Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto The Best Spread 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 82

Thread: Jus 23 Herba

  1. #1
    manjalara
    Guest
    selamat pagi semua...kat sini pun ada....nak meriah lagi......
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    manjalara
    Guest
    Apakah INTRA??

    Jus Herba Intra dihasilkan dari Kanada sejajar dengan GMP dan
    piawai-piawai HACCP untuk ketulenan, keselamatan dan sanitasi. Dipasarkan di lebih 37 buah negara dan kini tiba di pasaran Malaysia. Dihasilkan dari ilmu perubatan tradisi Islam dan Cina serta digabungkan dengan teknologi Timur dan Barat. Mengandungi 23 jenis herba semulajadi dari pati yang bermutu tinggi. Ditambah jus anggur dan pear. Produknya halal serta selamat diminum. Dibotolkan terus dari Kanada. Produk yang dilindungi insuran bernilai US$5 juta atau jaminan wang anda dikembalikan. Ianya telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia ((KKM MAL 20033423T).


    NIKMATI RAHSIA KEAJAIBAN ALAM CIPTAAN TUHAN


    Adakah anda tidak sihat dan mengalami gejala-gejala seperti di bawah :

    • Asma/lelah/semput
    • Bodek/angin pasang
    • Sakit Kepala/migraine
    • Sakit buah pinggang
    • Susah tidur/Insomania
    • Kanser/ketumbuhan
    • Sakit sendi/Gout/Arthritis
    • Otot kejang/simpul biawak
    • Tidak Bersemangat/Keletihan
    • Batu karang/batu Hempedu
    • Mati pucuk/Kurang daya seks
    • Kesejukan kaki tangan dan seram sejuk
    • Darah tinggi/Darah rendah,Anemia
    • Otoporosis/tulang rapuh,mudah patah
    • Hilang ingatan,nyayuk.susah ingat pelajaran
    • Sengugut/putaran haid tidak tepat
    • Kerap buang air/ngopol pada waktu malam
    • Monopous/hormon tidak seimbang/panas baran
    • Sembelit/buasir/sakit usus/kembung/gastric
    • Batuk dan sukar bernafas/hidung tersumbat
    • Sakit kulit/berkedut/berparut/pucat/berjerawat/berjeragat dll
    • Diabetis/kencing manis/kolestrol/urin asid tinggi
    • Hepatitis A/B/C ( sakit AIDS ),Sirosis,penyakit kuning
    • Stroke/ahmar/mati anggota tubuh/lumpuh/Parkinson
    • Selsema/bersin/resdung/alahan makanan laut
    • Komplikasi elektroterapi,kimiaterapi kanser/leukemia
    • Susah dapat anak,kesuburan lelaki dan wanita menurun
    • Daya pendengaran kurang berfungsi,tinnitus dan pening-pening
    • Daya penglihatan kurang,kabur,ada selaput/katarak,gatal-gatal dan sentiasa keluar air mata
    • Lain-lain dan doktor telah sahkan tiada lagi ubat untuk merawat sakit tersebut termasuklah gagap
    • demam denggi
    5 sebab mengapa anda harus gunakan Produk Lifestyles :
    • Ia terbukti dan berkesan
    • Keseimbangan Nutrien yang lengkap
    • Anda dapat apa yang anda lihat
    • Kualitinya amat Tinggi ( gunakan tanpa was-was )
    • Kandungan nutriennya terjamin dan disahkan oleh Panel Penasihat Sains Sedunia

    APAKAH INTRA ?

    • Mengandungi 23 jenis herba semulajadi
    • Dari pati bermutu tinggi ( pekatnya 20 kali )
    • Ditambah jus buah dan rasanya sedap
    • Tiada kesan sampingan( no medical claims )
    • Selamat untuk semua peringkat usia termasuk bayi dan ibu yang mengandung
    • Dibotolkan dan dihantar terus dari kilang di Kanada
    • Jaminan wang dikembali
    • Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia ( MAL 200334237 )
    • Dijamin HALAL


    ************************************************** ****

    Minuman kesihatan yang tiada tolok bandingnya hasil dari ilmu perubatan tradisi Islam, Cina dan digabungkan dengan Teknologi Barat. Telah terbukti sejak 15 tahun di seluruh dunia dapat mengatasi 1001 macam penyakit.

    Orang Tua tidak kira lelaki atau wanita
    Inginkah anda kelihatan muda semula? Segala kekedutan di wajah akan hilang selepas beberapa minggu (tidak kira walaupun berapa usia anda) di samping tenaga & kesihatan yang lebih baik. Tulang tidak akan rapuh dan pastinya anda tidak akan bongkok (osteoporosis) sampai bila-bila!!


    Ibu Mengandung

    Anak yang dilahirkan lebih sihat, cergas dan cerdas dengan kulit yang halus manakala ibunya akan sentiasa sihat dan bertenaga.Ianya melambatkan proses menopause anda sehingga lebih 55 tahun sebab ianya menstabilkan hormone anda. Bagi mereka yang tak suka makan jamu, Intra -jus 23 herba adalah pilihan yang ideal kerana rasanya yang sedap tetapi berkesan.

    Wanita/gadis atau teruna

    Jerawat, bintik-bintik atau kesan hitam / jeragat di muka akan hilang. Wajah anda akan jelita selepas 4 bulan. Percayalah!!! Ramai yang telah mencubanya dan hasilnya di luar jangkaan. Tak perlu pakai mekap.


    Kanak-kanak atau pelajar

    Intra - Jus 23 herba meransang sel-sel otak dan menstabilkan hormone. Minat untuk belajar akan bertambah, mudah mengingati dan memahami apa-apa yang dipelajari. Insya Allah mutu pelajaran anda akan cemerlang.

    Ahli Sukan dan Pekerja Berat

    Anda akan dapati tenaga anda bertambah kuat dan bekerja dengan penuh bersemangat. Di sukan Olimpik, ramai ahli sukan yang berjaya didapati mengamalkan Intra - Jus 23 herba setiap hari kerana ianya bebas dari steroid / bahan kimia ataupun dadah.

    Yang Berumahtangga

    Anda akan dapati hubungan anda suami interi lebih mesra dan bertenaga…(faham-faham sendiri le!!). Ianya memperbaiki mereka yang menghadapi masalah tenaga batin. Peluang untuk menambah cahaya mata terbuka luas.

    Pesakit

    Tidak kira berapa lama ianya telah dihidapi sama ada kronik atau tidak, dengan izin Allah swt, Insya Allah anda akan sembuh wala

  3. #3
    manjalara
    Guest
    ....semalam , saya dah dapat seorang yg nak joint jadi stokis...sambil2 buat kerja d ofic je rezeki datang...seorang joint saya dapat bonus rm1070 hari ni .alhamdulilah..... sapa2 yg dah joint mari kita sebarkan pd kwn2 yg tak tau lg dan masih tercari 2 peluang nak buat bis

  4. #4
    manjalara
    Guest
    dengan lifestyles ni ...biz yg paling senang dan paling menguntungkan pernah saya buat ....
    sapa2 yg nak jaga kesihatan diri n nak minum jus penawart ni boleh contek saya..penghantaran percuma dengan kadar segera..yg paling penting kalau dan minum dan tiada kesan pada anda...wang jaminan akan di kembalikan....itu la kelebihan intra....

  5. #5
    manjalara
    Guest
    selamat petang...senyap je la...sapa2 yg dah joint tu mari la meriahkan thread ni...jgn malu2 pulak...kongsi matlumat ngan kawan2 semua....

  6. #6
    manjalara
    Guest
    selamat pagi semua.....sapa yg dah jadi pengedar bolehla cek bonus bulan ni .....asjan baru cek..bonus bulan ada dapat la
    rm5070.utg beb...bukan nya buat apa pun...sambil promote ala kadar je.......tu tak termasuk untung runcit lagi..hihih...boleh la buat simpanan....guna gaji je buat perbelanjaan...

  7. #7
    baldibesi
    Guest
    Assalamualaikum..
    saya baru kat sini nak jenguk2 jus intra ni
    betul ke ada power, sesiapa yanga da feedback terbaru bolehla
    luahkan kat sini.

    thanks

  8. #8
    homeclerk
    Guest
    Quote Originally Posted by baldibesi View Post
    Assalamualaikum..
    saya baru kat sini nak jenguk2 jus intra ni
    betul ke ada power, sesiapa yanga da feedback terbaru bolehla
    luahkan kat sini.

    thanks
    Salam....

    Jus ni memang power. Terbaru anak saya yang ada asthma (umur 9 tahun) dah minum jus ni selama 1 bulan ++, dia dah tak payah guna inhaler dia setiap hari, kalau tidak tu hari2, tiap2 pagi dalam pukul 5pagi tu mesti spray sebelum pergi sekolah.

    Minggu lepas dia kena selsema, ada batuk sikit2, cuma 1 kali makan ubat batuk dan 2 kali spray, lepas tu alhamdullillah tak ada batuk atau lelah lagi. Biasanya kalau dia dah mula selsema & batuk, ia akan berlarutan sehingga terpaksa dibawa jumpa pakar kanak2. Kalau dah ke sana tu, apa lagi, dgn masuk gas nya, ubat lagi, mahu kena rm250++. Duit tak apa, boleh cari, tapi kesakitan yang dia tanggung tu yang kita tak boleh tahan.

    Alhamdullillah.....dengan bertemunya saya jus ini, bukan sahaja asthma anak saya semakin pulih, tapi malah ramai lagi, kawan & family yg punya sakit berlainan menunjukkan kesan yang positif......

    Tidak rugi mencuba......demi kesihatan kita & orang2 tersayang......

  9. #9
    amaar
    Guest
    i tercari cari produk yang betul betul power..... tapi hampa.... dah banyak produk yang ternama yang memperkenalkan pelbagai kelebihan produk.... dan testimoni pun lebih kurang menunjukkan keberkesanan produk tersebut..... tapi bila kita mencuba hasilnya tidak nampak...... ini menyebabkan kita sebagai pengedar sendiri pun dah tak semangat nak menjual...... sehinggakan i terpaksa bagi kepada kawan kawan yang berpenyakit untuk mencuba dahulu... kalau berkesan baru lah bayar..... ada yang berkesan.. tapi ramai yang tidak ada kesan menyebabkan saya tak dapat nak pusing balik modal pusingan.... harap 23 jus herba ni betul betul berkesan sejajar dengan apa yang di war warkan

  10. #10
    homeclerk
    Guest
    Quote Originally Posted by amaar View Post
    i tercari cari produk yang betul betul power..... tapi hampa.... dah banyak produk yang ternama yang memperkenalkan pelbagai kelebihan produk.... dan testimoni pun lebih kurang menunjukkan keberkesanan produk tersebut..... tapi bila kita mencuba hasilnya tidak nampak...... ini menyebabkan kita sebagai pengedar sendiri pun dah tak semangat nak menjual...... sehinggakan i terpaksa bagi kepada kawan kawan yang berpenyakit untuk mencuba dahulu... kalau berkesan baru lah bayar..... ada yang berkesan.. tapi ramai yang tidak ada kesan menyebabkan saya tak dapat nak pusing balik modal pusingan.... harap 23 jus herba ni betul betul berkesan sejajar dengan apa yang di war warkan
    Insya'allah, dengan izin Allah, 23 jus herba ini berkesan. En. Amaar sendiri dah cuba ke jus ni??


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts