Announcement

Collapse
No announcement yet.

Artis n pakaian(SEKSI)18sx.....meh letak gambar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Artis n pakaian(SEKSI)18sx.....meh letak gambar

    apesal la diaorg ni seksi sgt2 ek :102::102:
    Attached Files
    Last edited by akay; 02 Dec 2008, 12:11 PM.

  • #2
    ni lg...

    da title mak org tp :102::102:
    Attached Files

    Comment


    • #3
      lg terserlah lurah dendam :102::102:
      cam x cukup budget je
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Ni tunjuk baju ker...tunjuk anu....

        Comment


        • #5
          Originally posted by edagangnetwork View Post
          Ni tunjuk baju ker...tunjuk anu....

          tu la pasal diaorg ni tayang baju n ape yg ada dlm baju skali :102::102:

          Comment


          • #6
            Originally posted by edagangnetwork View Post
            Ni tunjuk baju ker...tunjuk anu....
            dalam pada menutup tu nak gak kasi tunjuk apa yang tersembunyi :4:
            Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
            I'm good friend like a computer
            I 'enter' ur life,
            'save' u in my heart,
            'format' ur problems,
            'shift' u 2 opportunities
            and never 'delete' u from my memory

            Comment


            • #7
              ni x seksi sgt tp nak gak dedah tang dada tu...
              Attached Files

              Comment


              • #8
                yang ni lagi x tahan....
                :19::19::19:
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by akay View Post
                  yang ni lagi x tahan....
                  :19::19::19:
                  waa nipis iman aku hari ni :21::21::21:
                  Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                  I'm good friend like a computer
                  I 'enter' ur life,
                  'save' u in my heart,
                  'format' ur problems,
                  'shift' u 2 opportunities
                  and never 'delete' u from my memory

                  Comment


                  • #10
                    perghhh :19::19::19::19:
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by putat76 View Post
                      waa nipis iman aku hari ni :21::21::21:

                      nati aku try cr yg tertutup lak...

                      byk suka dedah2 je :102::102:

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by akay View Post
                        perghhh :19::19::19::19:
                        ish banyak nya stok ko akay :4:
                        Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                        I'm good friend like a computer
                        I 'enter' ur life,
                        'save' u in my heart,
                        'format' ur problems,
                        'shift' u 2 opportunities
                        and never 'delete' u from my memory

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by putat76 View Post
                          ish banyak nya stok ko akay :4:

                          td merayap terjumpa :21::21:

                          Comment


                          • #14
                            ish...korang nih xder kejer btui....
                            bg ler lagi kalu ader....bikin geram jer...:4::4:

                            Comment


                            • #15
                              yg ni sopan sikit :21::21:
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X