Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 26
  1. #1
    NarutoKun
    Guest

    Worldwellness Network Sdn Bhd(498569-M) (AJL931429) - worldwellness.com.my

    Assalamualaikum,

    Rakan-rakan seperjuagan Nogold semua. Saya disini ingin berkongsi maklumat dan peluang pada sebuah perniagaan yang sah dan mempunyai ruang yang besar untuk berkembang. Perniagaan ini diasaskan oleh Dr Nordin Darus pengasas kepada produk kesihatan yang 100% dari Malaysia. Produk kesihatan ini berpotensi besar kerana ianya adalah satu keperluan penting untuk mendapatkan kesihatan yang berterusan.

    Mungkin kawan-kawan disini mengganggap saya taksub dengan produk ini, terus terang saya katakan saya masih baru dalam perniagaan worldwellnes. Setelah banyak program online yang saya masuk semuanya berhenti sekerat jalan. apa yang saya dapat kaji adalah dari syarikat yang tidak kukuh dan banyak permasaalahan dari segi undang-undang. Jadi saya ambil keputusan untuk bersama worldwellness kerana program pemasaran yang mudah. tanpa modal saya boleh dapat perolehi pendapatan RM40,000 didalam masa 2 bulan. hari ini baru 2 hari saya join company ini.

    Disini saya sediakan beberapa maklumat mengenai perniagaan worldwellness:

    Worldwellnes oleh Dr Noordin Darus, seorang Guru kesejahteraan dan Pakar Terapi Air yang terkenal, selepas beliau disahkan menghidapi kanser darah Lymphoma dan pernah disahkan hanya boleh hidup untuk beberapa bulan lagi. Dalam pertempuran untuk terus hidup, beliau terasa di dorong oleh Allah SWT untuk menggunakan air sebagai salah satu jalan penyelesaian. Air dari sistem penapisan khas ini telah membantu beliau menyembuhkan diri dalam beberapa bulan sahaja. Beliau berasa bertanggungjawab untuk berkongsi penemuan ini dengan setiap insan di dunia.


    Ini pengasasnya.. Dr Noordin Darus

    1.Modal permulaan RM70 sahaja. Didalam waktu promosi (Harga asal - RM98)

    2. Pelan pemasaran fantastik dan anda boleh memperolehi RM40,000 didalam masa 2 bulan sahaja.

    Jika ada mana-mana member Nogold mahu bersama-sama saya dialu-alukan. Syarikat kukuh dan memang kukuh.. tengok gamabr dibawah.



    Pengurusan syarikat yang profesional. Dan paling saya banggakan ianya adalah sebuah syarikat bumiputra yang berwawasan.

    Orang kata "kalau tak kenal maka tak cinta"

    hubungi saya untuk mengenali peluang ini, biar saya tunjukkan anda satu peluang yang bernilai ini. Latihan percuma disediakan di office setiap hari Isnin dan rabu. Hari sabtu di MARA Kuala Lumpur.

    Jika anda mempunyai masa ingin megenali perniagaan hebat ini, sila hubungi saya. kalau tak nak jumpa hari lain pun boleh

    Disini ada beberapa keratan akhbar mengenai worldwellness:





    ramai yang tahu, tapi ramai juga yang tak tahu rahsia sebenar syarikat ini. Memang sudah terbukti program ini boleh berjaya.

    mari kita lakukan perniagaan sebenar dan jaga nama baik dari bertukar-tukar program tapi satu apa tak jadi, duit banyak habis.
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600

  2. #2
    Glory Glory United
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Putrajaya & Kelate
    Posts
    2,068
    mrgunn will become famous soon enough
    My Mood
    Happy
    Post Thanks / Like
    thread ni dalam pemerhatian dan aku rasa ok.. approved!!

    Try Usha Sini, Kotē Menarik

    https://www.facebook.com/adrianacolection

  3. #3
    NarutoKun
    Guest
    tq mrgunn...

    ok now worldwellnes bekerjasama ngan MARA (Majlis Amanah Rakyat) menubuhkan
    1 program yang dipanggil Program Incubator..

    Modal dan batuan Mara akan sediakan..untuk maklumat lanjut
    mengenai program ni,jom kita pegi dengar preview die kat MARA KL..

  4. #4
    NarutoKun
    Guest
    Preview Percuma!!!
    Program Incubator MARA & Worldwellness..
    Tarikh : 2/2/08 (Sabtu)
    Tempah : Mara Kuala Lumpur (Tgkt 2)
    Waktu : 11 Pagi

    kalau nk tau ape program incubator dgn worldwellness ni..
    jom dtg sabtu ni..

  5. #5
    NarutoKun
    Guest


    Worldwellness dpt award Malaysia Good Design...







    Antara pameran yg disertai..

  6. #6
    NarutoKun
    Guest
    Antara Testimoni..

    SEBELOM



    Menderita BUTA selama 3 tahun setengah akibat terkena
    semburan asid

    SELEPAS MENGGUNAKAN RX-WATER



    Semakin pulih..dan kini dengar cerita sudah pulih sepenuhnya..
    dan sudah mendirikan rumah tangga!! Syabas!!

  7. #7
    NarutoKun
    Guest


    Kapten (B) Khairuddin



    En Zakariah Hassan (Upline capt)



    Pn Sheila Awaluddin (Suri Rumah)



    Jom kita ramai2 serbu MARA sabtu ni...
    jgn lupe call/SMS dulu 0122961085 (Firdaus)

  8. #8
    NarutoKun
    Guest
    News..

    Preview di MARA sabtu ini ditangguhkan
    atas sebab2 tertentu.. harap maklum

  9. #9
    NarutoKun
    Guest
    ekau dok mane afq?

  10. #10
    NG Newbies
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    27
    onerich is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    alhamdulillah wwn semakin berkembang pesat....hasil tebukti dengan rx water...aku dah masuk 4 tahun guna...


  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts