Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 11 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 107
  1. #1
    Jom Terjah
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    278
    eddie88 will become famous soon enough
    Post Thanks / Like

    Baju Melayu d Tempat Kerja

    isu nie dah lame cume saje jer nak bangkitkan
    bukan ape nak mintak pendapat korang tentang pakaian baju melayu dan baju kurung di tempat kerje.:113::113::113:

    yang perempuan ramai pakai baju kurung
    tapi yang lelaki....sehari dalam seminggu pun susah (Jumaat jer)

    atas sebab ape :
    rimas, panas, segan atau takleh nak melaram

    Estonian Forex 160x600en

  2. #2
    DiSc
    Guest
    Quote Originally Posted by eddie88 View Post
    isu nie dah lame cume saje jer nak bangkitkan
    bukan ape nak mintak pendapat korang tentang pakaian baju melayu dan baju kurung di tempat kerje.:113::113::113:

    yang perempuan ramai pakai baju kurung
    tapi yang lelaki....sehari dalam seminggu pun susah (Jumaat jer)

    atas sebab ape :
    rimas, panas, segan atau takleh nak melaram

    sebab nak pegi semayang jumaat....tu yang pakai baju melayu...macam perempuan..baju kurung kira macam pakaian biasa ke pejabat....

  3. #3
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    McLaren HQ
    Posts
    15,548
    tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all tennoajak is a name known to all
    My Mood
    Asleep
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Tapi kat tempat kerja aku tak sesuai pakai baju melayu ni :1:
    "Saya menyertai Nogold Speakout"

  4. #4
    Jom Terjah
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    278
    eddie88 will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    Tapi kat tempat kerja aku tak sesuai pakai baju melayu ni :1:
    tapi yang sesuai nie plak asal tak pakai
    takkan nak tunggu akad nikah kot baru nak pakai:21::21:

  5. #5
    .::. The8385 .::.
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Damansara
    Posts
    4,860
    Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold
    My Mood
    Cool
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    Tapi kat tempat kerja aku tak sesuai pakai baju melayu ni :1:
    same la kite jak
    tmpt keje aku
    pakai casual ok la hari jumaat ni
    senang nak kehulur kehilir kutip hasil2 ladang:21::21:
    Sini yer kwn2..---> nogold.com/fantasy
    "The Killing Machines"

  6. #6
    Jom Terjah
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    278
    eddie88 will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by tennoajak View Post
    Tapi kat tempat kerja aku tak sesuai pakai baju melayu ni :1:
    ko pakai jubah ke ajak

  7. #7
    Jom Terjah
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    278
    eddie88 will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Alarmist View Post
    same la kite jak
    tmpt keje aku
    pakai casual ok la hari jumaat ni
    senang nak kehulur kehilir kutip hasil2 ladang:21::21:
    senang nak kehulu ke hilir ke...
    senang nak melaram

  8. #8
    wan ayu
    Guest
    org pompuan manis je pakai baju kurung...

    tapi lau lekaki pakai baju melayu hari biasa tu cam segak sgt la...

    nnt ada lak minie2 ikut g opis.... takut hubby nikah len...:21:

  9. #9
    Jom Terjah
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    278
    eddie88 will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by wan ayu View Post
    org pompuan manis je pakai baju kurung...

    tapi lau lekaki pakai baju melayu hari biasa tu cam segak sgt la...

    nnt ada lak minie2 ikut g opis.... takut hubby nikah len...:21:
    kalau awek2 pakai baju kurung nampak ayu jer..
    kalau baju kebaye plak nampak cun, boleh masuk ratu kebaye:113:

    laki ko ayu ade pakai baju melayu ari biase ker:21:

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    aku memang pakai baju melayu setiap jumaat.
    tapi tak pakai sepasang.. cuma baju sahaja... hehehe..

    kalau pakai sepasang , risau plak kak tipah kat umah tu teringatkan abg jamil menantu hj latif...:21::21:


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 11 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts