Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 16 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 160
  1. #1
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Cerpen/novel @ NG

    Menulis untuk layan boring. Jom kita buat novel menggunakan watak member2 NG. Cerpen/novel ini adalah rekaan semata2, jgn emotional sgt sampai nangis2 kalau ada org2 dlm cerpen/novel yang frust ke..dsbnya. Kalau boleh seorang ahli hanya boleh menambah cerpen/novel tersebut sekurang2nya setelah selang sorang ahli lain. Contoh disc, tennoajak & disc baru boleh tulis balik (kalau dah
    gian sgt nak sambung). Kalau lama sangat takde orang sambung boleh lah dia sambung balik. 'Contribution' tambah2 cerpen/novel, tak perlu panjang, satu dua
    perenggan cukup tapi jangan terlalu pendik. Kalau ada unsur2 lucah, Jgn keterlaluan sangat. Takat sesikit, secukup rasa dah. Setakat nih, itu jer guideline yang
    terfikir. kalau ada apa2.. nanti2 akan diumumkan. SELAMAT BERKARYA :113:
    PAMM 120x600
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  2. #2
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Cerita pun bermula

    Mariahassan terkulat-kulat.Sesekali dia memandang kiri dan kanan. Keresahan. Betul la kata orang..penantian satu penyeksaan, bisiknya. Sambil membetul2kan tudung,
    maria mengeluh. ``Mana la mamat nii?'' bentak hati kecilnya sambil mengaru-garu ketiak tanpa sedikit pun berasa malu. Tiba-tiba henponnya berbunyik. Cepat-cepat maria meraba2 dalam beg tangannya. Henpon Motorola model lamer tu digenggamnya erat.``Hello.. disc eek..Disc kat mana niii (manja) puas maria tunggu..naik kematu dah nii,'' rengeknya.``Disc dah sampai..kat mana?'' ujar maria sambil tertinjau2 depan dan belakang. Tiba-tiba.....(sila sambung ....).
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  3. #3
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Tiba-tiba melintas sebuah motosikal kapcai di depannya hingga terpercik air yang bertakungan di tepi jalan akibat hujan semalam. Namun tuan punya motosikal itu berhenti dan berpatah balik."Saudari tak apa-apa?" kata lelaki empunya kapcai itu. "Apa barang saudara? Habis basah baju I, you buta ke?". "Sssaya minta maaf", kata lelaki itu lagi dengan nada penuh keinsafan. "Macam mana saya nak maafkan dangan pakaian yang basah ni, mini skirt ni baru sekali saya pakai.Awak ni memang tak ada mata". "Hmmm, tapi saudari............." (sambung)
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  4. #4
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    Tiba-tiba melintas sebuah motosikal kapcai di depannya hingga terpercik air yang bertakungan di tepi jalan akibat hujan semalam. Namun tuan punya motosikal itu berhenti dan berpatah balik."Saudari tak apa-apa?" kata lelaki empunya kapcai itu. "Apa barang saudara? Habis basah baju I, you buta ke?". "Sssaya minta maaf", kata lelaki itu lagi dengan nada penuh keinsafan. "Macam mana saya nak maafkan dangan pakaian yang basah ni, mini skirt ni baru sekali saya pakai.Awak ni memang tak ada mata". "Hmmm, tapi saudari............." (sambung)
    "Tapi saudari pun salah sebab berdiri tepi lopak". Cun jugak minah ni bisik the oren dalam hati. Maria masam mencuka kerana bajunya basah. Dah ler disc yang ditunggu tak kunjung tiba. Tapi mamat kapcai ni pun ensem jugak. Maria meleretkan pandangan kepada the oren. (sambung jgn tak sambung)
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  5. #5
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Mamat moto warna oren kemudian memperkenalkan diri,"Nama saya Jak, tapi kekawan panggil Jak Kapcai". "Saya duduk kat apartmen depan tu", sambung Jak lagi. "Kalau sudi ............." (sambung)
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  6. #6
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    Mamat moto warna oren kemudian memperkenalkan diri,"Nama saya Jak, tapi kekawan panggil Jak Kapcai". "Saya duduk kat apartmen depan tu", sambung Jak lagi. "Kalau sudi ............." (sambung)
    "Kalau sudi mari ler berkenalan" The oren cuba menyamarkan diri. Maria yang sedang membersihkan bajunya yang basah lantas merenung the oren. "Awak tak mintak maaf lagi dah cuba nak berkenalan" Maria sedikit marah walaupun tertarik juga pada the oren. Tiba-tiba .... (sambung)
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  7. #7
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Tiba-tiba telefon bimbit Jak Kapcai a.k.a the oren berbunyi." Hello, hello,sapa ni?". "Bukan, saya bukan Alarmist, saya Jak..... Jak Kapcai. Awak silap orang kot". "Jangan................ (sambung)
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  8. #8
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by the Oranje View Post
    Tiba-tiba telefon bimbit Jak Kapcai a.k.a the oren berbunyi." Hello, hello,sapa ni?". "Bukan, saya bukan Alarmist, saya Jak..... Jak Kapcai. Awak silap orang kot". "Jangan................ (sambung)
    "Jangan call lagi. Saya tarak utang sama kamu" The oren terus mematikan talian. Tiba-tiba terasa sakit dipipinya. Disc yang tiba-tiba muncul melepaskan pelempang kepada the oren. "Berani ko kaco awek aku" Marah disc yang berasa macho. " Jom sayang ...... (sambung)
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  9. #9
    ☆.:*:.The Bluesmania.:*:.☆
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Stamford Bridge
    Posts
    2,705
    the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough the Oranje is a jewel in the rough
    My Mood
    Angelic
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    "Jom sayang kita pi pekena Ais Kacang, jang dok layan mamat kacang hantu nih".
    "Saya bukan kacang hantu, saya Jak...... Jak Kapcai" terang Jak ala2 James Bond. Maria tampak menyebelahi Jak mungkin kerana hati dah terpaut,"Ala sayang sket jer nih, nanti you hantar I kat.............."
    the Oranje Forever!!!!
    "Life Is Awesome"

  10. #10
    .::. The8385 .::.
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Damansara
    Posts
    4,860
    Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold
    My Mood
    Cool
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    macam salah section je
    takkan supermod salah buh section kot:40:

    Sini yer kwn2..---> nogold.com/fantasy
    "The Killing Machines"

  11. The Best Spread 468x60ms

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 16 1 2 3 11 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts