Announcement

Collapse
No announcement yet.

prepaidmymode.com : Penjanaan Wang Mingguan Anda

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prepaidmymode.com : Penjanaan Wang Mingguan Anda

    Kepada semua pengguna prepaid dan postpaid,

    Semua orang tahu pasal prepaid. Prepaid adalah produk MESTI BELI oleh mereka yang memerlukannya setiap jam, hari, minggu dan bulan! Jika anda gunakan sendiri, jual dan daftarkan ahli-ahli baru meyertainya anda akan dapat bonus yang lumayan, keuntungan dan wang yang banyak! Ini adalah kerana prepaid adalah produk yang TIDAK MEROSOT permintaannya.

    Berapa banyak pendapatan yang bakal anda perolehi?
    5 angka sebulan! Telah terbukti tetapi anda tidak perlu tunggu sehingga sebulan kerana bonus dibayar secara mingguan pada setiap hari Khamis. Ianya pasti! Hebat bukan?

    Anda bukan pengguna prepaid?
    Tiada masalah. Anda masih berpeluang menjual kad prepaid tersebut kepada mereka yang menggunakan prepaid atau dengan mendaftarkan ahli-ahli baru menyertainya. Anda tetap akan menikmati ganjaran hasil daripada penjualan dan penajaan. Cuma anda sendiri tidak berpeluang menikmati penjimatan kad prepaid kerana anda membayar bil telefon bimbit anda secara postpaid. Itu sahaja bezanya.

    Anda tidak perlu maintain jualan bulanan dan bayar yuran tahunan sekiranya anda seorang ahli yang aktif. Takde downline pun dapat bonus, ada downline lagilah beribu-ribu bonus boleh dapat! Layari

    http://www.prepaidmymode.com/?id=admin VERSI MELAYU


    http://www.prepaidmymode.com/eindex.php?id=admin ENGLISH VERSION


    sekarang! dan daftar keahlian anda di situ juga.

    ''Mula-mula dapat bonus RM15.00, minggu ke-2 RM56.00. Tapi sekarang minggu Ke-19 dah dapat RM253.00. Yang penting income ni dapat seumur hidup setiap minggu.'' -Muhammad Harri Hamdan
    Last edited by bigmoney; 01 Mar 2009, 10:44 AM.

  • #2
    Originally posted by mr_garincha
    Dear Friends...
    I want to know what is your target and achievement this year.
    - . Do you want to have fancy cars?
    - . Fancy house?
    - . Have Big Business?
    - . Financial Freedom?
    - . Wealthy and proper life?
    BUT... How to have all of them?
    - . Need BIG capital?
    - . Must get High Education?
    - . Must work pretty hard?
    Could you?
    Perhaps will answer all your question above.
    At ebulksms you will have internasional business,
    with just starting as low as $7 Usd !
    Your potensial income will be $1,111,110 USD !
    That's enough....more than enaough to reply all your wish!
    Incredible, isn't it ?...
    Let's get all dreams TOGETHER with ME!!!!
    Visit my site :
    http://myrm10.com/?ref=2906
    Always in success!
    Badrul Zaman b. Hj .Abdul Rahim
    http://myrm10.com/?ref=2906
    Aikkkkk....yang ni pun kena Hijack......apa dah jadi??
    VICTORIA'S SECRET BODY MIST ON SALE...VERY CHEAP....CLICK NOW!!..
    HOT ITEMS... FOR SALE....

    Comment


    • #3
      nak buat camner..
      hehehehe..

      Comment


      • #4
        byk betul biz pasal prepaid nie yer,
        good luck to you all

        Comment


        • #5
          Originally posted by roziex View Post
          byk betul biz pasal prepaid nie yer,
          good luck to you all
          masing2 ada cara tersendiri..
          hehehehe:4:

          Comment


          • #6
            Janji buat duit
            RM350 SETIAP HARI DAPAT RM15 X 30 HARI.RM875 SETIAP HARI DAPAT RM45 X 30 HARI.RM1750 SETIAP HARI DAPAT RM105 X 30 HARI.RM8750 SETIAP HARI DAPAT RM600 X 30 HARI.RM17500 SETIAP HARI DAPAT RM1500 X 30 HARI.
            PM/CALL/WHATSAPP 0183618300

            Comment


            • #7
              Originally posted by johnjanski View Post
              Janji buat duit
              ye betul... yang penting usaha tu....

              Comment


              • #8
                Originally posted by bigmoney View Post
                ye betul... yang penting usaha tu....
                bigmoney blh sms aku tak sebelum masuk bulan baru...aku nak beli point mymode dgn ko jika ada..n harap ada

                Comment


                • #9
                  ok... ceat cepat join. best nih

                  Comment

                  Working...
                  X