Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

TenkoFX Crypto Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 37
  1. #1
    badryl
    Guest

    temberang amerika

    korang percaya x yg angkasawan amerika x pernah pun sampai kat bulan....ni aku nak bg dua faktor. so fikir-fikir kan:
    1. org amerika sendiri buat kajian...siap buat rencana. dalam rencana tu dia persoalkan kenapa ada 4 bayang mcm dalam stadium. korang pun tau amerika suka beranagan buat cerita angkasa. tp sebenornya x pernah sampai pun.
    2. kaji balik bagaimana kapal angkasa mendarat kat bulan dgn permukaan bulan yg x rata. alang mendarat kat bumi dr angkasa pun perlukan landasan inikan pulak bulan.

    sebenornya amerika buat cerita sampai bulan sebab nak tunjukkan kat dunia kononnya teknologi angkasa dia lg canggih dari soviet russia. tp sebenornya ketinggalan.
    Professional_PAMM_Service-ENG_160x600

  2. #2
    abc123
    Guest
    wahh.. topik baru ni. pendapat saya, us adalah sebuah negara yg tak hebat sngt tp dia org yg mereka2 kehebatan mereka sndiri. pemimpin mereka skrg pun x lama lg jatuh la tu. pasal crita bulan tu, saya fikir logik gak. ntah2 mereka buat kat dlm studio kononnya angkasawan mreka dah smpai bulan. apa kata member2 lain ??:rolleyes:

  3. #3
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    21
    adrawza is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    aku nak bagi teka teki nih...

    angkasawan amerika naik kebulan pastu depa nak menulis tak buleh sbb pen tak kuar dakwat..balik ke bumi amerika buat kajian untuk pen yang boleh digunakan di angkasa...

    teka teki nyer..

    angkasawan russia ape solution depa berkenaan masalah pen nih..russia buat mcmana..

    hint = jawapan tu akan menunjukkan org2 russia lagi bijak dari amerika..bodoh amerika ni sbenarnya..

    muahahahaahahaha..

  4. #4
    badryl
    Guest
    yg tu aku tau la...russia pakai pensel je...muwahahahaaha

  5. #5
    the_vangardx
    Guest
    masa tu kan ade peperangan..so nie salah satu perang saraf la org kata

  6. #6
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    21
    adrawza is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by badryl
    yg tu aku tau la...russia pakai pensel je...muwahahahaaha
    huhuahahahahahahahahahah..

  7. #7
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Dari Alam Angker.
    Posts
    205
    fazarudin is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    yg paling bodoh ialah bush*t .. dah tau iraq xde nuklear , pi serang jugak ,,, perang dah abih tapi still xnak pindahkan askar diorang ,, bodoh!!!! selagi askar pak turut amerika dok kat bumi iraq...selagi tu ada pengebom berani mati ...

  8. #8
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    21
    adrawza is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by fazarudin
    yg paling bodoh ialah bush*t .. dah tau iraq xde nuklear , pi serang jugak ,,, perang dah abih tapi still xnak pindahkan askar diorang ,, bodoh!!!! selagi askar pak turut amerika dok kat bumi iraq...selagi tu ada pengebom berani mati ...
    kalau islam menang perang israel ngan lubnan lepas ni, orang islam patut takut..cube fikirkan kenapa?

  9. #9
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Dari Alam Angker.
    Posts
    205
    fazarudin is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by adrawza
    kalau islam menang perang israel ngan lubnan lepas ni, orang islam patut takut..cube fikirkan kenapa?
    aku x paham soalan ko ...

  10. #10
    NG Newbies
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    21
    adrawza is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by fazarudin
    aku x paham soalan ko ...
    maksud aku kite sebagai orang islam patut takut kalau israel kalah perang israel-lubnan ni..tapi aku nak ko fikirkan kenapa org islam patut takut..


  11. The Best Spread 468x60ms

 
+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts