Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pernahkan Anda Salah Masuk TANDAS?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pernahkan Anda Salah Masuk TANDAS?

    Huhu...ni pengalaman tragis aku baru2 ni...
    berlaku minggu lepas kat pavilion....sesampai nyer aku kat pavilion aku rasa nak terkucil....tp tahan2 dlu sebab nak beli tiket wayang 2012...tunggu punya tunggu tiket plak abis....

    aku terpaksa la beli tiket lain iaitu PHOBIA2...nk jadikan citer dlm keadaan yang terdesak sebelom masuk panggung...terus melulu masuk tandas pompuan...
    semua perempuan dalam tandas tu menjerit....
    punya la malu aku dibuatnya....adus...:013:

    dengan muka setebal dinding panggung tu aku melulu keluar dengan muka slambe...dan masuk panggung meneruskan misi tgk wayang tu...member aku xhenti-henti gelak:026: :005:
    CLICK to JOIN

    MAIN GAME DAPAT DUIT

  • #2
    Originally posted by likik83 View Post
    Huhu...ni pengalaman tragis aku baru2 ni...
    berlaku minggu lepas kat pavilion....sesampai nyer aku kat pavilion aku rasa nak terkucil....tp tahan2 dlu sebab nak beli tiket wayang 2012...tunggu punya tunggu tiket plak abis....

    aku terpaksa la beli tiket lain iaitu PHOBIA2...nk jadikan citer dlm keadaan yang terdesak sebelom masuk panggung...terus melulu masuk tandas pompuan...
    semua perempuan dalam tandas tu menjerit....
    punya la malu aku dibuatnya....adus...:013:

    dengan muka setebal dinding panggung tu aku melulu keluar dengan muka slambe...dan masuk panggung meneruskan misi tgk wayang tu...member aku xhenti-henti gelak:026: :005:
    dia menjerit tu tanda nya dia mengalu2kan kemasukan ko:005:

    Comment


    • #3
      Originally posted by likik83 View Post
      Huhu...ni pengalaman tragis aku baru2 ni...
      berlaku minggu lepas kat pavilion....sesampai nyer aku kat pavilion aku rasa nak terkucil....tp tahan2 dlu sebab nak beli tiket wayang 2012...tunggu punya tunggu tiket plak abis....

      aku terpaksa la beli tiket lain iaitu PHOBIA2...nk jadikan citer dlm keadaan yang terdesak sebelom masuk panggung...terus melulu masuk tandas pompuan...
      semua perempuan dalam tandas tu menjerit....
      punya la malu aku dibuatnya....adus...:013:

      dengan muka setebal dinding panggung tu aku melulu keluar dengan muka slambe...dan masuk panggung meneruskan misi tgk wayang tu...member aku xhenti-henti gelak:026: :005:

      aku saje saje buat salah masuk tandas pompuan ade ler

      Comment


      • #4
        Originally posted by alonso14 View Post
        dia menjerit tu tanda nya dia mengalu2kan kemasukan ko:005:
        huhuhu...tu la pasal, tp aku dah terkejut terpaksa la kluar
        CLICK to JOIN

        MAIN GAME DAPAT DUIT

        Comment


        • #5
          Originally posted by eddie88 View Post
          aku saje saje buat salah masuk tandas pompuan ade ler
          skali skala memang penah...tp ni xsengaja
          CLICK to JOIN

          MAIN GAME DAPAT DUIT

          Comment


          • #6
            Originally posted by likik83 View Post
            huhuhu...tu la pasal, tp aku dah terkejut terpaksa la kluar
            mase tu ko da bukak zip ke lom?:011:

            Comment


            • #7
              Originally posted by alonso14 View Post
              mase tu ko da bukak zip ke lom?:011:
              belom lagi....tp hampir2 la...cepat2 aku blah...
              tu 1st time aku
              CLICK to JOIN

              MAIN GAME DAPAT DUIT

              Comment


              • #8
                Originally posted by likik83 View Post
                belom lagi....tp hampir2 la...cepat2 aku blah...
                tu 1st time aku
                kalo ko da bukak,mgkn dorg tak mjerit kot:005:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alonso14 View Post
                  kalo ko da bukak,mgkn dorg tak mjerit kot:005:
                  tak la.. diorang jerit gak...

                  tapi jerit manja...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alonso14 View Post
                    kalo ko da bukak,mgkn dorg tak mjerit kot:005:
                    maybe kot....menjerit sambil menerkam ke arah aku:004:
                    CLICK to JOIN

                    MAIN GAME DAPAT DUIT

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kni View Post
                      tak la.. diorang jerit gak...

                      tapi jerit manja...
                      jerit camner? Aauuuuuuuwwwwwww:004:
                      CLICK to JOIN

                      MAIN GAME DAPAT DUIT

                      Comment


                      • #12
                        ahahaha..tak pasan ka apa bentuk gambar dekat pintu tandas
                        DaLaM hAti aDa Labu
                        "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cutepumpkin View Post
                          ahahaha..tak pasan ka apa bentuk gambar dekat pintu tandas
                          perasan ada tapi dia letak dua2 gambar tandas laki n pompuan....sebab nak cepat xdan nk pk jalan mana pon...:035:
                          CLICK to JOIN

                          MAIN GAME DAPAT DUIT

                          Comment


                          • #14
                            huhu...aku tak penah lagi buat perangai camtue....selalu sebelum masuk tgk gambar dia dulu....:4:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DiSc View Post
                              huhu...aku tak penah lagi buat perangai camtue....selalu sebelum masuk tgk gambar dia dulu....:4:
                              nak cepat la bro....
                              xdan dah nk tgk,,,nk terkeluar:005:
                              CLICK to JOIN

                              MAIN GAME DAPAT DUIT

                              Comment

                              Working...
                              X