Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 32 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 313
  1. #1
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Subang-Kuching-Liverpool
    Posts
    3,923
    RM100 will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like

    Rumahtangga Norman/Abby bergolak lagi, Norman Hakim, Memey ditangkap khalwat

    Jais serbu pejabat jam 2 pagi berikutan aduan orang ramai

    KUALA LUMPUR: Pelakon popular, Norman Hakim ditahan dalam satu operasi cegah maksiat di sini, semalam kerana disyaki berkhalwat dengan seorang lagi pelakon, Suhaiza Shahimi atau lebih dikenali sebagai Memey.

    Mereka ditahan sepasukan pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dalam satu serbuan kira-kira jam 2 pagi di sebuah pejabat di Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, di sini berikutan maklumat daripada orang ramai.

    Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang, Superintendan Amiruddin Jamaluddin berkata, pihaknya menerima laporan mengenai tangkapan pasangan pelakon itu di sebuah premis di sini, daripada Jais kira-kira jam 3 pagi.

    "Kami dimaklumkan, ketika premis diperiksa anggota Jais, mereka mendapati hanya dua pelakon berkenaan berada dalam premis berkenaan," katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

    Pegawai Perhubungan Awam Jais, Mohd Hidayat Abd Rani ketika dihubungi pula berkata, pasangan pelakon terbabit ditahan sekumpulan tujuh anggota jabatan berkenaan dalam operasi cegah maksiat di kawasan itu, hasil maklumat orang ramai.
    "Pada mulanya, kami mendapati pintu bangunan berkenaan dikunci tetapi selang berapa minit, datang seorang individu lain membuka kunci dari luar dan selepas masuk, kami mendapati seorang wanita berpakaian lengkap berada dalam bangunan terbabit.

    "Anggota kami yang difahamkan ada seorang lelaki dalam premis itu terus mencari sebelum menjumpai pelakon berkenaan yang dipercayai bersembunyi dalam bilik kecil. Kedua-dua mereka kemudian dibawa ke balai polis untuk siasatan," katanya.

    Sementara itu, Norman yang ditemui di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, petang semalam menganggap insiden tangkap khalwat bersama Memey sebagai cubaan untuk menjatuhkan reputasinya sebagai artis dan ahli perniagaan.

    Norman sekali lagi mengulangi pendiriannya yang dia tidak mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon itu sebaliknya menyifatkan hubungan mereka adalah atas dasar profesional kerana Memey membantunya menguruskan pentadbiran MDH Trading & Services.
    "Sebelum serbuan ada empat orang di pejabat iaitu pengerusi syarikat iaitu saya, Memey dan seorang pembantu. Saya kemudian keluar menghantar pengerusi balik ke rumah, apabila datang semula ke pejabat, saya dapati pembantu sudah tiada.

    "Saya kemudian ke aras berlainan premis perniagaan itu. Saya di aras dua dan Memey pula di aras satu. Saya tidak faham kenapa kami dituduh berkhalwat sedangkan setahu saya maksud khalwat adalah berdua-duaan dalam keadaan mencurigakan sedangkan kami di aras berlainan," katanya.

    Sementara itu, isteri Norman yang juga pelakon Abby Abadi, enggan mengulas mengenai isu tangkap khalwat membabitkan suaminya tetapi memberitahu dia mengetahui insiden terbabit daripada seseorang yang menghantar SMS kepadanya pagi semalam.
    PAMM 120x600
    Last edited by RM100; 02 Nov 2008 at 04:12 AM.

  2. #2
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Subang-Kuching-Liverpool
    Posts
    3,923
    RM100 will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    apa nak jadi dgn artis kita???

  3. #3
    NG Moderator
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Subang Jaya DisneyLand HK
    Posts
    732
    sNarFy is on a distinguished road
    My Mood
    Aggressive
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by RM100 View Post
    apa nak jadi dgn artis kita???
    apa nak jadi? jadi artis la... hik hik hik...
    -DEAD-

  4. #4
    m_sazmer
    Guest
    biarlah diorang dengan hal diorang..let them sovle their problem diorang...kita sebagai pemerhati just boleh bagi sokongan moral, terus mendoakan mereka.....amin

  5. #5
    duke_leto
    Guest
    ape la nak jadi ngan manusia zaman sekarang..isk3x

  6. #6
    You'll Never Walk Alone
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Subang-Kuching-Liverpool
    Posts
    3,923
    RM100 will become famous soon enough
    My Mood
    Cool
    Post Thanks / Like
    sblm ni norman pn pernah bercerai dgn abby pas tu rujuk balik pasal ada org ketiga, kes skrg ni lagi parah dh kena tangkap dgn JAIS

  7. #7
    PEACE YO!
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    root
    Posts
    3,437
    angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold angelus is a splendid one to behold
    My Mood
    Dead
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like
    aritu kecoh xde pape dgn memey nih siap masuk metro
    sanggup bersumpah la pape la
    last2 ambik ko tuhan nak tunjuk

  8. #8
    .::. The8385 .::.
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Damansara
    Posts
    4,860
    Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold Alarmist is a splendid one to behold
    My Mood
    Cool
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like


    BIODATA


    NAMA: Suhaiza Suhaimi
    TARIKH LAHIR: 25 Mac 1988
    ASAL: Kota Tinggi, Johor
    PENDIDIKAN: SPM
    KERJAYA: Model, pengacara, pelakon
    RANCANGAN: Diari Anak Seni Musim 4 & 5
    DRAMA: Rahsia Sebuah Pengorbanan, Kalau Kasih Masih Ada, Jaringan, Karipap Istimewa dan Pontianak Air Jernih.

    ATLIT IDOLA
    Luar Negara
    Christiano Ronaldo (Bola sepak)

    Tempatan
    Shalin Zulkifli (bowling)

    *aku tak knal pon memey ni, ni br kenal. budak lagi rupenye. 20thn, huh.. patut la norman ske, 20 thn bandingkan dgn ebby yg dah 35thn kot.. :19::19:

    **atlit bola dia minat, tak tahan..
    Sini yer kwn2..---> nogold.com/fantasy
    "The Killing Machines"

  9. #9
    'Victoria Concordia Crescit'
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Land of Deception
    Posts
    1,017
    Titi The Legend will become famous soon enough Titi The Legend will become famous soon enough
    My Mood
    Sneaky
    Post Thanks / Like
    minat aje la si ronaldo tuh .. dia tuh gay:21:

    Victoria Concordia Crescit

  10. #10
    YOU ONLY LIVE ONCE
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Kg. Pinang Sebatang
    Posts
    457
    gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough gorgone is a jewel in the rough
    My Mood
    Fine
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Alarmist View Post


    BIODATA


    NAMA: Suhaiza Suhaimi
    TARIKH LAHIR: 25 Mac 1988
    ASAL: Kota Tinggi, Johor
    PENDIDIKAN: SPM
    KERJAYA: Model, pengacara, pelakon
    RANCANGAN: Diari Anak Seni Musim 4 & 5
    DRAMA: Rahsia Sebuah Pengorbanan, Kalau Kasih Masih Ada, Jaringan, Karipap Istimewa dan Pontianak Air Jernih.

    ATLIT IDOLA
    Luar Negara
    Christiano Ronaldo (Bola sepak)

    Tempatan
    Shalin Zulkifli (bowling)

    *aku tak knal pon memey ni, ni br kenal. budak lagi rupenye. 20thn, huh.. patut la norman ske, 20 thn bandingkan dgn ebby yg dah 35thn kot.. :19::19:

    **atlit bola dia minat, tak tahan..

    laju jer ko alarm klu kes2 khalwat nih..:10:
    tp bole tahan gak bdk nih...alarm mesti pilih..

    -Hartal SeMalaya-

  11. TenkoFX Crypto

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 32 1 2 3 11 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts