Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    NG Ace
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    kelana jaya
    Posts
    7,884
    zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold zCk is a splendid one to behold
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Punggung Janda Muda Basah Jua Akhirnya...

    Punggung Janda Muda Basah Jua Akhirnya...

    Imah, seorang janda yang muda, jelita dan seksi tinggal seorang diri di sebuah banglo dua tingkat. Ramai lelaki tidak kira tua atau muda menggilainya tapi Imah tidak pernah melayan. Siapakah agaknya lelaki yang berjaya memikatnya? Sungguh bertuah lelaki itu kerana harta- harta Imah bernilai berjuta, hasil peninggalan suaminya seorang ahli perniagaan yanmg berjaya.

    Kini sudah masuk tahun ke-3 Imah tidak bersuami. Sudah lama dia bersabar. Dalam hatinya yang sepi itu, sebenarnya beliau tidak menafikan dirinya memang kehausan teman. Apatah lagi dirinya kini kian bergetah kembali, yang longgar pun sudah rapat, yang cantik pun pun makin bertambah cantik lagi. Ini juga adalah hasil daripada minatnya yang mendalam terhadap barangan kosmetik dan barangan penjagaan diri.

    Dalam sikapnya yang tidak mengendahkan lelaki namun pada malam ini beliau amat berharap mana-mana lelaki akan datang kepadanya. Sesiapa sahaja yang datang malam ini beliau akan sudi menghulurkan tangan.

    Tambahan lagi, Imah tinggal berseorangan dalam kegelapan. Bekalan elektrik petang tadi sudah terputus. Imah amat kehausan sekali. Perasaan Imah semakin resah. Sabar Imah menunggu, sejam dirasakan bagaikan sehari. Keresahan dan degupan jantungnya makin memuncak.

    Tuk!!!Tukkk! Tiba-tiba tingkap rumahnya diketuk orang. "Ohhhh!

    Syukurlah!!!"kata Imah di dalam hatinya. Imah terus berlari membuka tingkap rumahnya yang diketuk itu.

    Apabila tingkap dibuka, muncul seorang lelaki umur dalam lingkungan 30an berambut mawi melemparkan senyuman manis kepada Imah. Imah pun membalas senyuman itu. Senyuman mereka berdua jelas kelihatan di dalam samar-samar cahaya torch light milik lelaki itu. Lantas, lelaki itu menghulurkan tangan kanannya lalu disambut oleh Imah.

    Inilah saat pertama kalinya Imah memegang tangan lelaki semenjak suaminya meninggal dunia. Peluh Imah keluar mencurah disertai degupan jantungnya kian deras berdenyut.

    Lelaki itu memimpin Imah berjalan. "Adik duduklah di sini" kata lelaki itu. Imah pun duduk perlahan-lahan dan bagaikan terpukau mengikut sahaja apa arahan lelaki itu dan tiba-tiba Imah terasa punggungnya menjadi dingin. Dingin dan sejuk akibat air telah mula, membasahi punggungnya yang gebu itu.

    Menyedari ada sesuatu yang tidak kena, cepat-cepat lelaki itu berkata" Ohhh!!Maaflah dik, tempat duduk dalam sampan ini kesemuanya basah kerana tempias dek air banjir ni, tapi apapun adik telah selamat!" Jawab Imah "Yalah!!Kalaulah abang tidak datang tadi, entah macam manalah nasib saya, air banjir ni nampaknya semakin naik, kalaulah ia mencecah bumbung tak tahulah apa akan terjadi. Tapi nasib baiklah air naik setakat tingkat atas rumah saya ini sahaja, jadi dapatlah saya menunggu di sini".

    Lelaki tadi terus menghidupkan semula engin sampannya lalu terus ke pusat pemindahan mangsa-mangsa banjir di sebuah sekolah kebangsaan.
    bitcoin 160x600

  2. #2
    kingnorth
    Guest
    tajuk bikin hatiku dup dup masyam mutorbot lah:011:

  3. #3
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    cam haram jerkk ko nyer citer/...wakaka..tajuk dah bikin panas nih...
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  4. #4
    McChicken
    Guest
    :011:
    musibat tul jekcikey nih.
    letih aku menghayati ayat demi ayat.
    bait demi bait.hampehhhhh:019:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    macam penah baca je tp bukan kat sini :011:

  6. #6
    Glory Glory United
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    21,922
    Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future Ejal_Kronik has a brilliant future
    My Mood
    Yeehaw
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    macam penah baca je tp bukan kat sini :011:
    la yer ke pernah baca...ni mesti kes cetak rompak ni...:dft011::dft011:
    31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

    bila nak cecah 30k ni

  7. #7
    NG Newbies
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Kepong
    Posts
    34
    utbahz is on a distinguished road
    My Mood
    Bored
    Post Thanks / Like
    Giler punya saspen aku baca...wakakaka..

  8. #8
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Kg Tangga Cina
    Posts
    13,269
    Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold Andika is a splendid one to behold
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by utbahz View Post
    Giler punya saspen aku baca...wakakaka..
    minat tol wat ulangkaji ek..

  9. #9
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6,322
    mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of
    Post Thanks / Like
    ahaks..... terkena aku...


  10. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts