Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 40
  1. #1
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like

    “Saya Tidak Kisah Tayang Lurah Dada’ – Kata Haliza Misbun Si Artis Tak Laku


    Apa lah motif’nya si Haliza Misbun buat kenyataan begini, lagi-lagi di bulan puasa. Memang free-free je dapat nasihat sinis daripada kami & juga pembaca OHBULAN!. Motif’nya, Haliza Misbun tidak kisah pun menayang lurah buah dada’nya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’

    Kata’nya, buat rugi sahaja penonton membeli tiket mahal-mahal, tapi tak dapat tengok benda yang menarik. Jadi, untuk filem ini, memang Haliza berikan lurah terbaik & mendalam untuk penonton. Kaedah’nya, kami tidak mengerti, masih adakah penonton yang mahu melihat seorang artis wanita yang…errkk, sizen? outdated? kuno? – Anda boleh tambah sendiri sebarang perkataan yang sewaktu dengan’nya.

    “Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

    Kata’nya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

    “Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

    Ha pandai sangat! Muka tak boleh dijual, hok benda alah lain pula yang dijual’nya. Lepas ini, tak tahu lah, kalau dah lisut bagai, benda apa lah nak dijual’nya.

    credit to ohbulan
    bitcoin 160x600

  2. #2
    DiSc
    Guest
    kalau dia nak jual,aku sanggup beli...:19:

  3. #3
    Kasi Sembat..!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6,322
    mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of mattop has much to be proud of
    Post Thanks / Like
    maner lurahnyer?

    p/s
    apasal ari nie byk citer pasal tetek?

  4. #4
    NG Rookie
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    298
    Lavendar is on a distinguished road
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post

    Apa lah motif’nya si Haliza Misbun buat kenyataan begini, lagi-lagi di bulan puasa. Memang free-free je dapat nasihat sinis daripada kami & juga pembaca OHBULAN!. Motif’nya, Haliza Misbun tidak kisah pun menayang lurah buah dada’nya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’

    Kata’nya, buat rugi sahaja penonton membeli tiket mahal-mahal, tapi tak dapat tengok benda yang menarik. Jadi, untuk filem ini, memang Haliza berikan lurah terbaik & mendalam untuk penonton. Kaedah’nya, kami tidak mengerti, masih adakah penonton yang mahu melihat seorang artis wanita yang…errkk, sizen? outdated? kuno? – Anda boleh tambah sendiri sebarang perkataan yang sewaktu dengan’nya.

    “Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

    Kata’nya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

    “Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

    Ha pandai sangat! Muka tak boleh dijual, hok benda alah lain pula yang dijual’nya. Lepas ini, tak tahu lah, kalau dah lisut bagai, benda apa lah nak dijual’nya.

    credit to ohbulan
    hai,,, memalukan kaum jek..
    haih!:dft007:
    ..This Is Where It All Begin..
    - LaVendar -


  5. #5
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    cheraxz
    Posts
    13,808
    alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold alonso is a splendid one to behold
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mattop View Post
    maner lurahnyer?

    p/s
    apasal ari nie byk citer pasal tetek?
    harini hari tetek sedunia kot:011::010::011:

  6. #6
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    aiseh..
    citer lurah dendam plak...

    lambat plak azan maghrib ni....

  7. #7
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by alonso14 View Post
    harini hari tetek sedunia kot:011::010::011:
    ader ker hari tetek sedunia...? :dft011:

  8. #8
    kingnorth
    Guest
    muka takleh jual.. jual nasi lemak pulak:005::005:

  9. #9
    radzi74
    Guest
    Quote Originally Posted by Don_corleone View Post
    ader ker hari tetek sedunia...? :dft011:

    kalau nak tau kena tanya wakovic.:005::005::005:

  10. #10
    ~ Aktifkan Dirimu!!! ~
    Join Date
    May 2009
    Location
    kuala lumpur
    Posts
    1,248
    Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough Don_corleone is a jewel in the rough
    My Mood
    Cheerful
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by radzi74 View Post
    kalau nak tau kena tanya wakovic.:005::005::005:
    ish2...x sabo nak tunggu wakovic on9 ni....:005::005:


  11. TenkoFX Crypto

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts