Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 19
  1. #1
    roziex
    Guest

    Siapa yang keras kepala?? Lelaki atau Perempuan ?? Jom Bincang

    salam,

    ape pendapat korang?
    siapa yang lebih keras kepala?
    lelaki atau perempuan?

    kalau lelaki keras kepala? huraikan dan jelaskan kenapa?
    dan begitu jugak dengan perempuan,

    Jom layan:5::5::5::5:
    PAMM 120x600

  2. #2
    AceGlobal13
    Guest
    Susah nak jawab ni sebab ia bersifat subjektif...kalau ada objektif ok gak....:4:

    bagi sayalah laki pompuan sama je...segalanya berdasarkan kepada sikap aje. Boleh jugak kita tengok atas dasar apa nak keras kepala...


    pendek kata susahlah saya nak pk....:102:

  3. #3
    azlanhussain
    Guest
    Rasanya tak ada bezanya... cuma kebiasaannya bila Lelaki keras kepala nampak menonjol sikit la, tapi bila perempuan kalau keras kepala pula tak berapa nampak, banyak dalam diam, tak menonjol..

  4. #4
    YOU ONLY LIVE ONCE
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Kg. Pinang Sebatang
    Posts
    457
    gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough
    My Mood
    Fine
    Post Thanks / Like
    klu kepala keras compem laki...:19:
    nk tandok bola beb...
    -Hartal SeMalaya-

  5. #5
    syabel
    Guest
    kedua2nyer kot...mungkin lelaki sebab ego sebelum kwin dan selepas kawin sebagai ketua keluarge kena tegas.. kalau perempuan..selalu nya nampak dari segi perbuatan dia..spt merajuk tak tentu pasal...pastu degil tak nk dengar cakap..dah terantuk kat kepala baru nk cakap...

  6. #6
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    seluruh Malaysia
    Posts
    296
    usri is on a distinguished road
    Post Thanks / Like

    iklan

    betol tu gorgone
    kalau lelaki kepala lembut mcm mana
    nak tanduk bola.....haha

    sori wat lawak skit...

  7. #7
    AceGlobal13
    Guest
    Quote Originally Posted by usri View Post
    betol tu gorgone
    kalau lelaki kepala lembut mcm mana
    nak tanduk bola.....haha

    sori wat lawak skit...
    betuk gak tu...huhuhuhuahuahua:21::21::21:

  8. #8
    PEACE YO!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    root
    Posts
    3,437
    angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold
    My Mood
    Dead
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    selalunye lelaki yg keras kepale...

    err kepale mane nih atas ke bawah? hehehe

    oppsss ok ok

    sbb aku rase egocentric diorg lg tinggi berbanding pompuan
    pompuan ni aku tgk selalunye waktu zaman remaja, jiwa muda mudah memberontak
    biler agak dewasa sket diorg akan mudah dilentur sekali gus mudah dibwk berbincang
    tp berbeza dgn lelaki, watak yg dibawa ketike remaja selalunye akan berterusan sampai satu tahap
    dan selalunye kerasa kepale lelaki nih akan cair biler dipujuk rayu hehehe

  9. #9
    roziex
    Guest
    Quote Originally Posted by AceGlobal13 View Post
    Susah nak jawab ni sebab ia bersifat subjektif...kalau ada objektif ok gak....:4:

    bagi sayalah laki pompuan sama je...segalanya berdasarkan kepada sikap aje. Boleh jugak kita tengok atas dasar apa nak keras kepala...


    pendek kata susahlah saya nak pk....:102:
    subjektif dan objektif pon tak pe:21:

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Credit Suisse HQ
    Posts
    1,609
    kni will become famous soon enough kni will become famous soon enough
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by angelus View Post
    selalunye lelaki yg keras kepale...

    err kepale mane nih atas ke bawah? hehehe

    oppsss ok ok

    sbb aku rase egocentric diorg lg tinggi berbanding pompuan
    pompuan ni aku tgk selalunye waktu zaman remaja, jiwa muda mudah memberontak
    biler agak dewasa sket diorg akan mudah dilentur sekali gus mudah dibwk berbincang
    tp berbeza dgn lelaki, watak yg dibawa ketike remaja selalunye akan berterusan sampai satu tahap
    dan selalunye kerasa kepale lelaki nih akan cair biler dipujuk rayu hehehe
    hish... :4::4:

    kalau lelaki.. kata pompuan keras kepala...
    kalau pompuan plak.. kata lelaki keras kepala...


  11. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts