Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    NG Hall of Fame
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    All Over The World At Anytime..
    Posts
    0
    formattedsolution is on a distinguished road
    My Mood
    Cheeky
    NG Hall of Fame
    Post Thanks / Like

    Kambing berebut mayat bayi

    Kambing berebut mayat bayi
    Oleh Betty Subaryati
    [email protected]



    Isi plastik hitam diseret ternakan kejutkan penduduk

    KOTA BHARU: Bungkusan plastik hitam yang diseretkan sekumpulan kambing dekat Sungai Budor di sini, awal pagi semalam mengejutkan orang ramai apabila didapati berisi mayat seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan.

    Kejadian berlaku di Kampung Sungai Budor kira-kira jam 7 pagi ketika Sharifah Nor Asma Syed Hamid, 23, yang dalam perjalanan ke tempat kerja terserempak sekumpulan kambing berebut bungkusan plastik hitam di lantai warung.

    Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Superintendan Idris Abd Rafar, gadis terbabit memaklumkan kepada bapanya, Syed Hamid Syed Hussin, 59, yang kemudian membuka plastik itu dan terkejut apabila mendapati mayat bayi di dalamnya.

    "Anggota polis dikejarkan ke tempat kejadian sebaik menerima maklumat dan mendapati mayat bayi perempuan itu masih bertali pusat dan mempunyai uri bersamanya.

    "Kita percaya bayi terbabit dilahirkan kira-kira 12 jam lalu sebelum diletakkan dalam plastik di tempat kejadian. Kita sedang mengenal pasti punca kematian bayi berkenaan," katanya di sini, semalam.

    Idris berkata, mayat bayi itu yang cukup sifat dan dikenal pasti keturunan Melayu dihantar ke Hospital Raja Perempuan Zainab II untuk bedah siasat bagi membantu siasatan.

    "Siasatan kes dijalankan mengikut Seksyen 318 Kanun Keseksaan kerana membabitkan perbuatan menyembunyikan kelahiran bayi.

    "Setakat ini, tiada tangkapan dilakukan. Kita meminta kerjasama orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian ini tampil membantu siasatan bagi menahan pihak yang bertanggungjawab," katanya.
    Astaghfirullahal'azim! Apa la nak jadi ngan dunia sekarang ni? Nasib baik la kambing tu tak gigit atau mamah apa yang dalam plastik tu.. kalau tak.. na'uzubillah..azabnya jenazah bayi tu..! :20:
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600
    Networker Tegar in da House..!!

  2. #2
    بسم الله الرحمن الرحيم
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Osaka, Japan.
    Posts
    10,753
    Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold Gitaris Berapi is a splendid one to behold
    My Mood
    Hot
    Post Thanks / Like
    x patut btul la..... kalo aku jumpa org yg buang bayi ni, nk je aku tenyeh2 muka dia kt taik kambing!:14:

  3. #3
    saudagar_online
    Guest
    aduihh....macam2 dah skrg nih...

    dunia akhir zaman


  4. TenkoFX Crypto

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts