Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 31
  1. #1
    l3b4h
    Guest

    Ramai wanita resah dan derita dengan masalah keputihan ?

    ’’Keputihan’’’ atau Fluor Albus merupakan suatu gejala gangguan alat kelamin yang dialami oleh wanita. Keputihan yang disebabkan oleh infeksi biasanya disertai dengan rasa gatal didalam vagina dan disekitar bibir kemaluan bagian luar. Yang sering menimbulkan keputihan ini antara lain bakteria, virus, jamur atau juga parasit. Infeksi ini dapat menjalar dan menimbulkan peradangan ke saluran kencing, sehingga menimbulkan rasa pedih saat si penderita buang air kecil.

    Kami ingin membantu anda sekiranya berminat dah telah mengubati dengan pelbagai cara..dapatkan kami akan mengedarkan sample PERCUMA sementara stok masih ada..selanjutnya di SINI
    PAMM 120x600

  2. #2
    Charlie's Angel Mod
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kota kinabalu,sabah
    Posts
    1,057
    erzua_anna is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    WTF:eek::eek:...

  3. #3
    soberr_8
    Guest
    Quote Originally Posted by erzua_anna View Post
    WTF:eek::eek:...
    WTF?WWF?
    hehe..
    tak yah susah2 pun...
    putih2gatal2..gie jumpa doktor..dapat ubat seround..ok dah tuu..
    hihi...

  4. #4
    bida
    Guest
    Quote Originally Posted by erzua_anna View Post
    WTF:eek::eek:...
    wtf tu apa?

  5. #5
    Charlie's Angel Mod
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kota kinabalu,sabah
    Posts
    1,057
    erzua_anna is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by soberr_8 View Post
    WTF?WWF?
    hehe..
    tak yah susah2 pun...
    putih2gatal2..gie jumpa doktor..dapat ubat seround..ok dah tuu..
    hihi...
    org da kawin je ada masalh ni le...

  6. #6
    Charlie's Angel Mod
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kota kinabalu,sabah
    Posts
    1,057
    erzua_anna is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by bida View Post
    wtf tu apa?
    w*** the F**** singkatan je la

  7. #7
    bida
    Guest
    Quote Originally Posted by erzua_anna View Post
    w*** the F**** singkatan je la
    xper le...walaupon aku masih x faham singkatan ko tu...aku pura2 pepaham je le

  8. #8
    Charlie's Angel Mod
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kota kinabalu,sabah
    Posts
    1,057
    erzua_anna is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by bida View Post
    xper le...walaupon aku masih x faham singkatan ko tu...aku pura2 pepaham je le
    miahaha... ada je la ko ni...

  9. #9
    soberr_8
    Guest
    Quote Originally Posted by erzua_anna View Post
    org da kawin je ada masalh ni le...
    R U Sure???
    hehe...
    jgn peranjat aa kalu sy katakan bkn masalah org kawin jer nie...
    x dara satu hal..(sambung lagi)
    anak dara pun leh kena..

    yg penting jaga hygene(kebersihan diri)

    peace...

  10. #10
    Charlie's Angel Mod
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    KL
    Posts
    468
    anne_81 is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by bida View Post
    xper le...walaupon aku masih x faham singkatan ko tu...aku pura2 pepaham je le
    X leh cakap penuh..takut kena banned,..ahaks..

    Trust your intuition..
    It's just like going fishing..
    Cast your line..
    :113:And hope you'll get a bite..:113:

  11. TenkoFX Crypto

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts