Announcement

Collapse
No announcement yet.

Penjaga gol Jerman, Enke maut dilanggar kereta api

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Penjaga gol Jerman, Enke maut dilanggar kereta api

    [B]
    HANOVER: Penjaga gol antarabangsa Jerman, Robert Enke terbunuh selepas dikatakan melintas ketika kereta api sedang memecut, semalam.

    “Dia terbunuh ketika melintas di lintasan Neustadt am Rubenberge,” menurut jurucakap polis Martina Stern.

    “Dia melonjakkan badannya di bawah kereta ketika sedang bergerak dan maut di tempat kejadian. Ia adalah satu cubaan bunuh diri," katanya.

    Rakan rapat Enke, Jorg Neblung, yang juga penasihat kepada penjaga gol itu juga mengesahkan bahawa Enke membunuh diri.

    “Robert bertindak mengakhiri nyawanya pada jam 6 petang," katanya.

    Satu sidang akhbar di Hannover lewat hari ini dijangka mendedahkan lagi kejadian membabitkan penjaga gol yang kini mempunyai enam cap permainan untuk Jerman.

    Bersuai 32 tahun, Enke juga bermain untuk Hannover 96. Dia meninggalkan isteri dan seorang anak angkat perempuan berusia lapan bulan yang diambil Mei lalu - tiga tahun selepas kematian anak perempuannya berusia dua tahun kerana sakit jantung.

    Enkemeo-And-Juliet-Poster.jpg[/img]
    Gnomeo And Juliet 2011 DVDRip XviD AMIABLE (New+very hot!)

    Plot:Garden gnomes Gnomeo (voice of McAvoy) and Juliet (voice of Blunt) have as many obstacles to overcome as their quasi namesakes when they are caught up in a feud between neighbors...
    Director:
    Kelly Asbury
    Writers:
    Kelly Asbury (screenplay), Mark Burton (screenplay), and 8 more credits »
    Stars:
    James McAvoy, Emily Blunt and Maggie Smith
    Animation | Adventure | Comedy


    [/center]

    Download Links:FILESONIC
    Code:
    http://www.filesonic.com/file/598381281/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part1.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381291/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part2.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381301/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part3.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381311/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part4.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381321/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part5.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381331/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part6.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381341/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part7.rar
    http://www.filesonic.com/file/598381351/Gnomeo.And.Juliet.2011.DVDRip.XviD.AMIABLE.part8.rar
    Thank you for downloading and buy account premium movies!
    Wishing you moments of fun and pleasure!
    Please welcome the next view of the Hollywood movie

  • #2
    Originally posted by alonso14 View Post

    HANOVER: Penjaga gol antarabangsa Jerman, Robert Enke terbunuh selepas dikatakan melintas ketika kereta api sedang memecut, semalam.

    “Dia terbunuh ketika melintas di lintasan Neustadt am Rubenberge,” menurut jurucakap polis Martina Stern.

    “Dia melonjakkan badannya di bawah kereta ketika sedang bergerak dan maut di tempat kejadian. Ia adalah satu cubaan bunuh diri," katanya.

    Rakan rapat Enke, Jorg Neblung, yang juga penasihat kepada penjaga gol itu juga mengesahkan bahawa Enke membunuh diri.

    “Robert bertindak mengakhiri nyawanya pada jam 6 petang," katanya.

    Satu sidang akhbar di Hannover lewat hari ini dijangka mendedahkan lagi kejadian membabitkan penjaga gol yang kini mempunyai enam cap permainan untuk Jerman.

    Bersuai 32 tahun, Enke juga bermain untuk Hannover 96. Dia meninggalkan isteri dan seorang anak angkat perempuan berusia lapan bulan yang diambil Mei lalu - tiga tahun selepas kematian anak perempuannya berusia dua tahun kerana sakit jantung.

    Enke dikeluarkan daripada skuad Jerman dua hari sebelum pasukan itu mencatat kemenangan 4-0 terhadap Azerbaijan pada kelayakan Piala Dunia, awal September lalu.

    Bagaimanapun, dia kembali bersama skuad kebangsaaan dan berlatih sejak bulan lalu. - AFP




    cam nama sport rim jer......

    Comment


    • #3
      baru je nak letak brita ni td

      Comment


      • #4
        Originally posted by akay View Post
        baru je nak letak brita ni td
        ko nak copy katne??:011:

        Comment


        • #5
          Dah penat jadi jaga pintu gol kot..hehe..
          VICTORIA'S SECRET BODY MIST ON SALE...VERY CHEAP....CLICK NOW!!..
          HOT ITEMS... FOR SALE....

          Comment


          • #6
            Originally posted by alonso14 View Post
            ko nak copy katne??:011:
            copy je yg alonso buat ni... pastu tukar la part 2... :005:

            robert enke ni pun tip top gak... tp ada yg kata dia nk cuba bunuh diri...

            Comment


            • #7
              salah diving kot:005:

              Comment


              • #8
                Seb baik bukan islam kalau x x masuk syurga ler..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gitaris Berapi View Post
                  copy je yg alonso buat ni... pastu tukar la part 2... :005:

                  robert enke ni pun tip top gak... tp ada yg kata dia nk cuba bunuh diri...
                  dia ade pinjam dgn along jerman kot:005:

                  Comment


                  • #10
                    berita tadi n sumber2 internet mmg kata dia bunuh diri...
                    sbb masih tak stabil psl kematian anak dia 2-3 tahun lepas...
                    dan tempat dia kena langgar ketapi tu pun tak jauh dr kubur anak dia tu....

                    Comment


                    • #11
                      aiseh..bunuh diri ker???
                      xleh terima kematian anak dia tu ker??

                      Comment


                      • #12
                        kesian.. tapi... x tau nk kategori mamat ni dlm apa?.. :029:

                        Comment


                        • #13
                          hahaha...bunuh diri la tuh...
                          kekeke.........murah tul harga nyawa dia..
                          31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                          bila nak cecah 30k ni

                          Comment


                          • #14
                            Harap2 xde sangkut-paut lucky draw.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by AbuPhowwer! View Post
                              Harap2 xde sangkut-paut lucky draw.
                              hahah..
                              bunuh diri sebb lucky draw...lagik tak leh blah...wakaakak
                              31 Dec 2009 genap 15000 posting di NG

                              bila nak cecah 30k ni

                              Comment

                              Working...
                              X