Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    bigmoney
    Guest

    prepaidmymode.com : Penjanaan Wang Mingguan Anda

    Kepada semua pengguna prepaid dan postpaid,

    Semua orang tahu pasal prepaid. Prepaid adalah produk MESTI BELI oleh mereka yang memerlukannya setiap jam, hari, minggu dan bulan! Jika anda gunakan sendiri, jual dan daftarkan ahli-ahli baru meyertainya anda akan dapat bonus yang lumayan, keuntungan dan wang yang banyak! Ini adalah kerana prepaid adalah produk yang TIDAK MEROSOT permintaannya.

    Berapa banyak pendapatan yang bakal anda perolehi?
    5 angka sebulan! Telah terbukti tetapi anda tidak perlu tunggu sehingga sebulan kerana bonus dibayar secara mingguan pada setiap hari Khamis. Ianya pasti! Hebat bukan?

    Anda bukan pengguna prepaid?
    Tiada masalah. Anda masih berpeluang menjual kad prepaid tersebut kepada mereka yang menggunakan prepaid atau dengan mendaftarkan ahli-ahli baru menyertainya. Anda tetap akan menikmati ganjaran hasil daripada penjualan dan penajaan. Cuma anda sendiri tidak berpeluang menikmati penjimatan kad prepaid kerana anda membayar bil telefon bimbit anda secara postpaid. Itu sahaja bezanya.

    Anda tidak perlu maintain jualan bulanan dan bayar yuran tahunan sekiranya anda seorang ahli yang aktif. Takde downline pun dapat bonus, ada downline lagilah beribu-ribu bonus boleh dapat! Layari

    http://www.prepaidmymode.com/?id=admin VERSI MELAYU


    http://www.prepaidmymode.com/eindex.php?id=admin ENGLISH VERSION


    sekarang! dan daftar keahlian anda di situ juga.

    ''Mula-mula dapat bonus RM15.00, minggu ke-2 RM56.00. Tapi sekarang minggu Ke-19 dah dapat RM253.00. Yang penting income ni dapat seumur hidup setiap minggu.'' -Muhammad Harri Hamdan
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600
    Last edited by bigmoney; 01 Mar 2009 at 10:44 AM.

  2. #2
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    K Ell-Pekan-Rawang-Kodiang-Abu Dhabi
    Posts
    0
    smie6975 is on a distinguished road
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mr_garincha View Post
    Dear Friends...
    I want to know what is your target and achievement this year.
    - . Do you want to have fancy cars?
    - . Fancy house?
    - . Have Big Business?
    - . Financial Freedom?
    - . Wealthy and proper life?
    BUT... How to have all of them?
    - . Need BIG capital?
    - . Must get High Education?
    - . Must work pretty hard?
    Could you?
    Perhaps will answer all your question above.
    At ebulksms you will have internasional business,
    with just starting as low as $7 Usd !
    Your potensial income will be $1,111,110 USD !
    That's enough....more than enaough to reply all your wish!
    Incredible, isn't it ?...
    Let's get all dreams TOGETHER with ME!!!!
    Visit my site :
    http://myrm10.com/?ref=2906
    Always in success!
    Badrul Zaman b. Hj .Abdul Rahim
    http://myrm10.com/?ref=2906
    Aikkkkk....yang ni pun kena Hijack......apa dah jadi??

  3. #3
    meistermoney
    Guest
    nak buat camner..
    hehehehe..

  4. #4
    roziex
    Guest
    byk betul biz pasal prepaid nie yer,
    good luck to you all

  5. #5
    meistermoney
    Guest
    Quote Originally Posted by roziex View Post
    byk betul biz pasal prepaid nie yer,
    good luck to you all
    masing2 ada cara tersendiri..
    hehehehe:4:

  6. #6
    NG Newbies
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    0
    johnjanski is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Janji buat duit
    RM350 SETIAP HARI DAPAT RM15 X 30 HARI.RM875 SETIAP HARI DAPAT RM45 X 30 HARI.RM1750 SETIAP HARI DAPAT RM105 X 30 HARI.RM8750 SETIAP HARI DAPAT RM600 X 30 HARI.RM17500 SETIAP HARI DAPAT RM1500 X 30 HARI.
    PM/CALL/WHATSAPP 0183618300

  7. #7
    bigmoney
    Guest
    Quote Originally Posted by johnjanski View Post
    Janji buat duit
    ye betul... yang penting usaha tu....

  8. #8
    kayawan
    Guest
    Quote Originally Posted by bigmoney View Post
    ye betul... yang penting usaha tu....
    bigmoney blh sms aku tak sebelum masuk bulan baru...aku nak beli point mymode dgn ko jika ada..n harap ada

  9. #9
    bigmoney
    Guest
    ok... ceat cepat join. best nih


  10. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts