Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenape lelaki x sesuai jadi model kereta?? Tengok sendiri la...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenape lelaki x sesuai jadi model kereta?? Tengok sendiri la...






  • #2




    Comment


    • #3


      Comment


      • #4
        kerete tu yg buat laki tak sesuai jadi model....:21:

        Comment


        • #5
          korang tengok pun mesti nak termuntah:020:

          Comment


          • #6
            geli tul... patut la lelaki tak leh jadi model kereta... mcm tu la gaya nye... huhuhuhu.... :020::020:

            Comment


            • #7
              wakaka..cam gampang klu laki jadi model kete...
              lau alonso wannabe ok la gak..
              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

              bila nak cecah 30k ni

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                wakaka..cam gampang klu laki jadi model kete...
                lau alonso wannabe ok la gak..
                kalau alonso jadi model mau aku pengsan kot:006:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by eddie88 View Post
                  kalau alonso jadi model mau aku pengsan kot:006:
                  hahaha..buka ko jerk..haku pun leh muntah.................:020::020:
                  31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                  bila nak cecah 30k ni

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ejal_Kronik View Post
                    hahaha..buka ko jerk..haku pun leh muntah.................:020::020:
                    ejal cube ko bayangkan alonso pakai bikini jadi model kete:022:

                    Comment


                    • #11
                      ahahaha..ahahahaha..ahahaha...koreh yo semacam!
                      DaLaM hAti aDa Labu
                      "I'm In NOGOLD SPEAKOUT!"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by eddie88 View Post
                        ejal cube ko bayangkan alonso pakai bikini jadi model kete:022:
                        :20: :20: adesss.......:20: :20:
                        31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                        bila nak cecah 30k ni

                        Comment


                        • #13
                          alonso mane...dok sekodeng jer...:005::005::005:

                          Comment

                          Working...
                          X