
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by royce5061 View Post
    berseni sungguh tubuh badannya itu,.. hu hu hu...
    aku pon tak berapa paham sangat artis2 nih,... he he he
    yg kita faham..futsal dan futsal je..tol tak??:011:

  6. #6
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6,322
    mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of
    Post Thanks / Like
    besh ker citer dia?

  7. #7
    NG Girl Power
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Kedah -> Shah Alam...
    Posts
    850
    zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice zureyna is just really nice
    My Mood
    Sick
    Post Thanks / Like
    Alahai... nama je lakonan...tapi..nak bagi wujud lakonan tu...dorang kena buat gak....

    so.... mmg dorang buat le walaupun tak sejauh yang org pikir... Elaine ni...bukan islam kan.... lain citer

    Tapi..pelakon yang islam tu...camna ek... mudah2an dibukakan pintu hati dorang...

  8. #8
    NG Rookie
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    770
    IcedTea will become famous soon enough
    My Mood
    Cheeky
    Post Thanks / Like
    xde link youtube ke?.. alonso oo alonso.. meh tempek sini sat..:011:

  9. #9
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by IcedTea View Post
    xde link youtube ke?.. alonso oo alonso.. meh tempek sini sat..:011:
    lom blakon lg ko da mintak link...:011:

  10. #10
    NoGold Football Club
    Join Date
    May 2007
    Location
    Selayang-Kota Damansara-Kajang-Muar
    Posts
    4,170
    putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice putat76 is just really nice
    My Mood
    Confused
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    nak gak tengok hsil seni dia
    takde link ke :011::011::011:

    Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
    I'm good friend like a computer
    I 'enter' ur life,
    'save' u in my heart,
    'format' ur problems,
    'shift' u 2 opportunities
    and never 'delete' u from my memory

  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts