Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 20 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 192
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Nape Masakan Ibu Kita Juga Yang Kita Sentiasa Nak...

    Air tangan dr sorang ibu tu smpai bila2 pon kita tetap ingat...
    walaupun kdg2 masakan nye simple tp itulah yg kita tunggu dan cari apabila kita balik kerumah terutama yg dok jauh...
    kadang-kadang kita sanggup bayar makanan yang mahal tp akhir nya kta akan cakap makanan yang di masak ibu kita lebih hebat dan sedap walaupun ibu kita bukan la sorang chef yang hebat..





    mak....i miss ur cooking...
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    masakan yg dimasak dengan penuh kejujuran n kasih sayang oleh seorang ibu menyebabkan masakan yg ringkas n simple tu menjadikan masakan tu sedap :113:

  3. #3
    NG Newbies
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    planet pluto... on the way to the earth....
    Posts
    99
    MKO is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    :20::20::20::20:
    teringat arwah ibu.....

    takder saper leh lawan sambal goreng jawa dia...
    dia masak pindang pun aku hirup sampai abis... :4:

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by MKO View Post
    :20::20::20::20:
    teringat arwah ibu.....

    takder saper leh lawan sambal goreng jawa dia...
    dia masak pindang pun aku hirup sampai abis... :4:
    :20::20:

    mmg xde sape leh kalahkan masakan ibu kita bro...

  5. #5
    NG Newbies
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    planet pluto... on the way to the earth....
    Posts
    99
    MKO is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    :20::20:

    mmg xde sape leh kalahkan masakan ibu kita bro...
    yup...
    mujur wife pun ok masak.....
    mmg no 2 lepas arwah ibu.... :113:

    tatau le pas ni ada no 3 lak...

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by MKO View Post
    yup...
    mujur wife pun ok masak.....
    mmg no 2 lepas arwah ibu.... :113:

    tatau le pas ni ada no 3 lak...
    tu dia rank utk wife no 2 ek lam bidang masak :21::21:

    anak2 bro nati akan ingat kat masakan mak dida lak tu

    masakan pengikat kasih sayang

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    teringin nak mkn rendang ayam kampung ngan sayur marman yg mak masak...

    ni mkn mmg x tgk sape2 da kalu dia yg masak

  8. #8
    NG Newbies
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    planet pluto... on the way to the earth....
    Posts
    99
    MKO is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by akay View Post
    tu dia rank utk wife no 2 ek lam bidang masak :21::21:

    anak2 bro nati akan ingat kat masakan mak dida lak tu

    masakan pengikat kasih sayang
    btol tu bro...
    mmg hari2 makan kat rumah je...

    boleh kira berapa kali kitorg makan luar dlm sebulan....
    tu pun saja2 bawak anak2 tukar angin... :4:

  9. #9
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Subang-Kuching-Liverpool
    Posts
    3,923
    RM100 will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    mak aku masak apa pn aku rasa sedap wpn nasi goreng kosong je:113:

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    masjidtanah,melaka-gemas,n9-rajachulan,KL-Kajang
    Posts
    2,920
    akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough akay is a jewel in the rough
    My Mood
    Sleepy
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by MKO View Post
    btol tu bro...
    mmg hari2 makan kat rumah je...

    boleh kira berapa kali kitorg makan luar dlm sebulan....
    tu pun saja2 bawak anak2 tukar angin... :4:
    kalu airatangan [email protected] smpai bila2 pon sedap coz diaorg jujur nak bg suami n anak2 diaorg mkn kan..

    kalu kat kedai tukang masak cuma masak sebb nak dpt kan gaji je


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 20 1 2 3 11 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts