Announcement

Collapse
No announcement yet.

Salam perkenalan kpd Warga NG(2nd edition)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salam perkenalan kpd Warga NG(2nd edition)

    Salam,
    Wak ni dah register dulu tp x tau plak cam ner leh ilang lak ID ni.So serupa ngan beberapa kwn2 NG ,wak register semula n jadik org baru!

    Selamat berkenalan semua...
    Wak


  • #2
    yeyyy..lagi 2 ari ku sambut anniversary kat NG ni...:clap::taz::taz::clap:

    Comment


    • #3
      Originally posted by wakovic View Post
      yeyyy..lagi 2 ari ku sambut anniversary kat NG ni...:clap::taz::taz::clap:

      hepi aniversary wak..

      Comment


      • #4
        Originally posted by wakovic View Post
        yeyyy..lagi 2 ari ku sambut anniversary kat NG ni...:clap::taz::taz::clap:


        ngeh2 :10::10::10:


        siap ada 2nd edition tu :10:

        Comment


        • #5
          Alhamdulillah...ari ni genap setaun usia wak kat NG ni...

          dalam tempoh setaun ni..wak akui dapat timba ilmu terutamanya bab forex ni..
          Terima kasih kpd MH dan semua rakan2 NG yg membantu.

          Semoga NG semakin meriah..:113::113:

          Comment


          • #6
            Originally posted by [email protected] View Post

            hepi aniversary wak..
            terima kasih KAK LYNN:113::113:

            Comment


            • #7
              Originally posted by wakovic View Post
              Alhamdulillah...ari ni genap setaun usia wak kat NG ni...

              dalam tempoh setaun ni..wak akui dapat timba ilmu terutamanya bab forex ni..
              Terima kasih kpd MH dan semua rakan2 NG yg membantu.

              Semoga NG semakin meriah..:113::113:
              slamat ulangtaun pendaftaran ye wak :21:

              semoga berposting ngan bijak :21::113::113:

              Comment


              • #8
                dah tua wk kat ng ni ye :4::4::4:
                Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                I'm good friend like a computer
                I 'enter' ur life,
                'save' u in my heart,
                'format' ur problems,
                'shift' u 2 opportunities
                and never 'delete' u from my memory

                Comment


                • #9
                  Originally posted by akay View Post
                  slamat ulangtaun pendaftaran ye wak :21:

                  semoga berposting ngan bijak :21::113::113:
                  ima acihhh....:113::113:

                  dulu wak lu pas tu rebranding jd wakovic


                  :113: :taz::taz: :113:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by putat76 View Post
                    dah tua wk kat ng ni ye :4::4::4:
                    tapi orangnya masih anggun menawan...ekekekekkkkk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by wakovic View Post
                      tapi orangnya masih anggun menawan...ekekekekkkkk
                      ish anggunnya sambil mengoyang punggung ke kiri dan ke kanan :4::4::4:
                      Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                      I'm good friend like a computer
                      I 'enter' ur life,
                      'save' u in my heart,
                      'format' ur problems,
                      'shift' u 2 opportunities
                      and never 'delete' u from my memory

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by putat76 View Post
                        ish anggunnya sambil mengoyang punggung ke kiri dan ke kanan :4::4::4:
                        tu senaman..bagus utk rampingkan pinggang.... baek ko pektis...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by wakovic View Post
                          tu senaman..bagus utk rampingkan pinggang.... baek ko pektis...
                          tengah pektis la ni
                          sambil mulut ternganga :21:
                          Dengan izin ALLAH aku makan tengahari dengan POUND makan malam dengan USD Amin :1:
                          I'm good friend like a computer
                          I 'enter' ur life,
                          'save' u in my heart,
                          'format' ur problems,
                          'shift' u 2 opportunities
                          and never 'delete' u from my memory

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by putat76 View Post
                            tengah pektis la ni
                            sambil mulut ternganga :21:
                            tang molot tu kiranya option jer..nak katup bley nak bukak pun bley..ekekekkkk:21::21:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by wakovic View Post
                              ima acihhh....:113::113:

                              dulu wak lu pas tu rebranding jd wakovic


                              :113: :taz::taz: :113:
                              rebranding tp tetap cam tu gak..:1:

                              mcm x besh jer :10:

                              JaMeQ x yah rebranding...sbb barang baiiikkk punya...jaminan wang dikembalikan!!:21:

                              Comment

                              Working...
                              X