Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 42

Thread: Iq test

  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like

    Iq test

    UJIAN INI NAK UJI PEMIKIRAN ANDA.....KALAU X FAHAM LAGI BACE BALIK......
    HEEHEHEHE:003:


    Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah
    seorang muridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut : "Apa
    sebenarnya masalah awak, Abu?"

    Lalu Abu menjawab, "Saya terlalu cerdik untuk berada di darjah 4, kakak
    saya menduduki UPSR dan saya lebih cerdik dari dia, maka saya seharusnya
    berada di tempat yang sama juga!".

    Cikgu Murni dah tak tertahan. Dia bawa Abu ke pejabat pengetua. Sementara
    Abu menunggu di ruang tamu, Cikgu Murni terangkan keadaan tersebut kepada
    pengetua. Pengetua mengatakan yang dia akan berikan ujian kepada Abu dan
    jika Abu gagal menjawab, maka Abu harus kekal di darjah 3 dan berkelakuan
    baik. Abu dibawa masuk ke pejabat Pengetua dan Cikgu Murni terangkan pada
    Abu dan Abu bersetuju untuk ambil ujian yang akan diberikan.


    Pengetua: Apa 3 x 3?
    Abu: 9
    Pengetua: Apa 6 x 6?
    Abu: 36

    Pengetua terus bertanyakan soalan2 berdasarkan tahap pencapaian murid2 UPSR
    dan si Abu mampu menjawab tiap soalan yang diberikan. Lalu pengetua
    memandang Cikgu Murni dan berkata, "Saya rasa murid ini sepatutnya berada
    di darjah 6", Lalu Cikgu Murni berkata pada pengetua, "Saya ada soalan saya
    sendiri, boleh tak saya ajukan pada Abu?". Pengetua dan Abu bersetuju.

    Cikgu Murni: Apa yang lembu ada 4 di badan, tapi saya cuma ada dua?
    Abu: (berfikir) Kaki

    Cikgu Murni: Apa yang ada di dalam seluar kamu tapi tidak pada seluar saya?

    Abu: Saku



    Cikgu Murni: Apakah yang masuk keras dan berwarna "pink", bila keluar
    lembik dan melekit?

    Mata Pengetua terbuka luas dan sebelum sempat dia menahan, siAbu terus
    menjawab.

    Abu: Gula-gula getah (Bubblegum)

    Cikgu Murni: Apa yang mereka lakukan, lelaki secara berdiri, wanita secara
    duduk dan anjing secara tiga kaki?

    Mata Pengetua sekali lagi terbuka sangat2 luas dan sebelum dia sempat
    hendak menahan si Abu terus menjawab.

    Abu: Bersalaman

    Cikgu Murni: Baik, sekarang saya akan ajukan soalan berbentuk siapakah
    saya, okay?
    Abu: Baik Cikgu

    Cikgu Murni: Awak memasukkan batang kedalam saya. Awak ikat saya untuk
    saya berdiri. Saya kebasahan sebelum awak.

    Pengetua kelihatan resah dengan soalan yang diajukan oleh Cikgu Murni.

    Abu: Khemah


    Cikgu Murni: Jari memasuki saya. Awak menggesel-gesel saya bila awak
    teringatkan saya. Lelaki idaman akan mendapat saya dahulu.

    Pengetua semakin resah dan tidak selesa. Lantas terus meneguk segelas
    Nescafe 3in1.

    Abu: Cincin perkahwinan

    Cikgu Murni: Saya ada bermacam-macam saiz. Bila saya sakit saya akan
    meleleh. Bila saya keluar, banyak tisu yang akan digunakan. Bila awak
    hembuskan saya, akan berasa lega.

    Sekali lagi pengetua rasa amat resah dengan soalan yang di ajukan oleh
    Cikgu Murni dan ingin membantah, tapi si Abu mendahuluinya.

    Abu: Hidung

    Cikgu Murni: Saya batang yang keras. Hujungnya tajam. Saya akan datang dan
    masuk dengan lajunya.
    Abu: Anak panah

    Cikgu Murni: Sekarang saya akan ajukan soalan dalam Bahasa Inggeris, okay?

    Abu: Okay

    Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and end in 'K' that means lot of
    heat and excitement?
    Abu: Firetruck

    Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and ends in 'K' & if you dont get
    it you have to use your hand.
    Abu: Fork

    Cikgu Murni: What is it that all men have one of. It's longer on some men
    than on others, the pope does not use his, and a man gives it to his wife
    after they are married?
    Abu: Surname

    Cikgu Murni: What part of the man has no bones but has muscles, lots of
    veins and loves pumping?
    Abu: Heart

    Pengetua menghembuskan nafas kelegaan bila mendengar jawapan yang diberikan
    oleh si Abu, lantas berkata "Baik hantar murid ini ke Universiti Malaya;
    jawapan yang saya fikirkan semuanya salah".



    P/s: Jika jawapan anda semua salah, anda adalah sama spesies dengan
    pengetua yang mempunyai pemikiran kuning
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    pejol_aj'a
    Guest
    nie bkn iq test...nie pengetua abu 2 otak kuning...ha3...

  3. #3
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Ye la mana la tau ada forumer yg sme pikiran mcm si pengetua 2
    heheghehe

  4. #4
    pejol_aj'a
    Guest
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    Ye la mana la tau ada forumer yg sme pikiran mcm si pengetua 2
    heheghehe
    emm...klu abu x jwab tuh konpom wa pn same ngan pengetua tuh....wakakakak....:005::005::005:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    pengetua dia pon level bwh dr abu ni :011:

  6. #6
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by pejol_aj'a View Post
    emm...klu abu x jwab tuh konpom wa pn same ngan pengetua tuh....wakakakak....:005::005::005:
    komper ketagori kuning nie...
    heheheheehehhe :dft011::dft011:


    Quote Originally Posted by akay View Post
    pengetua dia pon level bwh dr abu ni :011:

    pengetua 2 da terlebih up 2.....sbb 2 jawapan die ketogori expert

  7. #7
    pejol_aj'a
    Guest
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post
    komper ketagori kuning nie...
    heheheheehehhe :dft011::dft011:





    pengetua 2 da terlebih up 2.....sbb 2 jawapan die ketogori expert
    bkn kuning jer kadang2 leh jd warne pelangi dh....kwang3...:011::011::011:

  8. #8
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    seronok lak bila aku baca benda alah neh!
    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  9. #9
    Banned
    Join Date
    May 2009
    Location
    kejiranan
    Posts
    1,761
    carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough carkey88 is a jewel in the rough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by pejol_aj'a View Post
    bkn kuning jer kadang2 leh jd warne pelangi dh....kwang3...:011::011::011:

    uits 2 da tahap melampau...
    hehehehe


    Quote Originally Posted by cutepumpkin View Post
    seronok lak bila aku baca benda alah neh!
    pe yg seronoknyer 2......
    hak3

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,547
    cutepumpkin will become famous soon enough cutepumpkin will become famous soon enough
    My Mood
    Daring
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by carkey88 View Post




    pe yg seronoknyer 2......
    hak3
    part2 yang kena pk jauh sikit tu....wakakaka

    DaLaM hAti aDa Labu
    "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

  11. TenkoFX Crypto

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts