Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the NoGold Portal - The first Malaysian business community.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Trade_on_STP_accounts-ENG_468x60 TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 19
  1. #1
    mmg45
    Guest

    Cite best Amerika!

    Menarik untuk para pembaca!
    ----------------------------

    Satu kejadian aneh. Orang-orang dayak kat amerika telah mula bertumbuh dan membuat koloninya kat satu kawasan di Amerika.

    Dia sentiasa memanggil2 antara satu sama lain. Ada antara mereka yang berhubung dengan kaedah teknologi terbaru dari pusat bandar amerika.

    Sehingga ketua orang asli(DT) mereka mengatakan yang ahli2 mereka telah terkena sihir teknologi moden. Ada yang mengatakan mereka tidak tahu bergaul dengan masyarakat asli mereka kerana sibuk membelek2 teknologi baru.

    Ada juga yang sudah tidak lagi mengamalkan ajaran asli mereka kerana tidak dapat menghadapi situasi yang berbeza. Mereka semua lebih gemar bersendirian dan membuat sesuatu yang lebih dan berlumba-lumba antara mereka sehingga mengabaikan amalan asli mereka.

    Ada juga yang sudah berhijrah sehingga ke pelusuk dunia. Tanpa di ketahui dia telah menjadi orang biasa dan duduk antara orang-orang awam.


    ----------------------------

    Satu baju halimunan telah dapat di bina di sebuah makmal di eropah. Masih dalam ujikaji dan berkata bahawa baju tersebut dalam menutupi seluruh badan manusia dan tidak dapat di lihat oleh sesiapa.

    ----------------------------

    Sebuah negara yang penuh dengan alien adalah swiss.

    Mereka semua percaya pada alien tersebut dan menyembunyikannya daripada umum.
    ----------------------------
    The Best Spread 160x600ms

  2. #2
    NG Rookie
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Dari Alam Angker.
    Posts
    205
    fazarudin is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    mekasih mampir di nogold .. tapi aku ngak faham ceritanya sih

  3. #3
    pais
    Guest
    aku pon tak paham sangat... camne ek??

  4. #4
    zal_kg_pinang
    Guest
    terkonfius akuuuu...tak mengerti..

  5. #5
    azrko
    Guest
    erkk.. biol jap dikala pagi ni.. hehe.. cuba ko jelaskan balik.. ok bro?

  6. #6
    NG Moderator
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Subang Jaya DisneyLand HK
    Posts
    731
    sNarFy is on a distinguished road
    My Mood
    Aggressive
    Post Thanks / Like
    Citer ape nih? tak paham laa...
    -DEAD-

  7. #7
    NG Newbies
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6
    kai2020 is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Aku minat tang baju halimunan tu, ade jual x kekekee
    PS REFUND ID : 8971

    M A R K E T I V A [free USD5.00] - pm/ym me for basic guidance
    ym : bbkai03

  8. #8
    NG Newbies
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1
    afaen is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by kai2020
    Aku minat tang baju halimunan tu, ade jual x kekekee
    baru join. xcited nak post tuh
    Bersama mencari rezeki, tolong menolong antara satu sama lain, moga dirahmati Allah, AMIN!

  9. #9
    NG Newbies
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    6
    kai2020 is on a distinguished road
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by mmg45
    Menarik untuk para pembaca!
    ----------------------------


    Sebuah negara yang penuh dengan alien adalah swiss.

    Mereka semua percaya pada alien tersebut dan menyembunyikannya daripada umum.
    ----------------------------
    Ni ade kene mengena ngan swisscash ke
    PS REFUND ID : 8971

    M A R K E T I V A [free USD5.00] - pm/ym me for basic guidance
    ym : bbkai03

  10. #10
    NG Newbies
    Join Date
    May 2006
    Location
    KL & ==SaNd^GoLd==
    Posts
    94
    BlackPearl is on a distinguished road
    My Mood
    Relaxed
    Post Thanks / Like
    Wah lwk nyer citer ko.. spatah pun aku x paham..
    mcm karangan aku masa tadika dulu2..

    Perkhidmatan bas SEWA KHAS utk keseluruh semenanjung disediakan

    +60132551001

  11. The Best Spread 468x60ms

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts