Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

The Best Spread 468x60ms TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 65 1 2 3 11 51 ... LastLast
Results 1 to 10 of 650
  1. #1
    surelaris
    Guest

    USD/CAD 99.9% profit. very easy

    Pair USD/CAD mmg senang dpt untung. view USD/CAD 99.9% profit. very easy.
    PAMM 120x600

  2. #2
    hanzahar
    Guest
    bpe pip tu?

    wow...

  3. #3
    surelaris
    Guest
    Quote Originally Posted by hanzahar
    bpe pip tu?

    wow...
    Teknik ni dipratikkan oleh jentolak, aku pun baru tahu 2-3 hari lepas. nak tahu lebih lanjut tanya jentolak. Baru try mlm td.. mmg blh wat profit.
    Last edited by surelaris; 12 Oct 2006 at 09:59 AM.

  4. #4
    NG Newbies
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    0
    numanuma is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    tq surelaris..
    ucd agak stabil.. gune cross ma pun bleh profit byk ..
    peace kacang pis

  5. #5
    surelaris
    Guest
    numanuma,
    yang bestnya kita blh beli dan jual, beli dan jual byk kali bila dah dpt range dan data. Aku wat profit dlm 630usd mlm tadi.

  6. #6
    zairul
    Guest
    Quote Originally Posted by surelaris
    Aku wat profit dlm 630usd mlm tadi.
    :eek: baper modal tuh bro?

  7. #7
    surelaris
    Guest
    500usd.... beli/jual sebanyak 5 kali... perkecikkan pips... platform easyforex blh perkecik pips and ubah volume dia. marketiva aku tak taulah. klu aku ubah volume dia, ingat 1K senang2 je dpt mlm tadi. takut gak sebab baru praktikkan jer.

    Apapun fahamkan teknik Minachi betul-betul dulu, InsyaAllah berjaya.
    Last edited by surelaris; 12 Oct 2006 at 10:36 AM.

  8. #8
    bujir
    Guest
    bleh kasi contoh tak hubungan range ngan data?

  9. #9
    surelaris
    Guest
    Quote Originally Posted by bujir
    bleh kasi contoh tak hubungan range ngan data?
    Bujir, hang refer USD/CAD 99.9% profit. very easy.

    Aku letak kat sana sbb nanti klu jentolak nak tambah nanti senang, sbb dia tak aktif kat nogold.

  10. #10
    NG Rookie
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Kota Kinabalu, Penampang, Tenom, Klang, Lowyat Plaza
    Posts
    1,103
    yuyuaaron is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by surelaris
    500usd.... beli/jual sebanyak 5 kali... perkecikkan pips... platform easyforex blh perkecik pips and ubah volume dia. marketiva aku tak taulah. klu aku ubah volume dia, ingat 1K senang2 je dpt mlm tadi. takut gak sebab baru praktikkan jer.

    Apapun fahamkan teknik Minachi betul-betul dulu, InsyaAllah berjaya.


    wow memang hebat hehehheheh!! modal 500usd buat 630usd?? ok malam ni pencuri pips akan datang mencuri pips dari usd/cad pula hehehheheh!!


    btw thanks for the info

    Meet The Teachers : www.GuruMalaysia.org
    :rolleyes:


  11. Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 65 1 2 3 11 51 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts